|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Lestvica OŠ
17.2.2014 21:01:46   
ronja
Lili, saj isto govoriva:). Zato pa pravim, da je vpliv tudi v OŠ, samo manjši, ker tam ni sprejemcev, ampak je odločilen okoliš, pod katerega spada šola. Je razlika, ali je šola nekje, kjer večini prebivalstva šolanje veliko pomeni ali nekje, kjer je to nujno zlo.

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 26
   RE: Lestvica OŠ
17.2.2014 22:46:41   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: ronja


V SŠ in v manjši meri tudi v OŠ je to seveda skupek dejavnikov, ki se še medsebojno potencirajo: na dobro šolo grejo dobri učenci, ki se radi učijo, jim tekmovanja nekaj pomenijo, jih starši v tem podpirajo, tja grejo učit najboljši učitelji, ker ti si lahko zmišljujejo, kje bojo učili, taslabi pa tega ne morejo, klima v razredu itd... normalno, da ima potem boljše rezultate.




Pri osnovnih šolah imamo šolske okoliše.......in osnovne šole v centru ljubljane (kjer recimo živi drugačen socialni sloj prebivalstva) kot recimo na Jesenicah in na Goričkem dosegajo boljše rezultate ravno zaradi "vpisanih" učencev, ki izhajajo iz drugačnega družbenega in socialnega okolja.......z velikim številom romskih otrok, otrok priseljencev, ki poštevno slovensko ne znajo govoriti, bi tudi te šole v centru Ljubljane bile zgolj povprečne in ne bi bile dobre.......


To je bistveno. Na že dobre šole gredo praviloma dobri učitelji; slabi v narekovajih načeloma težje izbirajo. So pa slabše šole lahko boljše v tem, da so bolj sproščene, kar je eden od pogojev za ustvarjalnost, tako pri učencih kot učiteljih.

Merilo dobre osnovne in srednje šole bi bila lahko edino odlična univerza, ki pa je žal nimamo.

< Sporočilo je popravil Stanislava_ -- 17.2.2014 22:47:00 >


_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 27
   RE: Lestvica OŠ
17.2.2014 22:55:24   
RIJA*
nobene izmed oš v našem mestu ni gor...in če povem po pravici, mi je tudi čisto vseeno...

jaz sem z našo zadovoljna in s tem, da se otrok tam dobro počuti.

ker če...pogledam nazaj....sem bila odlična učenka in bi po teh kriterijih verjetno pisala NPZje fantastično....in kaj bi dandanes imela od tega? da sem vedela na pamet vse klinčeve datume v drugi svetovni vojni? pa koga še to briga?

pa ne narobe razumeti: sem za splošno razgledanost (vendar je to po moje v največji meri interes posameznika) nisem pa za brezvezno piflanje in zbijanje točk zaradi drugače povedanega bistva, zaradi banalnih stvari, kot se zdaj dogajajo po šolah....in zaradi katerih travmirajo otroci.
na koncu bo itak pomembna prizadevnost v specialiranih šolah....navsezadnje tudi nek talent, da se bo nekdo ukvarjal s tem, kar mu leži...ker roko na srce, le tak bo dober v svojem poklicu.

konkurenca za službe je čedalje večja....in toga napiflanost več ne bo dovolj....

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 28
   RE: Lestvica OŠ
17.2.2014 23:02:06   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

da sem vedela na pamet vse klinčeve datume v drugi svetovni vojni? pa koga še to briga?

pa ne narobe razumeti: sem za splošno razgledanost (vendar je to po moje v največji meri interes posameznika)


To bi moral biti tudi interes šole, konkretno pri zgodovini, ki jo omenjaš. Ugotavljam, da vsak tujec, ki pride k nam, bolje povezuje in razume zgodovino kot mi. Ampak mi je ne moremo, ker nas je niso učili razumeti, sploh novejše ne, zdaj se pa niti ne znajo zmenit, kaj je naša zgodovina. V bistvu naredijo še najmanj škode z datumi. Žal pa tudi koristi vsaj na splošni ni videti. Če bi razumeli zgodovino, bi nam tudi kakšen datum čisto fino sedel, tako je pa le več ali manj prazen podatek.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu RIJA*)
Neposredna povezava do sporočila: 29
   RE: Lestvica OŠ
17.2.2014 23:06:37   
RIJA*

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


To bi moral biti tudi interes šole,


pa ni. njihov je očitno napiflati otroke, da dosežejo čimboljše procente za tovrstne sezname user posted image

se opravičujem izjemam, kot je naša šola...ali vsaj nekaj njihovim razumnim učiteljicam user posted image

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 30
   RE: Lestvica OŠ
17.2.2014 23:08:54   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


To bi moral biti tudi interes šole,


pa ni. njihov je očitno napiflati otroke, da dosežejo čimboljše procente za tovrstne sezname user posted image

se opravičujem izjemam, kot je naša šola...ali vsaj nekaj njihovim razumnim učiteljicam user posted image


Saj je logično..Učitelji so samo še povprečneži, ki jim je najlažje slediti nekim točkam, seznam, karhočeš že od birokracije. Hvala bogu s svetlimi izjemami v vseh pogledih.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu RIJA*)
Neposredna povezava do sporočila: 31
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 0:30:08   
dota
Meni zgleda kakor da je to lestvica za bildanje večvrednostnega kompleksa slovenske hohšteplarije. Ni ravno nek hud pokazatelj realnih razmer.

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 32
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 8:43:48   
petea

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: petea

mislim, da je bil dosežen namen izvajalcev - postali so prepoznavni


To pa res.....user posted image

Sem mislila, da tega študija zdravstvene nege v Murski Soboti več ni.....pa izgleda, da še vedno je......user posted image



študij je že, samo če je študentov kaj, je drugo vprašanje ...

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 33
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 9:19:08   
lily32

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Lili, saj isto govoriva:). Zato pa pravim, da je vpliv tudi v OŠ, samo manjši, ker tam ni sprejemcev, ampak je odločilen okoliš, pod katerega spada šola. Je razlika, ali je šola nekje, kjer večini prebivalstva šolanje veliko pomeni ali nekje, kjer je to nujno zlo.


Se strinjam. Poleg tega ta dva kriterija NPZ pa matura nista enakovredna. Matura je bolj realen pokazatelj znanja dijakov, saj se vsi potrudijo, da dosežejo čim boljši rezultat. NPZ pa so po mojem mnenju popolnoma nesmiselni, saj ne služijo ničemur, učenci se tega zavedajo in se ne potrudijo. Nekateri rešijo vprašanja, ki zahtevajo kratke odgovore, tiste naloge, ki zahtevajo tvorbo besedila, pa enostavno izpustijo, ker se jim ne da reševati. Ne vem, mogoče jih določeni učitelji na določenih šolah zanajo "prisiliti" / motivirati, da vzameno NPZ smrtno resno. Meni to ne uspe in po pravici povedano se niti ne trudim, ker se mi zdijo NPZ nesmiselna izguba časa in denarja, zato je pri mojih učencih rezultat NPZ prav gotovo nižiji, kot bi lahko bil in kot je njihovo realno znanje.

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 34
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:13:47   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: lily32

NPZ pa so po mojem mnenju popolnoma nesmiselni, saj ne služijo ničemur, učenci se tega zavedajo in se ne potrudijo. Nekateri rešijo vprašanja, ki zahtevajo kratke odgovore, tiste naloge, ki zahtevajo tvorbo besedila, pa enostavno izpustijo, ker se jim ne da reševati. Ne vem, mogoče jih določeni učitelji na določenih šolah zanajo "prisiliti" / motivirati, da vzameno NPZ smrtno resno. Meni to ne uspe in po pravici povedano se niti ne trudim, ker se mi zdijo NPZ nesmiselna izguba časa in denarja, zato je pri mojih učencih rezultat NPZ prav gotovo nižiji, kot bi lahko bil in kot je njihovo realno znanje.


Če se zdijo nesmiselni tebi, potem ne moreš pričakovati, da se bodo zdeli smiselni učencem. Škoda, da imaš tak pristop, ker učenci SO motivirani, pokazati znanje, ki ga imajo.


_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu lily32)
Neposredna povezava do sporočila: 35
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:21:26   
ronja
Ja, to je bilo pa tudi meni zanimivo - mi smo že meli NPZ in čeprav smo vedeli, da to ni za ocene, smo se, kolikor vem, vsi potrudili, noben ni tega ravno z levo roko jemal. Nismo se učili in dudlali za to, ampak smo pa vsekakor rešili vse naloge... Res pa sem bila na eni od unih šoluser posted image . Res je pa tudi, da je bilo to že pred precej leti in da pravijo, da je danes učence težje motivirat. Sama ne vem, moji so radovedni in mali in jih seveda ni težko, verjamem pa da je v razredu drugače.

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 36
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:24:11   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Res je pa tudi, da je bilo to že pred precej leti in da pravijo, da je danes učence težje motivirat. Sama ne vem, moji so radovedni in mali in jih seveda ni težko, verjamem pa da je v razredu drugače.


Kar naj pravijo user posted image , jaz jim ne verjamem.
A vaši otroci se ne veselijo napredka, že od malih nog? Od tega, ko shodijo, ko vam narišejo risbico, ko se naučijo voziti kolo, zapeti pesmico. Ne vem no, ampak menda nismo v dobi fikusov.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 37
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:34:09   
petea
O: Maaaaamaaaaa, neee daaaa seeee miiiii, daaaa tiiii naaaaameeeestooooo meeeeneeee!
M: Mali, takoj, takoj, samo da se ti slučajno ne boš utrudil!



O: Maaaaamaaaa, doooolgčaaaas miiii jeeee!
M: Takoj, takoj, že prekinjam svoje delo, kaj želiš, da greva delat - to, ono ali tisto?



O: Maaaamaaaa, to je preeeteeeežkoooo!
M: O, ti ubodi revež, kako te mučijo; le kaj si misli ta učiteljica, da ti da toliko tako težke naloge za naredit? Pa kaj je nora, da bi si ti moral razbijati glavo s takšnimi problemi? Ljubček moj zlati, nič se ne muči, te je škoda. Pojdi počivat, bo mamica to naredila namesto tebe ... Moraš biti spočit za jutri. Koliko dela imate, kako vas mučijo!

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 38
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:34:53   
ronja
A vaši otroci se ne veselijo napredka, že od malih nog? Od tega, ko shodijo, ko vam narišejo risbico, ko se naučijo voziti kolo, zapeti pesmico.

Moji se, saj pravim, da s svojimi nimam probelemov. Tudi meni se dostikrat zdi čudno vse jezenje nad današnjo generacijo, ker se meni ne zdijo kaj dosti drugačni od nas, ko smo bili mali... Tudi tuji otroci so praviloma vedno navdušeni nad poskusi, sem vedno presenečena... Nočem pa vseeno dajat besed različnih učiteljic v nič, ker enostavno ne vem, kako je učit v razredu in zato pač lahko samo verjamem, da je res toliko težje kot pravijo... ker ne morem preverit, na obisku pri prijateljih so verjetno otroci res bolj radovedni in pripravljeni vse probat in se radi učijo, ker nimajo občutka, da bi to morali...

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 39
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:39:13   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: petea

O: Maaaaamaaaaa, neee daaaa seeee miiiii, daaaa tiiii naaaaameeeestooooo meeeeneeee!
M: Mali, takoj, takoj, samo da se ti slučajno ne boš utrudil!



O: Maaaaamaaaa, doooolgčaaaas miiii jeeee!
M: Takoj, takoj, že prekinjam svoje delo, kaj želiš, da greva delat - to, ono ali tisto?



O: Maaaamaaaa, to je preeeteeeežkoooo!
M: O, ti ubodi revež, kako te mučijo; le kaj si misli ta učiteljica, da ti da toliko tako težke naloge za naredit? Pa kaj je nora, da bi si ti moral razbijati glavo s takšnimi problemi? Ljubček moj zlati, nič se ne muči, te je škoda. Pojdi počivat, bo mamica to naredila namesto tebe ... Moraš biti spočit za jutri. Koliko dela imate, kako vas mučijo!



user posted image

Permisivnim staršem dodamo nemotivirane učitelje (glej zgoraj), in imamo zmagovalno kombinacijo user posted image

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 40
   RE: Lestvica OŠ
18.2.2014 18:42:29   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Nočem pa vseeno dajat besed različnih učiteljic v nič, ker enostavno ne vem, kako je učit v razredu in zato pač lahko samo verjamem, da je res toliko težje kot pravijo...


Se je pač treba bolj potrudit.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 41
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 7:06:44   
lily32
IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Če se zdijo nesmiselni tebi, potem ne moreš pričakovati, da se bodo zdeli smiselni učencem. Škoda, da imaš tak pristop, ker učenci SO motivirani, pokazati znanje, ki ga imajo.



Močno se motiš. Učenci so zelo radovedni in vedoželjni v prvih letih OŠ, v zadnjem triletju, kjer jaz trenutno učim pa so pretežno storilnostno naravnani, če so za določeno stvar ocenjeni, se potrudijo, sicer pa ne. Občasno jih pritegne še kakšen nenavaden projekt in res obstajajo izjeme, ki so še vedno notranje motivirane, a to je v manjšini.


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_
Permisivnim staršem dodamo nemotivirane učitelje (glej zgoraj), in imamo zmagovalno kombinacijo user posted image


Daleč od tega, da bi bila nemotivirana. Svoje delo rada opravljam in vedno znova iščem načine, kako motivirati učence za učenje in spoznavanje novih reči. Delala sem v vseh stopnjah izobraževanja od vrtca do ljudske univerze in moram reči, da so ti ki jih trenutno učim najbolj težavni za motivirat. V prvih letih življenja zrejo z odprtimi očkami v svet, v srednji šoli se bližajo uresničtvi tistega poklica, ki so si ga izbrali in so tudi bolj motivirani. Najbolj motivirani so odrasli, ki vedo, zakaj izobrazbo rabijo in so zanjo tudi plačali.

Se strinjam, da je veliko premisivne vzgoje in če učitelj ne najde na drugi strani podpore v staršu, težko sam motivira za učenje. Kar nekaj učencev imam iz takih družin, kjer je šola nujno zlo, kjer čakajo, da bo dekle staro 18 let, da jo bodo lahko poročili. Kjer imajo doma obrt in mali ve, da bo tam delal, če bo imel šola ali pa ne. Take je težko motivirat. Za delo v razredu mi še nekako uspe, za NPZ pa res ne.

No, če smo že pri tem: A vem se zdijo NPZ smiselni, če ničemur ne služijo? Moje mnenje je, da če se vanje vloži toliko truda in časa, bi morali imeti neko težo pri nadaljnjem šolanju. Smiselni se mi zdijo v 6. razredu, ker jih otroci še resno jemljejo in na podlagi razultatov lahko načrtuješ nadaljnje delo in izboljšaš šibke točke v generaciji. A v 9. ?!user posted image Učenci so maja mececa z mislimi v strednji šoli. Rezultati so zgolj v vednost, šibkih in močnih področij učencev pa ne moreš več razvijati, ker gredo na sredno šolo, tja se pa podatki ne posredujejo. Zato bi bilo po mojem mnanju bolj smiselni v 8. razredu. Razumete, kaj mislim? Nisem nemotivirana in nisem proti NPZ v celoti, le v taki izvedbi, kot se izvajajo sedaj se mi ne zdijo smisleni in zato tudi učence težje motiviram zanje. user posted image




< Sporočilo je popravil lily32 -- 19.2.2014 7:21:39 >

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 42
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 7:26:09   
mojcaziga
Naš obiskuje eno izmed šol, ki je dokaj visoko na seznamu. Še pred nekaj leti bi bil rezultat verjetno popolnoma drugačen, no, nova ravnateljica pa ima svoje cilje - to je uvrstiti šolo na vrh. Sama sem pedagog po izobrazbi, imam tudi nekaj pedagoških izkušenj in po tej strani pa tudi kot mami šestošolca mi to ni všeč. Učitelji so obremenjeni, na učence se vrši pritisk, prijavljajo se na vse mogoče projekte, vsa tekmovanja in to je taki dril pred temi tekmovanji. Na tekmovanja lahko gredo tudi samo najboljši iz predtekmovanja (ga pripravijo učitelji). In pri nas tega ni, da lahko vsak sodeluje. Že tako je dovolj piflarije, še preveč, ampak učenci se morajo naučiti vse tiste dodatne učne vsebine, prijavljeni na vse pilotske projekte..... Pritisk pa je še toliko večji na dobrih učencih, saj je na šoli dosti priseljencev in Romov in ti so po uspehu slabši.
Sestrična ima sina, tudi šestošolca, v nogometnem klubu je ogromno fantov iz sosednjih šol in lahko trdim, da nimajo s šolo niti približno toliko dela kot naši. Pa je naš odličen učenec, radoveden,.... ampak počasi mu prekipeva, da lahko cele popoldneve presedi za mizo in dela šolske zadeve. Zakaj? Zato, da ravnateljica orgazmira ob lestvicah, takih in drugačnih.

Lepo je, da ima nek cilj in red ter usmeritev, ampak kar je pa preveč, pa je preveč.

Sicer pa bomo vse videli po NPZjih. Našim se bodo dosežene ocene po točkah vpisale v redovalnico, torej motivacijo vsekakor (morajo) imet.

lp

(odgovor članu lily32)
Neposredna povezava do sporočila: 43
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 7:47:51   
lily32

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga
Sicer pa bomo vse videli po NPZjih. Našim se bodo dosežene ocene po točkah vpisale v redovalnico, torej motivacijo vsekakor (morajo) imet.

lp


To je verjetno eden od načinov, s katerim na nekaterih šolah učence "prisilijo", da resno pristopijo k stvari, čeprav mislim, da če se držimo strogo zakonov to ni dovoljeno. user posted image

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 44
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 8:14:01   
mojcaziga

IZVIRNO SPOROČILO: lily32


IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga
Sicer pa bomo vse videli po NPZjih. Našim se bodo dosežene ocene po točkah vpisale v redovalnico, torej motivacijo vsekakor (morajo) imet.

lp


To je verjetno eden od načinov, s katerim na nekaterih šolah učence "prisilijo", da resno pristopijo k stvari, čeprav mislim, da če se držimo strogo zakonov to ni dovoljeno. user posted image



Našim ocenjujejo tudi recimo nesodelovanje pri bralni znački, z enico, seveda. Pač, če ne sodeluješ pri BZ slovenščine ne moreš imeti 5. Razumem, da je pomembno branje, ampak takole.......

Saj pravim, prisila na vsakem področju user posted image

lp

(odgovor članu lily32)
Neposredna povezava do sporočila: 45
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 8:36:04   
lily32

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga
Našim ocenjujejo tudi recimo nesodelovanje pri bralni znački, z enico, seveda. Pač, če ne sodeluješ pri BZ slovenščine ne moreš imeti 5. Razumem, da je pomembno branje, ampak takole.......

Saj pravim, prisila na vsakem področju user posted image

lp



user posted image Brez zamere, a to je čisto mimo. Ocenjujemo lahko, ali učenec dosega z učnim načrtom določene učne cilje in standarde znanja. Ne vem, kako bi lahko inšpekciji utemeljili to oceno. user posted image

Vem, da na nekaterih šolah tako disciplinirajo učence tudi glede opravljanja domačih nalog, a se mi zdi sporno. Čeprav tudi sama zaznavam opravljanje domačih nalog kot velik problem (trenutno imam v 9. razredih katastrofalno stanje, od 30 učencev vame zre 25 popolnoma nezainteresiranih obrazov in poprečno 5-6 učence opravi domačo nalogo), ga skušam raševati na ta način, da si zelo skrbno beležim, katere naloge so opravili in jih nato pri ustnem spraševanju vprašam kakšno neopravljeno DN ter nato za popravljanje nezadostnih ocen zahtevam, da prinesejo pokazat zvezek z opraljenimi nalogami. Nikakor pa ne dajem nezadostnih le zaradi neopraljene DN.

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 46
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 9:18:11   
liliana
IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga


Našim ocenjujejo tudi recimo nesodelovanje pri bralni znački, z enico, seveda. Pač, če ne sodeluješ pri BZ slovenščine ne moreš imeti 5. Razumem, da je pomembno branje, ampak takole.......

Saj pravim, prisila na vsakem področju user posted image

lp



Meni se pa to ne zdi niti tako napačno......da ne moreš imeti slovenščine pet, če ne sodeluješ pri bralni znački.....tistih nekaj knjig na leto pa je vsak, ki ima slovenščino 5 sposoben prebrati.......za prebrati pet knjig na leto ni treba ravno Einstajn biti......

mi je to bolj logično kot pa priprave za neka **** tekmovanja, ki so namenjena bolj Einstajnom (teh je pa izredno malo), vendar pa šola insistira, da morajo otroci sodelovati na teh tekmovanjih, ker želi pod neko prisilo sproducirati šola čimveč Einstajnov......in tu tudi starši niso zanemarljiv dejavnik, ker večina staršev itak misli, da ima Einstajna in sili dete na raznorazna tekmovanja......in za otroka, ki je povprečen in ki ni Einstajn zna to biti zelo naporno......slediti "obvezni" učni snovi v šoli, se pripravljati na tekmovanja, poleg tega pa sodelovati še vsak dan po šoli na raznoraznih športno - glasbenih dejavnostih......

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 47
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 9:35:42   
mojcaziga

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga


Našim ocenjujejo tudi recimo nesodelovanje pri bralni znački, z enico, seveda. Pač, če ne sodeluješ pri BZ slovenščine ne moreš imeti 5. Razumem, da je pomembno branje, ampak takole.......

Saj pravim, prisila na vsakem področju user posted image

lp



Meni se pa to ne zdi niti tako napačno......da ne moreš imeti slovenščine pet, če ne sodeluješ pri bralni znački.....tistih nekaj knjig na leto pa je vsak, ki ima slovenščino 5 sposoben prebrati.......za prebrati pet knjig na leto ni treba ravno Einstajn biti......




Sodelovanje pri BZ je prostovoljno in nikakor ne bi smelo biti ocenjeno.
Itak da podpiram branje, otroci danes premalo berejo, ampak vseeno mi zgornji način ni všeč. Recimo sin ful rad bere in ogromno bere - ampak običajno kake življenjepise, pustolovske knjige in nič od tega ne more uporabiti pri BZ in se prav muči pri branju teh knjig. Itak pa imajo naši že 6 obveznih knjig za domača branje, od katerih so 3 ocenjena.

Saj prav, vsak po svoje, ampak na naši šoli imajo polno dodatnega dela, ki ga drugje ni. Pa tudi za ocene se morajo prekleto potruditi, nobena petica ne prileti z neba. Kar mi je ful ok, ampak čez 3 leta pa bodo naši v precej slabšem položaju ob vpisu na SŠ kot učenci ostalih šol, kjer je odličnjakov malo morje. Žal pri omejitvi vpisa veljajo le številka ne dejansko znanje, ki ga poseduješ.

lp

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 48
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 10:12:55   
liliana
 
IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga

Sodelovanje pri BZ je prostovoljno in nikakor ne bi smelo biti ocenjeno.
Itak da podpiram branje, otroci danes premalo berejo, ampak vseeno mi zgornji način ni všeč. Recimo sin ful rad bere in ogromno bere - ampak običajno kake življenjepise, pustolovske knjige in nič od tega ne more uporabiti pri BZ in se prav muči pri branju teh knjig. Itak pa imajo naši že 6 obveznih knjig za domača branje, od katerih so 3 ocenjena.



Veš kako se je moj nečak mučil, ko je za maturo moral prebrati in analizirati Jane Austin: Prevzetnost in pristranost......user posted image

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga


Saj prav, vsak po svoje, ampak na naši šoli imajo polno dodatnega dela, ki ga drugje ni. Pa tudi za ocene se morajo prekleto potruditi, nobena petica ne prileti z neba. Kar mi je ful ok, ampak čez 3 leta pa bodo naši v precej slabšem položaju ob vpisu na SŠ kot učenci ostalih šol, kjer je odličnjakov malo morje. Žal pri omejitvi vpisa veljajo le številka ne dejansko znanje, ki ga poseduješ.


Nobena petica ne bi smela prileteti z neba.....ampak se je za petico potrebno potruditi.....obstajajo pa tudi razlike med otroci (in ljudmi) in nek otrok mora precej več truda vložiti v to, da osvoji isto znanje kot en drugi otrok......

< Sporočilo je popravil liliana -- 19.2.2014 10:15:42 >

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 49
   RE: Lestvica OŠ
19.2.2014 10:16:45   
lily32

IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga
Sodelovanje pri BZ je prostovoljno in nikakor ne bi smelo biti ocenjeno.
Itak da podpiram branje, otroci danes premalo berejo, ampak vseeno mi zgornji način ni všeč.
Recimo sin ful rad bere in ogromno bere - ampak običajno kake življenjepise, pustolovske knjige in nič od tega ne more uporabiti pri BZ in se prav muči pri branju teh knjig. Itak pa imajo naši že 6 obveznih knjig za domača branje, od katerih so 3 ocenjena.



Se strinjam z napisanim. Za ocenjevanje znanja moramo opredeliti kriterije ocenjevanja in pragove med posameznimi ocenami. Da dobiš le 1, če bralne značke nisi opravil, pa ni logično.

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 50
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Praznična okrasitev: Papirnate snežinke
photo
Papirnate snežinke so klasika za okrasitev doma pred prazniki. Z njimi lahko okrasite okna, vrata, jih obesite na luči ....
Prehlad, gripa ali angina?
Smrkav nosek, pordele oči, kašelj, kihanje, razbolelo grlo in splošno slabo počutje – vam je znano? Kako prepoznati, ali...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?