mateyka
|
vprašanje je kakšno pisanje. če ti je "vzel" nekaj z RR-ja ko si bila vprašana za mnenje, potem res ne vidim problema. če pa govoriš o kakem pisanju iz kakšne knjige, eseja ali članka, ki si ga napisala, potem pa ne vidim veze s tem kar se tukaj prosi (da se prostvoljno da, pomaga, svetuje). in če bi ti res "vzeli" iz nekega tvojega pisanja, bi lahko klicala tja, predložila dokaze (tvojo knjigo, esej ali članek) in bi se ti morali javno opravičiti in te omeniti kot pravega avtorja v naslednji izdaji. kar tako neki sikat naključnemu, če prosi za pomoč, pa nima veze s tabo, dokler ne začneš naštevat lepših predlogov kot servietka, ker ti noben ni še nič ukradel. in na splošno - ne se bat kraje, če podajaš znanje in informacije. to je ta ameriški attitude, kjer ti hočejo zaračunat, še ko hočeš srat. dejmo pokazat, da evropa in ostali svet zna funkcionirat bolj človeško. če si dober, se ti ni treba bat konkurence, pravim jaz. glede kaj je komu všeč - lahko imamo vizijo kaj bi bilo res zelo dobro za nekoga, pa imamo raje, da ni tako igrivo, pa da zveni tako in tako itd. pa ti kot pomočnik pri ustvarjanju znamke nimaš končne besede. kot internetni predlogodajalec niti nimaš popolnega vpogleda v stvar. in še takole je; če bomo ugotovili da 70% ljudi misli drugače za določeno ime bl. znamke (kot je tebi všeč), je sigurno bolje, da se sledi temu kar bo večini všeč in jim bo ostalo v spominu (screw your personal preferences da tako rečem - niso tako pomembne, če ne gre tvojo znamko, in tudi v tem primeru moraš pokazat nek tržni racio za tem da slediš strankam). torej, kakor sem rekla, mi ne vemo celotne vizije te blagovne znamke in s tega stališča je najbolje, da iz kopice predlogov izbere lastnik sam, ker nihče od nas tukaj ne ve celotne zgodbe. v high budget brandingu se naredi analiza ponudbe, anketa atrubutov, izpolni vprašalnik kaj firma hoče, kako vizijo majo itd.. in na podlagi tega se izbere ime, logo, kreirajo promocijske zasnove in koncepti. samo, heh - to traja in košta. torej za tako manjšo firmo se lahko spustijo določeni deli in se upa, da lastnik dovolj dobro pozna svojo dejavnot in vizijo, da bo stvar vseeno kvalitetno izpeljana. razvoj in koncept za eno srednje veliko blag. znamko pride ene 6 mesecev dela. samo to je bolj kompleksno od te dejavnosti in zastavljena je v večjem obsegu. za tole se mi zdi, da če recimo naredi eno mini anketo med znanci, prijatelji in sorodniki - seznam imen in naj ocenijo od 1-5 kaj jim je najbolj všeč, da zna bit dovolj. pa sama mora premislit kateri dodatni del (razlaga) je najbolj primeren. potem pa je fino da se pogleda atribute, ki najbolj zastopajo to kar hočeš ponazorit z logotipom in znamko (recimo, unikatnost, kvaliteta, vintage, integriteta, poceni, praktičnost, dekorativnost..) - izbereš recimo 3-5 ki res poosebljajo dejanost in b.z.. s tem operiraš, ko delaš zasnovo za logotip. za logo pa potem upoštevat osnovne kriterije - http://timothy82rodrigu.hubpages.com/hub/5-Critical-Attributes-Of-An-Effective-Logo tko nekako.. po moje več kot preveč za malo firmo - dejavnost
|