nyna84 -> Zavarovalnica Tilia noče povrniti škode (3.12.2013 13:03:59)
|
Tako sem jezna, da ... Za sušilni stroj smo že v trgovini podpisali pogodbo za podaljšano garancijo pri zavarovalnici Tilia. Pred dvema mesecema nam je sušilec crknil, smo poklicali serviserja, ki je popravil ocenil na 200 € (material + malenkost dela). [sm=smiley18.gif] Smo debelo požrli ampak smo rekli, da popravimo, ker bo zavarovalnica povrnila stroške. Stroj je serviser popravil, popravilo smo plačali, pred enim mesecem smo oddali zahtevek za povračilo škode skupaj z vso dokumentacijo (račun iz trgovine, obrazec za podaljšano garancijo, račun serviserja, garancijski list ... ). Ker v enem mesecu ni bilo nobenega odgovora, je mož večkrat poklical na zavarovalnico. Najprej ženske, odgovorne za to področje še ni bilo, potem ni imela časa, potem smo jo spet zgrešili in je ravno odšla z dela (naj omenim, da dela od 12h-15h, ampak je pred 13. in po 14.30 ni mogoče dobiti), zadnjič se je njena sodelavka "spomnila primera" in je možu dejala, da je zadeva rešena in je šla na finance. Po parih dnevih nakazila še vedno ni, zato je mož danes spet poklical na zavarovalnico. So ga vezali na sedež v NM, kjer so mu rekli, da je bil zahtevek zavrnjen in da škode najbrž ne bodo povrnili. [sm=smiley22.gif][sm=hudicek1.gif] Mislim, kaj se grejo? [sm=zmeden.gif][sm=hudicek1.gif] Sva poklicala tudi serviserja, ki je popravilo izvedel, kje bi lahko bil problem, in je povedal, da nisva prva. Ker ga je pred kratkim že klicala ena stranka z istim problemom. Mislim, kaj pa lahko naredim? Če imam original podpisano pogodbo, s kakšno pravico mi lahko zavrnejo povračilo škode? Ajde, če bi se pokvarilo kaj takega, za kar smo sami krivi, bi razumela (npr. odlomljena vrata, pokvrajen gumb, itd). Ampak okvara v drobovini aparata bi pa že morala biti upoštevana v podaljšani garanciji? Sicer je to že druga okvara tega sušilca. Predlani smo že uveljavljali škodo, ko je zaribal motor in takrat so nam v enem tednu povrnili stroške (ravno tako se je šlo za 200 €).
|
|
|
|