petea
|
mika, gsatalema, ena stvar je, kaj je prav, drugo, kaj je logično po kmečki pameti, tretje, kako znajo zadeve urediti oz. postaviti cestarji, še huje pa, kako to razumejo (prekrškovni) organi; da pa je zadeva še bolj obupna, seveda ne morejo informirati ljudi na pregleden način: če se pelješ v MB po Tržaški, je sedaj pred prvim semaforjem toliko tabel, da če jih želiš vse pogledati, zagotovo narediš nesrečo najprej znak za naselje, nato da gre za Iskrin projekt, tik za njim je obvestilna tabla za radar (a ne bi bilo bolj logično obratno ali vsaj na istem drogu?!?), nekje vmes se skriva še znak za 70 km/h, pa tabla za EPK, pa za semaforizirano križišče, informativne table ..., podrobnosti razporeditve se pravzaprav sploh ne spomnim, pa sem gledala table včeraj kot sopotnica v počasi vozečem vozilu voziti 70 - 50 - 70 - 50 ..., kot je predvideno skozi križišča, je nepraktično, neekonomično, lahko celo nevarno (možnost naletov); problem pa je, ker je praktično vedno za križiščem avtobusna postaja, tako da je verjetno omejitev 50 podaljšana zaradi njih P.S.1: kot jaz razumem te radarje, naj bi merili pred vstopom v križišče (tam, kjer so razrezali cestišča in položili talne senzorje) P.S.2: naši severni sosedje znajo te omejitve dosti bolj logično določiti - na stranski cesti imaš pred križiščem tablo, da je na glavni cesti levo in desno omejitev 70, na glavni cesti pa na začetku omejitve znak 70 in spodaj dopolnilna tabla, da omejitev velja npr. naslednje 3 km: enostavno, logično, pregledno
|