liliana
|
IZVIRNO SPOROČILO: ronja drugo leto? Drugo leto. Sva bila pol leta brez seksa, da je ratalo potegnit do januarja . In se je splačalo . Lili in Rija, meni se zdi, da grejo počasi in da je na izi in da ni noben problem. Samo to si me glih ti Lili, naučila, da ne smem samo po svoji sodit. In če pogledam vse, cel razred, se pa eni tudi kar matrajo s temi črkami in računanjem... Zato težko sodim, slišim to, akr povejo na roditeljskem. Samo meni je nekako normalno, da se otrok v šoli z določenimi zadevami "matra"......saj je tam zato, da se uči, da doma vadi......moja ni znala brati in pisati pred vstopom v šolo (če se ne motim, tvoja je), torej se je morala bolj "matrati" s tem kot tisti, ki so to že znali.......in to njeno "matranje" je že obrodilo sadove, danes že bere male tiskane črke, čeprav januarja še velikih ni znala..... IZVIRNO SPOROČILO: metulj333 jz ne vem, v kakšni šoli si bla ti, ampak pri nas ni blo Gaussa, temveč je bla v prvih razredih večina odlična. Gauss se je pojavil šele na predmetni stopnji in takrat so tud začel padat prvi zaresni cveki. Pri nas ne.....pri nas je bila ena peščica odličnih, daleč od tega, da bi bila večina......je pa bilo v enem razredu več kot pol razreda odličnih od 5. do osmega razreda (v ostalih razredih pa po moje še manj kot pet).....vendar to zaradi tega, ker je bil na šoli le en razred, ki je imel tuji jezik angleščino, ostali so imeli vsi nemščino.....in so praktično vsi odličnjaki iz razredne stopnje šli na angleščino, ostali pa na nemščino, ker je prevladovalo mnenje, da je angleščina ful težja kot nemščina...... IZVIRNO SPOROČILO: metulj333 seveda naj bi bili šolsko snov sposobni osvojiti vsi, ki obiskujejo OŠ - vendar pa je od predispozicij odvisno, kako hitro in s koliko truda. In to včasih pozabljamo......da je mogoče naš otrok ravno med tistimi, ki morajo vložiti malo več truda, da osovoji šolsko snov.....nekateri starši celo mislijo, da se znanje osvoji praktično brez truda.......
|