rija -> RE: IKEA - reklamacija-HELP (27.9.2005 20:57:11)
|
Tudi jaz raje kupujem v MOMaxu! Veliko bolj prijazna trgovina in ne tako skandinavska. Saj mi je tudi ikea všeč, ampak se mi je pa že tudi večkrat zgodilo, da so me "nategnili". Verjamem da ne namerno, ampak slab občutek ostane. Samo primer izpred dveh tednov. Kupovala sva neke malenkosti za hišo, pa me je na blagajni skoraj kap. Ko mi je povedala račun 800 eur, sem v mislih preletela, kaj vraga sem toliko nabirala. Plačam in pravim mojemu dragemu, da ostane pri blagajni. Na hitro pregledam račun, in na njem vidim postavko 367 eur. Pa se nisem mogla spomniti, da bi kupila kaj tako dragega. Same malenkosti. Grem do blagajničarke, ki mi na moje vprašanje, kaj je teh toliko eur odgovori: SKENERFEHLER!!!! Hudiča pa tak skenerfeler!!!! Mal drag. Zahtevala sem drugo trgovko, ki pokljukala vsak artikel po računu posebej. In en artikel v vrednosti 1,99 eur mi je blagajničarka zaračunala 180 krat! Po pol ure, da so mi končno vrnili denar, pa niti nobenega opravičila. Nočem blatit čez naše južne sosede, ampak obravnavala me je neka hrvatica, ki je očitno bila nekak proti slovencem nastrojena in se je do mene obnašala, kot da bi jaz naredila napako, ki jo mora ona zdaj popravljati! No, to je moja najdražja negativna izkušnja z ikeo. Jih je pa bilo več: da ti kak izdelek zaračunajo večkrat, pa to ugotoviš šele doma, ko je prepozno, ni vredno omenjati. Ali pač? Torej vsem, ki kupujete v Ikei svetujem, da če nakupujete v parih, da en pakira, en pa pazi blagajničarko, kaj dela. In seveda še deset minut naknadne kontrole. Jaz bom naslednjič vsekakor v Ikei kupovala s kalkulatorjem in če ne bo štimalo do centa, bomo zopet šteli in kljukali po računu. Glede reklamacij pa načeloma ni problema. JAz bi na tvojem mestu poklicala v Graz in razložila situacijo. Mogoče ti pa bodo šli na roko.
|
|
|
|