zaspancek1 -> RE: a ma kdo tale sedež (24.10.2012 10:56:06)
|
Hm, lahko odgovorim le zase - torej zakaj kombinirane starostne skupine? Zato, ker obstajajo nestandardni otroci, pri katerih se ti npr. zgodi, da je otrok prevelik za skupino 9-18 kg, pa vseeno pri dobrih dveh letih premajhen in neprimernen za 15-36. Kaj ti pri tem pomagajo super ocene na crash testih, če otrok ni ne za v prvi ne za v drugi sedež?!? Bore malo, a ne? Že pri bolj standardnih otrocih je ta prehod pogosto problematičen (mislim predvsem med skupino I (9-18 kg) in II in III(15-36 kg), pri malo večjih otrocih pa še bolj. V teh primerih so kombinirani sedeži idealna rešitev! So navadno večji od sedežev samo ene skupine in je večji otrok npr. še vedno lahko pripet pettočkovno (ter tako varnejši, ker je manj mobilen in je tudi manj možnosti,da je pas (in otrok) nekje, kjer ne bi smel biti), lahko je še vedno obrnjen v nasprotno smer vožnje (skupina 0-18 kg), čeprav je prevelik za lupinico oz. sedež 0-13 kg npr. Skratka - otrok je v takšnem sedežu varnejši, kot pa v sedežu samo ene skupine (ki ima lahko še tako super ocene glede varnosti, pa vseeno ni primeren zanj). Bo ok odgovor?[sm=jezicek.gif]
|
|
|
|