ronja -> RE: Ronja ti je uspelo? (14.2.2013 21:28:52)
|
Ma, dober glih ni - je ena mala grdoba[sm=jezicek.gif]. Ampak sem mislila, da je to ena mala kaprica in da jo bo minilo, čim ga bo dobila v roke, da je važno, samo da je škrat na baterije in se ne bo s tem kaj dosti igrala in se nisem preveč ubadala z izvedbo, ker enostavno ni bilo časa (noč ima samo 8 ur pri nas:D), ker sem morala še tisto zeleno vilo naredit v isti noči, pa kuharsko knjigico, pa zrezat blago za Svitovo darilo, pa vse zavit, itd... Skratka - ko mi je zmanjkalo polnila za glavo, sem si rekla, j* ga, lep glih ne bo, ampak ajde, za teh par dni bo ok. No, tu sem se motila - punca je še vedno nora na to malo grdobico:D. Vsekakor ni to glih moj ponos kar se ustvarjanja tiče, ampak za na hitro z omejenimi resorsi, haha, je pa sprejemljivo:D. Če bi imela kako klopko volne odveč, bi jo dala v glavo, da bi bila trdnejša in večja, samo sem mislila, da bo polnila dovolj, pa malo mi je bilo škoda cele klopke za nekaj, kar bo verjetno končalo v škatli za novoletne okraske (nisem vedela, da ji bo tak všeč). Če hoče še kdo to grdobico videt, evo link, saj pravim - za nasmejat je[sm=jezicek.gif] MTFP, nima veze, kako jima narišeš, glavno, da jima narišeš! Meni je bilo vseeno, kako starši narišejo, samo da bi... Pa dokler sem bila še čisto mičkena, še sta kdaj, zelo kmalu sta pa nehala, češ da ne znata (verjetno, ko se jima je zdelo, da rišemo približno enako dobro[sm=jezicek.gif]). Ampak meni je bilo res vseeno, tudi če ne bi bilo tako, kot sem si zamislila, tako da sem glede tega pri svojih otrocih čisto na izi - tudi če ni glih najlepše... jim je navadno še vedno ok:). Glede ustvarjanja pa - vsak se lahko nauči - do neke mere, eni rabijo malo več truda vložit, drugi pa manj, kot pri vseh stvareh. Veš, kako se jaz matram s strokovnim pisanjem (ne bi uganila, a ne?)... Pač nismo vsi za vse - ampak se pa lahko naučimo - ali pa delamo kaj drugega, kar nam gre, hehe:). Ti se pa mogoče igraš z njimi kake igrice, ki se jih meni ne da in sem totalni antitalent;).
|
|
|
|