Tutan -> RE: a je veliko domačega dela v 1. razredu? (30.5.2012 8:26:14)
|
IZVIRNO SPOROČILO: lott ok, otroci ne znajo štet do 25 pa bojo celo popoldne za pisalno mizo. NOT. se opravičujem če sem nesramna ampak tole je mal smešno uprašanje. kokr js vem do tretjega razreda ni ocen. oziroma ppar let nazaj jih ni bilo. deloma sm še ne dolgo nazaj skrbela za šestošolko in naloge res ni bilo veliko. sicer pa, vsi si želijo imet popolne otroke polne znanja, za mizo nebi pa nihče sedel z njimi. pa brez zamere ampak take stvari me vržeje pokonci. sosedovi punčki mama nalogo dela ker se ji NE DA sedet z njo in ji razložit določenih stvari. od druge sosedice mama pa je cele dneve u bajti al pa na kavici, zapufana do kraja in jo sploh ne briga kaj otrok dela zunaj. če pa je dež pa tamala igrce špila. in to za piko na i VOJAŠKE pa je v tretjem razredu, pa ob pol 10ih je ta otrok še vedno zunaj nekje. pa lahko bi še naštevala. Vedno, ampak res vedno me preseneti, koliko sosedje vedo o drug drugem. No, mene prav nič ne briga, kako in na kakšen način naši znanci svoje otroke vzgajajo, učijo, ujčkajo. Resda imam izoblikovano svoje mnenje o ujčkanju otrok, ki si pri petih ne znajo očistit ritke ali uporabljat besedico prosim/hvala, ampak konec koncev ni moj problem in dokler svojega otroka učim bontona in osnovnih življenjskih zadev, je zame to dovolj. Kar se pa tiče šole. Zame je vrtec v prvem pomenu igra, v drugem vzgajanje in učenje. Šola pa ima namen izobraževanja - torej nekako sklepam, da se otrok v prvi vrsti uči in v drugi igra. Tudi pričakujem, da se otroku naloži vsaj neka domača naloga - koliko dela bo to za sabo prineslo, pa se bo videlo v prvem razredu. Nikakor ne podpiram, da se otroke v prvih treh letih šolanja ujčka in nosi po rokah, ker slej kot prej ga zadane realnost ocen. In če otrok v prvih treh letih pridobi vsaj delovne navade - kot je opravljanje domače naloge, domačih obveznosti, priprava na šolo, da ne zamuja, da se nauči, da izpolnjuje obveznosti, ki mu jih učiteljica naloži - potem je to super. Ker potem bo v četrtem razumel, da je potrebno vsaj nekaj dela vložit v opravljanje domačih obveznosti in učenje - kar za sabo potegne povprečne, nadpovprečne ocene, ne pa šok in jok in starše pri učiteljih, ker otroci ne vedo, da ni vse samo igra. Iz pripovedovanja kolegic, kolegov, ki imajo otroke v šoli, v prvem razredu, zadeva zgleda približno takole: - domače naloge se večinoma opravijo v podaljšanem bivanju - kar ostane se da brez problema opravit v cca pol ure (recimo 10 računov za matematiko) - otroci vsaj 2x tedensko dobijo eno zadolžitev (domačo nalogo), kjer morajo vložit svoj prosti čas - torej poiskat kakšno žival (recimo prinest polža), naredit herbarij iz 3, 4 rož, poiskatat življenjsko dobo metulja itn. - priprava na govorne nastope (učenje psemic, domače branje) NIhče še ni omenil, da celo popoldne otrok sedi za knjigami in dela predsstavitve ali referate. To potegnejo za sabo višji razredi.
|
|
|
|