tofsi -> RE: kam naprej (12.2.2012 15:06:42)
|
Problem je, da letos ni razpisa za vpis v program Logopedija in surdopedagogika. Zato se nagiba k vpisu na Edukacijske vede na UP PEF- UN program in potem nadaljevanje na magistrski študijski program, 2. stopnja Inkluzivna pedagogika. Mislim pa da to ni isto kot specialna pedagogilka. MOŽNOSTI ZA ZAPOSLITEV - dela in naloge nudenja dodatne strokovne pomoči in prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v vrtcih, osnovnih šolah, poklicnem in strokovnem izobraževanju ter gimnazijah, - druge oblike individualne in skupinske pomoči učencem v OŠ ( 81. člen ZOFVI), - nudenje strokovne pomoči učencem s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vrtcih, osnovnih šolah, poklicnem in strokovnem izobraževanju ter v gimnazijah v obliki vzgojnih, socialno integrativnih, preventivnih, kompenzacijskih in korekcijskih programov (14. člen Zakona o usmerjanju OPP). - nove, inovativne oblike dela z učenci v prostem času, podaljšanjem bivanju, društvih, centrih ipd., - dela in naloge strokovnega delavca v mobilni specialno pedagoški službi, - dela in naloge šolskega svetovalnega delavca, ki bo organiziral, izvajal ter koordiniral delo z nadarjenimi in talentiranimi ali z drugimi učenci, ki so ogroženi v razvoju in pri učenju, ali z učenci iz drugega jezikovnega ali kulturnega okolja, - dela in naloge strokovnega delavca v specializiranih institucijah za otroke s posebnimi potrebami, - dela in naloge organizatorja dela ter dela strokovnega delavca v Varstveno delovnih centrih, - strokovna dela v različnih oblikah preventivnega in drugega dela z mladino, ki jih izvajajo mladinski centri, invalidske organizacije, društva in druge asociacije in so namenjena ogroženi populaciji, - strokovna dela in naloge na socialnem področju, ki so namenjena socialno ogroženim posameznikom in skupinam, - dela in naloge strokovnega delavca v centrih za socialno delo, ki so namenjeni preprečevanju, odkrivanju in različnim oblikam pomoči rizičnim skupinam in otrokom s posebnimi potrebami, - organizacija in vodenje programov vseživljenjskega učenja in razvoja za posameznike in skupine, ki tega niso sposobni sami ali brez pomoči.
|
|
|
|