Poznavalke excela POMOČ (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


KIKI**** -> Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 17:43:35)

Živjo punce.

Vem da vas je nekaj pravih profesionalk na področju programčkov. Jaz bi vas prosila, če mi katera pove, kako oz. s katero funkcijo si lahko pomagam pri tejle zadevi:

Imam eno tabelo z več postavkami. Kolone si sledijo približno takole:
zap. št.
datum vnosa
datum prejetja
datum izvoza
datum uvoza
.
.
.
V to tabelo bom vnašala celo leto podatke. Zdaj me pa zanima, kako si lahko na drug delovni list uredim, da mi jo uredi po mesecih? Se pravi, da mi za vse postavke "kopira" tabelo na drug list za jan, feb, mar, apri,... ?

Hvala za vse odgovore!




KIKI**** -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 18:50:16)

Še čakam, optimistka  [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]




LuLu -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 19:06:59)

Jaz bi ti pomagala, samo preden ti napišem, bi morala sprobat, če moja teorija drži. Kar pa se mi totalno ne da. Za excel mora biti poseben dan... ne maram ga. Še kar optimistično naprej [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




Paštetka -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 19:08:19)

Jaz te ne razumemtočno kaj želiš.
Imaš tabelo. Celo leto boš vnašala podatke v njo.
Ne razumem pa po kakšnem sistemu želiš imeti mesece.
A enako tabelo, za vsak mesec posebej, ali sprašujejš kako se novi listi naredijo, ali sprašuješ kako se tista prva tabela potem v novih listih sortira po mesecih[sm=zmeden.gif]




LuLu -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 19:30:25)

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Jaz te ne razumemtočno kaj želiš.
Imaš tabelo. Celo leto boš vnašala podatke v njo.
Ne razumem pa po kakšnem sistemu želiš imeti mesece.
A enako tabelo, za vsak mesec posebej, ali sprašujejš kako se novi listi naredijo, ali sprašuješ kako se tista prva tabela potem v novih listih sortira po mesecih[sm=zmeden.gif]

Jah, to pa je excel [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] zato ga obožujem




Paštetka -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 19:33:43)

Ne, samo jaz res obožujem excel. Samo je ne razumem kaj hoče imeti, oz.. kako želi imeti sortirano.

No, jaz se zdaj navajam na Numbers program [sm=smiley36.gif]




urška -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 19:38:51)

Excel je res fajn zadeva, vsestransko uporabna. Bi z veseljem pomagala pri tem problemu ampak tudi jaz ne razumem natancno kaj avtorica teme zeli.




LuLu -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 19:50:33)

ja na prvem listu vpisuje datume po tistih postavkah, na drugem listu pa ji to sortira na mesece od 1. 1. do 31.1. = januar... pa vse ostale postavke, ni po datumih, ampak po mesecih




Paštetka -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 20:06:20)

Jaz ne vem, ampak imam podobne postavke in jih tako sortiram že v prvi tabeli. [sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif]
Pa saj jih vpisuje po vrsti, a ne? Ne more vpisovati za marec, pa potem januar, če jih o celo leto sproti vpisovala. Pač stolpce ima, in konec meseca potegne črto, sešteje, če je kaj sešteti in nadaljuje drugi mesec. Delovne liste pa ima potem po letih za enake postavke in enako analizo...ali kar pač je.

Drugače se pa tabela tako kopira, da se čisto levo v kvadratek postaviin dvoklikne,pa vse označi, potem pa ctrl copy in na drugem delovnem listu paste.
Podatke lahko izbriše postavkepa ostaneo, ravtako funkcije ostanejo.

Je pa spet odvisnokaj želi kopirati oz.lepiti. Imaš posebo lepljenje, kjer ti pr. Vleče naprej samo številke - torej brez funkcij zadaj, .... Itd.





*bubi* -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 20:14:01)

Jaz razumem tako:
Na prvi list bi avtorica vpisovala podatke, potem pa bi rada, da bi ji avtomatsko preneslo še na drugi (tretji, četrti,...) list, ločeno za vsak mesec.
Sem razmišljala o VLOOKUP funkciji, ampak brezveze, ker je zelo enostavno skopirat podatke. Ko je meseca konec, si pač skopiraš od tistega meseca na nov list, da imaš ločeno. In kopiraš tako kot je paštetka napisala, da ti samo številke prilepi, ne pa funkcij (v kolikor se sklicujejo na neke nekopirane podatke).




Paštetka -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 20:22:36)

Saj zato sprašujem. Ker ne razumem kaj hoče, če je tak enostavno. Malo mi je preenostavno, da bi avtorica le to želela. [sm=jezicek.gif]




roladica -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 20:42:28)

No jaz tudi ne štekam kaj točno bi rada. Se mi zdi, da če bo po datumih bo tako ali tako tudi po mesecih. Drugače pa mi pridejo na misel samo filtri. Kolono z datumom filtriraš tako da ti vrže ven samo tiste z želenim mesecem, vse ostalo je skrito. Meni je ta način všeč, ker nič ne kopiraš sem in tja, vsi podatki so na istem mestu, samo glede na filter vidiš tiste ki jih potrebuješ. Ne vem pa kako lahko to narediš, da se ti bi avtomatsko prenašalo na drugi list.




enkratna -> RE: Poznavalke excela POMOČ (6.2.2012 21:21:05)

Če te prav razumem, potem ti najbolj prav pride funkcionalnost vrtilne tabele?




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (6.2.2012 23:03:48)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




liliana -> RE: Poznavalke excela POMOČ (7.2.2012 8:38:41)

IZVIRNO SPOROČILO: KIKI****

Živjo punce.

Vem da vas je nekaj pravih profesionalk na področju programčkov. Jaz bi vas prosila, če mi katera pove, kako oz. s katero funkcijo si lahko pomagam pri tejle zadevi:

Imam eno tabelo z več postavkami. Kolone si sledijo približno takole:
zap. št.
datum vnosa
datum prejetja
datum izvoza
datum uvoza
.
.
.
V to tabelo bom vnašala celo leto podatke. Zdaj me pa zanima, kako si lahko na drug delovni list uredim, da mi jo uredi po mesecih? Se pravi, da mi za vse postavke "kopira" tabelo na drug list za jan, feb, mar, apri,... ?

Hvala za vse odgovore!



Odpreš 12 delovnih listov, za vsak mesec enega......poimenuješ jih Januar, Februar, Marec itd......tabelo, v katero boš vsak mesec vnašala podatke skopiraš 11x, v vsak delovni list posebej......in potem januarja vnašaš podatke v delovni list januar, februarja pa v februar in tako naprej.....

Če sem prav razumela, boš itak za vsak mesec ročno vnašala podatke in jih ne boš kakorkoli združevala......in to je najenostavneje.....

Če pa misliš po mesecih urejevati le v enem delovnem listu, pa uporabiš funkcijo filter.....




KIKI**** -> RE: Poznavalke excela POMOČ (7.2.2012 9:31:25)

Jutro ;)

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] excel tud jaz dokaj redno uporabljam, ampak želela sem, da bi mi program prenašal brez kopiranja (ta opcija je res najbolj optimalna) in sicer zato, ker imam tabele na vseh listih do konca leta že narejene in se dopolnjujejo še z drugimi podatki, iz drugih tabel. Sem se včeraj malo poigrala in bom kr kopirala in ssproti popravljala tabele pa bo stvar rešena.

Sicer pa sem želela točno tole:
Na prvi list bi avtorica vpisovala podatke, potem pa bi rada, da bi ji avtomatsko preneslo še na drugi (tretji, četrti,...) list, ločeno za vsak mesec.
 
A katera uporablja access? Kako je pa kaj v tem programu opravljati s funkcijami, zahtevno?





lenika83 -> RE: Poznavalke excela POMOČ (7.2.2012 10:44:43)

Osnovno bistvo accessa niti ni v raznih funkcijah, kot je to pri excelu. Tam gre bolj za to da imaš različne podatke, ki jih lahko tudi iz excela sem prineseš in potem na razne načine "brskaš" po teh podatkih, jih združuješ, narediš kakšen kočni izpis (kao poročilo). Jaz sem ga včasih kar precej uporabljala, ampak sem se ga bolj ali manj sama učila (nekaj malega smo delali na faksu pri informatiki) in predvidevam, da je moje poznavanje tega programa bolj skromno. Čisto možno je, da se da z njim početi še marsikaj drugega, ampak jaz ga znam uporabljati samo za to kar sem zgoraj napisala. Meni se zdi bolj dolgoročno uporaben, kratkoročno je mnogo preveč dela z vzpostavitvijo baze in vseh ostalih zadev, da bi bil primeren za enkratno uporabo. Mislim pa da bi se to kar imaš zdaj v excelu tabelo, dobro obneslo tudi v accessu.




enkratna -> RE: Poznavalke excela POMOČ (7.2.2012 11:46:18)

V tem primeru se bi pač morala poigrati z VLOOK UP funkcionalnostjo oz. eno od teh podobnih, pa pač nastaviti 13 listov: osnovnega in za vsak mesec posebej (pri čemer se posamezni list od 12 mesečnih sklicuje na osnovnega, z izborom določenega meseca).
Potem je tu varianta, da to narediš z Macroji v Excelu (narediš za januar ročno, posnameš kot macro in spremeniš korake, da ti isto naredi še za ostale mesece).

Access je tudi uporaben (v smislu sledenja podatkom, večje stabilnosti baze, ipd), funkcije pa... odvisno kaj rabiš. V smislu vložka časa je Access zahtevnejši na začetku (koliko pa smiselnejši, je pa seveda odvisno od nadaljnje rabe)




Stran: [1]