liliana
|
IZVIRNO SPOROČILO: mika ampak najprej mora otrok sploh osvojit razčlenjevanje. V 2. razredu pišejo teste z razčlenjevanjem št. do 100??, v tretjem jih znajo izračunat na pamet, in tako naprej. Moja hčerka v 5. razredu več ne razčlenjuje števil in jh komot izračuna na pamet, ampak to je naredilo utrjevanje s pisnim razčlenjevanjem. Učiteljica pa tega ni zahtevala v testu. Nekateri otroci tega ne znajo niti v osmem razredu.......otroci utrjujejo razčlenjevanje od 2. razreda naprej......najprej do 20.......vendar je treba tudi doma utrjevati, nekaterim otrokom bolj, nekaterim manj...... Tole za min. standrad je res dvomljivo napisano, odgovor pa poznaš iz prakse ( dosegel, delno dosegel, ni dosegel), glede na to, da imaš otroka v šoli. Ne more imet učenec 5, če ni dosegel znanja...al kako je že pisno ocenjevanje- sem pozabila. Bom pa moža vprašala za podrobno obrazložitev, zdajle ga ni doma. Če bi učitelj lahko zahteval več, kje bi se končala potem zgornja meja? Že v Sanjinem primeru se vidi, da zahteva nekaj, česa otroci še niso uspeli osvojit. Če imamo zapisan minimalni standard znanja ne more to sčasoma postati "maksimalni" oz. "univerzalni" standard znanja......in ne more biti otrok ocenjen z oceno pet, če dosega minimalni standard znanja......za doseganje minimalnega standarda znanja lahko dobi kvečjemo 2, za vsako preseganje minimalnega standarda pa ocene večje od 2.......delno doseganje minimalnega standarda je že vprašivljivo.....ali pa se brez veze imenuje minimalni standard minimalni standard in bi lahko bil kar zgolj standard znanja, potem pa lahko govorimo o dosega, delno dosega in ne dosega....... IZVIRNO SPOROČILO: sanjasan Kar se tiče minimalnega standarda: če otrok na preverjanju znanja ( pisno, ustno ) dokaže, da se mu vsaj malo bliska o čem se učijo v šoli in je sposoben navesti kakšen primer je to znanje zadovoljivo za pozitivno oceno, v takšnem primeru bi dobil 2,3. Za 4 naj bi otrok znal lepo brez zapletanja dokazati znanje, ki ga je pridobil iz knjig, delovnih zvezkov in smiselno povezati primere iz življenja z naučenim gradivom. V kolikor pa pokaže, da je svoje znanje črpal iz druge literature in virov je pa to že zadovoljeni maksimalni standard in tako bi dobil oceno odlično. Ali pa za oceno 5 v 4. razredu pri testu matematike na pamet izračuna kompleksen račun 432 + 327......tisti, ki ga pa z pisnim razčlenjevanjem pa dobijo oceno 4 recimo..... IZVIRNO SPOROČILO: sanjasan Zdaj mi pa reci Liliana, kako pa pri matematiki doseči maksimalen standard? S tem ko otrok na testu (da poudarim da smo se vedno v četrtem razredu in kot je vidno iz Mikinega linka otroci ne morejo težjih računskih operacij računati na pamet-predvidevam da je ta šolski plan napisal nekdo, ki se spozna na razvojno sposobnost otrok ) napiše samo končni rezultat ne pomeni vedno da se je maksimalno potrudil, ampak lahko pomeni tudi, da je rezultate samo od nekoga prepisal. Nikjer se ga ne da doseči, ne samo pri matematiki.....samo če z minimalnega standarda znanja delamo maksimalni (oz., da ti bo lažje nek univerzalni, standardni nivo znanja) ne moremo več govoriti o minimalnem standardu znanja......ker potem sčasoma več sploh ne bomo vedeli kaj je pa minimalni standard znanja, da otrok napreduje v višji razred, če je minimalni standard znanja že to, da se za doseganje minimalnega standarda dobi ocena 5......in bog ne daj, da učitelj zahteva, da se ta minimalni standard presega...... IZVIRNO SPOROČILO: mika da je ta šolski plan napisal nekdo, ki se spozna na razvojno sposobnost otrok ) a veš da učitelji pravijo, da je program prezahteven, da ga pišejo ljudje, ki sploh ne vedo koliko otroci na dolgi rok sploh odnesejo, . Ni normalno, da zaradi prenatrpanih programov potrebujejo inštrukcije že v 5. razredu. A niso dve leti nazaj nekaj snovi prensli celo v nižje razrede. ? Pol pa še naletiš na brihtno učiteljico, ki bi tempo preskočila še za eno leto. Super, ne? Hčerina učiteljica iz 4. razreda je rekla, da delamo iste napake, ki so jih Norvežani (če sem si prav zapomnila) ugotovili pred 2o imi leti in so jih opustili...medtem ko je naša stroka o vsem seznanjena, pa kr rine po njihovih napakah. A veš, da nekateri učitelji pa pravijo obratno.....kolegica je učiteljica matematike v višjih razredih osnovne šole.....in pravi, da če bi otrokom dala test, ki jim ga je dala pred 15 leti, ko je začela učiti, da bi rezultati bili porazni (takrat niso bili)......da nobeden ne bi dobil 5, bilo bi nekaj 4 ostalo pa navzdol......je ene dva krat probala vmes in je odstopila od tega, ker je bil naval staršev na njo, zakaj pa njihov otrok ni dobil 5, ker bi moral dobiti 5, ker je vendar njihov otrok in on mora dobiti 5.....in pač prilagaja teste željam staršev in sposobnosti otrok....kar se meni ne zdi prav......ker se s tem zgolj znižujejo standardi znanja....... ne želela dokazati - povedati, da lahko preskočiš, ker že veš - kaj ne razumeš? take it as it is. glede na to, da sta zagovornici drila, vama je verjetno zelo jasno kako so rimljani premetavali kose seštevanja v glavi brez arabskih števil. torej? nič grozno zlobnega ni bilo zadaj Daj mateyka....ne glumi spet.....s temi svojimi retoričnimi vprašanji...... Mikina hčerka je ta dril osvojila in se je nadrilala, torej gre......in zato, ker ga je osvojila, bo mogoče kdaj kasneje imela predstavo tudi o tem ali je 3/4 večje večje ali manjše od 5/8...... Mimogrede....poštevanko smo se morali nadrilati.......in ne razčljenjevati......3+3+3 = 9.......in nam je marsikdaj kasneje to prišlo to prav......
|