lily32
|
No, pa da malo zamenjam temo. Mi smo imeli na uvodnem sestanku še krajše polurno predavanje, v katerem nam je šolska psihologinja opisala razvojne in psihološke značilnosti šestletnikov ter nas opozorila na nekaj stvari, katerim bi po njenem mnenju morali v tem predšolskem obdobju posvetiti nekoliko več pozornosti, da bi bil prestop v šolo lažji. Bom izpostavila nekaj točk, ki so se mi zdele pomembnejše: - da spodbujamo in omogočamo otrokom, da so čim bolj samostojni, da se sami oblačijo, obuvajo; da sami opravijo malo in veliko potrebo ter se nato umijejo … - da pazimo, kako držijo barvice, da se ne bi preveč navadili napačno držati pisala, kar potem otežuje proces opismenjevanja, - da jim dovolimo in spodbujamo rabo škarij, - da jim omogočimo oblikovanje plastelina, gline ipd., da se razvija fina motorika, ali da jim damo naloge, s katerimi vadijo "pincetni prijem" npr. da prestavljajo fižolčke, majhne kroglice iz ene posode v drugo … - da se z njimi veliko igramo družabne igre npr. človek ne jezi se, saj so pomembne s treh vidikov: ker se otroci naučijo upoštevati določena navodila, vztrajnosti in soočati s porazi. (Sem ugotovila, da bomo morali mi tu še veliko delati.), - da jih vključujemo v družinsko življenje s tem, da jim dajemo manjša hišna opravila, ki jih lahko opravijo npr. brisanje prahu, priprava mize za kosilo, pomoč pri pomivanju posode ipd. ter da poskrbimo, da vedno pospravljajo sami za sabo in ne mi za njimi, - da poskrbimo za veliko gibanja na svežem zraku, ne zgolj zaradi zdravega načina življenja, tudi zaradi umskega razvoja, v zadnjih letih namreč nevroznanstveniki ugotavljajo, da se med intenzivnim gibanjem pospešeno razvijajo povezave med nevroni v možganih. Še najbolj naj bi bilo priporočljivo vrtenje v krogu in naj jim tega ne preprečujemo, ampak jim pustimo, da se vrtijo, dokler ne štrbunknejo na tla .
|