Frodo Bisagin -> RE: Kaj so nas učili drugače oz. česa niste vedeli? (16.6.2014 18:45:57)
|
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka mene je to mešanje dejstev z hipotezami ful zmotilo kasneje, ko sem ugotovila, kaj so mi prodajal za dejstva kot otroku. in mislim, da bi se tudi učitelji moral zavedat tega - da ne ocenjujejo slabo učence, ki jih doma učijo po najnovejših dognanjih; recimo, da obstajajo dvomi o izvoru človeka v afriki kot nejcko omenja - da tak otrok nima težav zaradi rigidnosti sistema, če to navede kot odgovor. mislim, če lahko rečemo, da ne vemo kako je nastalo vesolje in da se nam zdi da z velikim pokom, zakaj se ne moremo podobno izrazit še za razvoj človeka? Fora je zgolj v tem, da se veliko premalo ljudi sprasuje o nekonsistenstnostih in veliko premalo ljudi pozna razliko med (utemeljeno) teorijo, hipotezo in dejstvom. V soli se zatakne ze pri tem ali je kvadrat tudi pravokotnik.... in ti otroci, ker odstopajo od povprecja in postajajo tezavni, saj od uciteljev "pricakujejo"/"zahtevajo" vec, bodo imeli cedalje vec tezav. Pogojno izrazanje pusca sicer prevec prostzora za mesetarenje in ljudi, ki ne potrebujejo dokazila, da je njihova "resnica" res resnica...
|
|
|
|