liliana -> RE: Poznavalke excela POMOČ (7.2.2012 8:38:41)
|
IZVIRNO SPOROČILO: KIKI**** Živjo punce. Vem da vas je nekaj pravih profesionalk na področju programčkov. Jaz bi vas prosila, če mi katera pove, kako oz. s katero funkcijo si lahko pomagam pri tejle zadevi: Imam eno tabelo z več postavkami. Kolone si sledijo približno takole: zap. št. datum vnosa datum prejetja datum izvoza datum uvoza . . . V to tabelo bom vnašala celo leto podatke. Zdaj me pa zanima, kako si lahko na drug delovni list uredim, da mi jo uredi po mesecih? Se pravi, da mi za vse postavke "kopira" tabelo na drug list za jan, feb, mar, apri,... ? Hvala za vse odgovore! Odpreš 12 delovnih listov, za vsak mesec enega......poimenuješ jih Januar, Februar, Marec itd......tabelo, v katero boš vsak mesec vnašala podatke skopiraš 11x, v vsak delovni list posebej......in potem januarja vnašaš podatke v delovni list januar, februarja pa v februar in tako naprej..... Če sem prav razumela, boš itak za vsak mesec ročno vnašala podatke in jih ne boš kakorkoli združevala......in to je najenostavneje..... Če pa misliš po mesecih urejevati le v enem delovnem listu, pa uporabiš funkcijo filter.....
|
|
|
|