lily32
|
IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_ Če se zdijo nesmiselni tebi, potem ne moreš pričakovati, da se bodo zdeli smiselni učencem. Škoda, da imaš tak pristop, ker učenci SO motivirani, pokazati znanje, ki ga imajo. Močno se motiš. Učenci so zelo radovedni in vedoželjni v prvih letih OŠ, v zadnjem triletju, kjer jaz trenutno učim pa so pretežno storilnostno naravnani, če so za določeno stvar ocenjeni, se potrudijo, sicer pa ne. Občasno jih pritegne še kakšen nenavaden projekt in res obstajajo izjeme, ki so še vedno notranje motivirane, a to je v manjšini. IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_ Permisivnim staršem dodamo nemotivirane učitelje (glej zgoraj), in imamo zmagovalno kombinacijo Daleč od tega, da bi bila nemotivirana. Svoje delo rada opravljam in vedno znova iščem načine, kako motivirati učence za učenje in spoznavanje novih reči. Delala sem v vseh stopnjah izobraževanja od vrtca do ljudske univerze in moram reči, da so ti ki jih trenutno učim najbolj težavni za motivirat. V prvih letih življenja zrejo z odprtimi očkami v svet, v srednji šoli se bližajo uresničtvi tistega poklica, ki so si ga izbrali in so tudi bolj motivirani. Najbolj motivirani so odrasli, ki vedo, zakaj izobrazbo rabijo in so zanjo tudi plačali. Se strinjam, da je veliko premisivne vzgoje in če učitelj ne najde na drugi strani podpore v staršu, težko sam motivira za učenje. Kar nekaj učencev imam iz takih družin, kjer je šola nujno zlo, kjer čakajo, da bo dekle staro 18 let, da jo bodo lahko poročili. Kjer imajo doma obrt in mali ve, da bo tam delal, če bo imel šola ali pa ne. Take je težko motivirat. Za delo v razredu mi še nekako uspe, za NPZ pa res ne. No, če smo že pri tem: A vem se zdijo NPZ smiselni, če ničemur ne služijo? Moje mnenje je, da če se vanje vloži toliko truda in časa, bi morali imeti neko težo pri nadaljnjem šolanju. Smiselni se mi zdijo v 6. razredu, ker jih otroci še resno jemljejo in na podlagi razultatov lahko načrtuješ nadaljnje delo in izboljšaš šibke točke v generaciji. A v 9. ?! Učenci so maja mececa z mislimi v strednji šoli. Rezultati so zgolj v vednost, šibkih in močnih področij učencev pa ne moreš več razvijati, ker gredo na sredno šolo, tja se pa podatki ne posredujejo. Zato bi bilo po mojem mnanju bolj smiselni v 8. razredu. Razumete, kaj mislim? Nisem nemotivirana in nisem proti NPZ v celoti, le v taki izvedbi, kot se izvajajo sedaj se mi ne zdijo smisleni in zato tudi učence težje motiviram zanje.
< Sporočilo je popravil lily32 -- 19.2.2014 7:21:39 >
|