reklamacija čevljev (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


gagaga -> reklamacija čevljev (25.7.2012 12:37:26)

A katera ve ali ti more prodajalec vrniti denar v roku 14 dni, če se je čevelj poškodoval?




MioBambino -> RE: reklamacija čevljev (25.7.2012 12:43:39)

Kolikor mi je znano, da če je krivda tvoja, ti ne vrne denarja, če pa je krivda na strani prodajalca(da se odlepi podplat,...), pa ti mora vrniti denar ali vsaj zamenjati izdelek.

Jaz sem imela pred leti težavo z poletnimi sandali Ciciban- v prvih dneh uporabe se mi je odlepil trakec- takoj sem dobila nove- tudi na drugih se mi je odlepil trakec(vrjetno serijsko slabo lepilo) in mi niso hoteli dati denarja, tako da sem potem pač vzela druge čevlje, ki sem jih nosila še dolgo.




nananaja -> RE: reklamacija čevljev (25.7.2012 16:09:57)

Kaj pomeni poškodba čevlja?
Reklamacija pomeni, da trgovina popravi nastalo situacijo, torej odpravi napako ali ponudi zamenjavo ali dobropis, če nimajo enake zamenjave. To je seveda precej odvisno od trgovine do trgovine. Vrnitev denarja se nanaša na blago, ki je bilo v trgovino vrnjeno nerabljeno, zato se ne vrača denarja za reklamacijo zaradi okvare, čeprav še tu nekatere trgovine nočejo vrniti denarja, ponudijo dobropis.
Jaz sem delala v trgovini, kjer smo imeli dogovor s čevljarjem, da je odpravil napake, ki so se lahko popravile tako, da ni bila prizadeta funkcionalnost in ne izgled. Če to ni bilo možno, se je ponudila zamenjava ali dobropis. Obstaja pa tudi dololen rok, do kdaj mora trgovina rešiti reklamacijo.




gagaga -> RE: reklamacija čevljev (25.7.2012 22:49:37)

Hvala za odgovore.




pasmaJersey -> RE: reklamacija čevljev (26.7.2012 21:52:05)

Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.

Preberi si Zakon o varstvu potrošnikov. Če je napaka stvarna, so ti dolžni vrniti denar na tvojo zahtevo. Ne jim nasedat, jaz sem eno prodajalno prijavila inšpekciji, ker niso želeli ugoditi mojim željam.




ely* -> RE: reklamacija čevljev (29.7.2012 20:59:49)


Reklamacija je možna eno leto skupaj z računom.Če je možno popravilo se da čevlje popravit, če ni, si kupec izbere kaj drugega dobi dobropis ali pa denar.




Stran: [1]