Elektro Primorska (Polna verzija)

Forum >> [Družinsko življenje] >> Naš vsakdan



Sporočilo


deni1982 -> Elektro Primorska (6.11.2012 10:02:19)

Vsi tisti, ki verjamete vsakoletnemu poračunu elektrike, pozor, ker očitno Elektro Primorska in njeni določeni uslužbenci ne opravljajo svojega dela in s tem oškodujejo stranke.
Konkreten primer. Stanje števca ni bilo fizično odčitano dve leti zapored, poračun za ti dve leti pa vseeno plačan (ker je Elektro Primorska vseeno izdala OCENJEN PORAČUN). Stranka misli, da je vse v redu, ker je poračun in vse redne položnice redno plačevala, nakar jo eno leto po dveh zaporednih letih neodčitavanja doleti katastrofalna vsota, ki jo mora poravnati, ker je bila elektrika uporabljena. Takrat je uslužbenec Elektra Primorske magično odčital števec (kar v dveh letih ni mogel). Zadeva gre na sodišče in  Elektro v svoj bran pravi, da v obeh letih, ko ni mogel uslužbenec priti do števca (baje, da zaradi psov) je pustil obvestilo, da je bil na naslovu, vendar stranka teh obvestil v obeh letih ni prejela. Ker je pa prejela poračun, je mislila, da je vse v redu in da je bil števec odčitan. Elektro Primorska nima nobenih dokazil, da je obvestilo pustila in se je na sodišču izklicevala na dejstvo, da bi morala stranka sama obveščat Elektro o stanju števca.
Kaj menite vi? Kdo je odgovoren, da ni bilo stanje odčitano dve leti, poračuna sta bila izdana, obvestil, da števec ni bil odčitan pa ni nikjer?




Stran: [1]