hedviga -> RE: Tušmobil (13.9.2013 14:47:21)
|
IZVIRNO SPOROČILO: LuLu IZVIRNO SPOROČILO: Mipka Jaz mislim, da eni malce preveč pretiravate s tem omrežjem. Glej, to si malo čudno napisala. Ljudje se gibamo po slovenskem prostoru marsikje. Eni imajo srečo, da je tam omrežje ok, eni imajo konstantno probleme. To, da tebi omrežje deluje, nima veze, ker ga meni zmanjka 10_x_ na dan. Razlaga Tušmobila... mogoče pa imam hišo glih tako postavljeno, da mi ne vleče oz. kak prostor v hiši. Tvoje stanovanje pa je dobro pokrito... ..je bolj jasno, zakaj se eni jezimo nad tem? Pretiravanja ni... Marsikje mi je jasno, da mi ne bo internet delal, ne bo niti drugim z drugim omrežjem, ampak telefonske pogovore ne morem opraviti brez prekinjaj... no ja... za mesečno naročnino vsaj to pričakujem, da dela brezhibno v mestu. Nisem v Postonjski jami doma ali bogu za hrbtom. Tole lahko samo podpišem. S tem da je bila pri meni signal bolj izjema kot pravilo. Na žalost sem zato ob recimo 100 eur(ostalo pričakovani stroški), ki bi jih rajši zagonila kam drugam... In kar me najbolj jezi se njim to ni zdelo nič takega, pač nimam signala, bo že enkrat, sej delajo na tem. Napisali so tole in so zato rabili skoraj en teden: "Dovolite, da se opravičimo za pozen odgovor. Obveščamo vas, da je pristojni oddelek preveril pokritost na navedenem območju. Naš zunanji signal je šibak, notranji pa je še slabši in lahko povzroča težave pri opravljanju storitev. Na voljo je tako omrežje GSM, kot tudi UMTS, in sicer z oddaljenih baznih postaj. Na območjih, ki so zaenkrat še slabše pokrita z našim omrežjem omogočamo gostovanje na omrežju operaterja Mobitel. V primeru, da v nastavitvah mobilnega telefona preklopite na omrežje Mobitel, lahko pride do razlike v obračunavanju, to pa je odvisno od naročniškega paketa. V danem trenutku še ne moremo napovedati, kdaj bo prišlo do izboljšanja našega signala na vašem naslovu. Zagotavljamo vam, da dnevno širimo in optimiziramo naše omrežje, s čimer se bo stanje le še izboljševalo." In tole: "Glede signala na vašem področju, bi vam radi pojasnili, da ne glede na dejstvo, da je Tušmobil operater mobilnega omrežja in so tako storitve na voljo povsod, kjer se nahaja Tušmobilov signal oziroma signal ponudnika nacionalnega gostovanja. Storitve so dosegljive na območju, ki ga pokriva signal omrežja, pri čemer na nacionalnem ali mednarodnem nivoju ne obstaja operater, ki bi zagotavljal pokritje s svojim signalom ne glede na naravne ali druge fizikalne ovire, ki omejujejo ali preprečujejo širjenje radijskih valov - česar tako ne more zagotoviti niti Tušmobil." Kar je jasno, ampak jaz nisem doma na Triglavu ali Postonjski jami ampak na barju, 15 minut od centra Ljubljane. Kar se tiče zemljevida pokritosti pa raje preverite svojo mikrolokacijo in ali to pomeni da so pokriti z "nacionalnim" ali svojim signalom. In hvala bogu da vam lovi, meni ni in se mi še danes zdi neumno ker sem plačala 130 eur, da skoraj 2 meseca doma od koder sem tudi delala nisem bila dosegljiva!
|
|
|
|