RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


petea -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (23.5.2012 14:40:16)


IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil

IZVIRNO SPOROČILO: petea
IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil
Ob vpisu je bil tudi en fantek recimo I, katerega je psihočno maltretiral drug sovrstnik, recimo D. Ob vpisu je mamica fantka I. navedla željo in razlog. Željo so upoštevali in fantek D. je v drugem razredu, mamica pa je fantka I vpisala v sosednjo šolo ker nikakor ni hotela raskirati, da bi bil I. še vedno z nasilnežem D.
Nam pa je to prišlo zelo prav, saj je tudi naš imel prej enake težave s psihičnim maltretiranjem s strani D. s tem da se je umirilo, ko si je D. našel drugo žrtev.

Ta izjava me je pa šokirala. Da ste pomirjeni, ko veste, da sedaj drug otrok žrtev izživljanja, ob katerih je prej trpel vaš otrok?!?

To je tvoja izjava. V moji izjavi nikjer ne piše da smo pomirjeni. Psihočno nasilje nad našim se je umirilo, ko si je našel drugo žrtev. Predno odragiraš se nauči brati.


Verjemi, sem večkrat prebrala zapisano.
In ob prebiranju izjave, sploh prvega dela ('Nam pa je to prišlo prav ...') sem dobila vtis, da ste sedaj pomirjeni, ker se več ne rabite ubadati s psihičnim maltretiranjem. Četudi se nasilje ni končalo, ampak je sedaj pač en drugi otrok žrtev. [sm=zmeden.gif]

Ja, izjava je moja. Očitno pa rabi razlago:
Torej, prej, ko je bil maltretiran vaš otrok, ste starši bili vznemirjeni, sedaj, ko pa se je ta D. spravil na drugega otroka, pa ste se pomirili, saj se vas to več ne tiče.




liliana -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (23.5.2012 15:50:11)

IZVIRNO SPOROČILO: petea


Liliana,
eno je zavijanje otroka v vato in preprečevanje vseh negativnih vplivov okolice, kar na dolgi rok zagotovo preveč pomehkuži otroke, drugo pa je tehtno starševsko posredovanje v primerih (psihičnega in fizičnega) trpinčenja in mučenja otrok, ki se danes vedno pogosteje dogaja v šolskih okoljih. A odrasli si ob tem prepogosto zatiskajo/-mo oči in ne obvarujemo šibkejše strani takrat, ko je to nujno potrebno. Seveda pa je to potrebno narediti tako, da se zadeva dobro zastavi in reši za vse oz. čim več vpletenih.

Moj otrok je bil žrtev fizičnega nasilja vrstnika v vrtcu. Nekatere posledice tega bodo verjetno trajne. Glede na to, da se otrok še ni znal postaviti zase, se mi zdi nedopustno, da starša ne bi posredovala pri vzgojiteljih in zahtevala ustrezno ukrepanje.
Na srečo so znali v vrtcu hitro in dovolj uspešno rešiti zadevo tako, da sedaj ta vrstnik veliko manj ogroža tudi druge otroke.





Se strinjam....poudarek je na tehtno....ne pa da se praktično vsakega malo bolj "divjega" otroka v vrtcu okaraktarezira kot nasilnega....

Eni otroci so ali zaradi vzgoje, ali zaradi karakterja (včasih ta element zelo zanemarimo) malo bolj divji, želijo da je vse po njihovem, udarijo, porivajo....dosežejo kar želijo na tak način....drugi otroci so pa bolj mirni, zadržani, se bojijo, so bolj "pasivni".....in naloga staršev je, da ene naučijo, da ne more biti vse po njihovem, druge pa, da se vedo kako zase postaviti....ko postane situacija pa res nevzdržna, pa se ustrezno ukrepa....

Vedndar to, da je staršu dana možnost, da pred vstopom v osnovno šolo napiše s katerim otrokom pa ne želi, da njegovo dete hodi v šolo pa se meni ne zdi rešitev.....




liliana -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (23.5.2012 15:52:57)

IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil

Prvič, psihočno nasilje ni isto kot fizično nasilje.
In drugič, prepričan sem da se tvoje mnenje o "zavijanju v vatko" spremeni v tistem trenutku ko si ti v vlogi žrtve. Ker dokler se to dogaja drugim si lahko vzvišena.



Torej, otrok, ki v vrtcu ukaže drugemu otroku, da mora narisati enako risbo kot on, ker drugače ne bo več njegov prijatelj, izvaja nad tem drugim otrokom psihično nasilje.....?




tehnofil -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (24.5.2012 15:26:22)

IZVIRNO SPOROČILO: petea
Ja, izjava je moja. Očitno pa rabi razlago:
Torej, prej, ko je bil maltretiran vaš otrok, ste starši bili vznemirjeni, sedaj, ko pa se je ta D. spravil na drugega otroka, pa ste se pomirili, saj se vas to več ne tiče.

Vzgojiteljica je bila opozorjena in je potem bolj pazila. S tem ko D. ni imel več veliko priložnosti je začel enake metode izvajati na I.

Tiče se te približno toliko, kot se tiče tebe, ko je maltretiran drug otrok. Lahko te pogreje, lahko te to razburi, več kot opozoriti vzgojiteljico ne moreš, ali pač - meniš da naj bi starši reševali probleme drugih otrok v vrtcu.

In kdor pravi, da mu ne odleže, ko njihov otrok ni več maltretiran, se laže.

Pa da pojasnim tisto, kar ne znaš prebrati: Nam je prišlo prav da je D. v drugem razredu kot naš, iz razloga da to ni bil le posamezen primer ampak D. takšen je, to pa sklepam iz tega, da je našel drugo žrtev. (je dovolj jasno zapisano? ali bo potrebna še kakšna dodatna razlaga)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Torej, otrok, ki v vrtcu ukaže drugemu otroku, da mora narisati enako risbo kot on, ker drugače ne bo več njegov prijatelj, izvaja nad tem drugim otrokom psihično nasilje.....?

Zgleda, da si malo pomešala ali pa si primere izmišljuješ.

Ne glede na to pa je psihično nasilje vsako prisiljevanje, ki ni fizično IN hkrati povzroča stisko otroka ki se začne kazati v nervoznosti otroka. Na primer tvoj primer siljenja risati enako sliko je nedolžen primer le toliko časa dokler ne preraste v stalni siljenje in neprestano nadlegovanje in ukazovanje risanja enakih slik podkrepljeno z grožnjami in izsiljevanjem iz dneva v dan.




liliana -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (24.5.2012 15:43:52)

IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil

Zgleda, da si malo pomešala ali pa si primere izmišljuješ.

Ne glede na to pa je psihično nasilje vsako prisiljevanje, ki ni fizično IN hkrati povzroča stisko otroka ki se začne kazati v nervoznosti otroka. Na primer tvoj primer siljenja risati enako sliko je nedolžen primer le toliko časa dokler ne preraste v stalni siljenje in neprestano nadlegovanje in ukazovanje risanja enakih slik podkrepljeno z grožnjami in izsiljevanjem iz dneva v dan.



Zakaj bi si izmišljevala.....? Dokaj pogost pojav med otroci....."Ne bom več tvoja prijateljica, ker nisi storili tega ali tega...ne bom tvoja prijateljica, če ne boš storila tega in tega" in en otrok lahko postane nervozen in prizadet le če je ta stavek enkrat izrečen, nekega drugega otroka pa tudi 10 kratno izrečena taka grožnja ali ukaz ne spravi do prizadetosti ali nerzvoznosti......




katarincatinca77 -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (26.5.2012 13:05:11)

Jaz imam po moževi strani v žlahti psihologinjo, ki dela v šoli. Pa vem, da je enkrat rekla, da na njihovi šoli vedno upoštevajo željo staršev in otrok, s katerim otrokom želi biti skupaj v razredu. Upošteva se le ena želja, torej le za enega otroka, s katerim želi biti skupaj. Glede imen je pa omenjala, da so ena imena kakšno leto precej pogosta. Je rekla, da so bile v enem letu vpisane v 1. razred 3 Tjaše in da so šle v isti razred, ker je tako bolje, ker se otroci z istimi imeni ponavadi bolje ujamejo in bolje sodelujejo, se čutijo med seboj še bolj povezani. Se pa jaz tudi spomnim, da sem imela v srednji šoli v razredu še 2 Katarini in smo vse tri sedele ena poleg druge in smo bile res zgleda da tudi zaradi imen še bolj povezane. Tako, da pri razporejanju otrok se sigurno gleda dobrobit otroka.




petea -> RE: zakaj na tak način razporejajo v razrede? (27.5.2012 12:44:42)

Nikoli nisem sodelovala v razredu s svojimi soimenjakinjami bolj kot z drugimi otroci. [sm=zmeden.gif] Tudi povezana se z njimi nisem čutila, ne zaradi imena, ne kako drugače. [sm=zmeden.gif]

Mi je bilo moteče, da pri klicu imena ponavadi nisem vedela, kdo je v resnici mišljen.

Tudi pri drugih soimenjakih v skupinah se ne spomnim niti enega primera, da bi se soimenjaka čutila bolj povezana, da bi bolj sodelovala ali kaj podobnega. [sm=smiley13.gif] Prej obratno, da so zaradi tega običajno bili zapleti in nejasnosti.







Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]