josephine27
|
IZVIRNO SPOROČILO: liliana IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil Pri vstopu v prvi razred se na razgovoru ob vpisu (izvaja ga šolska psihologinja in ne neka referentka) poskuša omogočiti čimlažji prehod iz vrtca v šolo. Pri nas smo šli iz vrtca in so v razredu v glavnem vsi, ki so bili prej skupaj v vrtcu. Tudi dve Sari, katere otroci že iz vrtca kličejo po imenu in priimku. Je pa sedaj skupina "posebna" v tem da zelo dobro delujejo skupaj in zato cel razred hitro napreduje (mnenje razredničarke). Ob vpisu je bil tudi en fantek recimo I, katerega je psihočno maltretiral drug sovrstnik, recimo D. Ob vpisu je mamica fantka I. navedla željo in razlog. Željo so upoštevali in fantek D. je v drugem razredu, mamica pa je fantka I vpisala v sosednjo šolo ker nikakor ni hotela raskirati, da bi bil I. še vedno z nasilnežem D. Nam pa je to prišlo zelo prav, saj je tudi naš imel prej enake težave s psihičnim maltretiranjem s strani D. s tem da se je umirilo, ko si je D. našel drugo žrtev. Se kdo sprašuje, kako je možno, da bi 4, 5, 6 letnik lahko izvajal psihično nasilje? Čisto enostavno, uporablja načine kakršne na njemu uporablja starejši brat in starši (v obliki ukazovanna in izsiljevanja). Kakorkoli že, ker takšno vplivanje spravlja drugega otroka v stisko, ki ni majhna, se to ne da okarakterizirati drugače kot nasilje. Ajde....ok, otroku želimo olajšati večino stvari.....vendar je to olajšanje, da se otroku ni treba več za nič truditi že prešlo vse meje.....ker poleg tega, ko otroku želimo VSE olajšati želimo istočasno iz otroka narediti samostojno, odgovorno bitje....ja kako pa? Tako, da na vprašalniku v šoli napišemo, da ne želimo, da je D z našim Ijem v razredu, ker D izvaja psihično nasilje nad našim otrokom......otroku niti ne pustimo, da bi se znašel v določeni situaciji, da bi se branil proti temu potencialnemu psihičnemu nasilniku.....že v vrtcu smo takoj tekli k vzgojiteljici, ko je otrok jokal in dosegli to, da so otroka dali v drugo skupino, da si je našel tam novo žrtev...in za nas je bila zadeva rešena....zdaj pa ob vpisu v šolo izpolnimo vprašalnik, kjer spet izločimo tega nasilnega otroka, da ne bo kvaril poplnega, idiličnega in pravljičnega otroštva našemu otroku.... Ker danes se ne sme prizadeti, ne raniti, in ne omejevati naših otrok....za otroke mora biti vse popolno, življenje kot pravljica.....za otroka mora biti vse prijetno....vendar vzgoja ni prijetna.....okolje ni vedno prijetno.....in otrok se mora tega naučiti, starši moramo otroku to dopustiti, ne pa konstantno izločati iz njegovega življenja "neprijetne elemente".....ker prej ali slej se bo otrok srečal z "neprijetnim elementom", ko nas ne bo zraven, da bi ta "neprijetni element" izločili.....in bo otrok (ali pa takrat že odrasel človek) povsem zgubljen..... Zavedati se moramo, da vseeno ne živimo v pravljici, ampak v okolju, ki ni vedno pravljično.....in izločiti iz otrokovega življenja vse neprijetne elemente prej ko slej vodi v kaos.....danes samo terapevtiziramo, ne kaznujemo, se pregovarjamo na dolgo in široko z otrokom, otrok ne doma in ne v vrtcu in ne v šoli ni podvržen avtoriteti, ni soočen s kaznijo (razen s to, da v sobi razmišlja o svoji napaki), ni soočen s frustracijo.....okrog otroka gradimo nek namišljen, idealen svet, kjer so vsi dobri in kjer je on središče sveta, okrog katerega se zemlja vrti...... In ker zaposleni v šoli nimajo več praktično nobene možnosti avtoritete, kaznovanja otrok.....in da bi otrokom čimbolj olajšali vstop v šolo, da bi olajšali delo pedagoških delavcev, je potrebno izločiti "neprijetne elemente" iz življenja našega otroka, da bo našemu otroku lepo in da bo učitelj lažje učil v mirnem razredu, ker enega malo bolj divjega učenca še lahko obvlada, dveh pa več ne more, ker ne sme izražati avtoritete... in potem D ne sme biti z našim v razredu, ker ga je enkrat poslal v p.m.....A ne sme biti v razredu skupaj z I, ker jo je enkrat porinil v igralnici v vrtcu in je bila I grozno prizadeta ob tem, to da je jokala se je Aju dopadlo in jo je še dvakrat porinil in bil okarakteriziran kot psihični nasilnik in v vrtcu je bila sprožena problemska konferenca, ker imajo v učilnici nasilno dete, ki trpinči nebogljeno deklico......potem pa B ne sme biti v razredu skupaj z B1 in B2, ker imajo ista imena in to potem povzroči v začetku frustracije pri otroku, ki se v kasnejšem življenju sprevržejo v izredno veliko travmo.... Konča pa se tako, da pri 22 letih mamica hodi k zdravniku otroku po opravičilo, da bi si podaljšal vpis na faks, ker v roku ni mogel opraviti vseh obveznosti, ker je učenje prenaporno zanj (mamica se pač namesto njega ni mogla učiti)....pri 22 letih mu hodi mamica pucat sobo, ker se otrok ima ogromno za učiti in ne zmore še čistiti tistih 5 kvadratnih metrov......pri 35 letih pa mamica otroka preživlja, ker je otrok ugotovil, da se ni znašel v tem krutem, kapitalističnem svetu in da poklic, za katerega se je učil (izučil se seveda ni, ker ga je zajebaval en profesor, ki tudi na mamicine prošnje ni želel dati 27 letniku oceno 6) ni pravi zanj in da on ne more delati tega, ker je ob delu preveč psihično obremenjen..... liliana mislim, da vseeno malo pretiravaš. res se malo bolj v vato zavija kot nekoč in verjetno se tudi kakšen tak najde ampak v manjšini. drugače pa po tem kar si napisala predvidevam, da kot otrok nisi bila deležna psihičnega nasilja ne s strani staršev in ne s strani vrstnikov. boli veliko bolj kot udarci in ga ne priželim nikomur. še najmajn pa svojemu otroku.
_____________________________
|