Nika v službi -> RE: Kaj je pol s temi R.Megani l.2002-2004 (27.1.2012 13:58:37)
|
IZVIRNO SPOROČILO: roladica IZVIRNO SPOROČILO: Nika v službi Ampak določene znamke, med njimi nedvomno spada VW, pa tudi BMW in še katera, zelo dobro poskrbijo, da se slab glas ne sliši daleč. To verjamem, ko gre za velike stvari. Nikomur pa ne morejo preprečit, da slab glas širi po forumih. Ja, pa ljudje kar nekaj vedo o avtomobilih, nenazadnje se tudi v Sloveniji proizvaja za avtomobilsko industrijo (sem tudi sama delala v tem). Iz izkušenj vem, da smo morali biti zelo natančni, ko je šlo za proizvodnjo za VW ali Volvo in so zelo hitro reklamirali, če kaj ni bilo dobro. S Francozi je bilo teh težav manj. Hočem reči, da je bilo vse proizvedeno v eni hiši, kvaliteta pa ni bila za vse enaka, odvisno kako zahtevni so bili. Je pa to res le drobec v tej gigantski avtomobilski industriji in verjamem, da je še marsikaj kar ne vem. Pa da se razumemo, tudi jaz nimam nič proti Francoskim avtomobilom, ampak tako sem jaz to videla. Vsi avtomobilski proizvajalci sledijo avtomobilskemu standardu TS16949, ki je izredno zahteven standard in vsi dobavitelji morajo biti sposobni izpolnjevati zahteve tega standarda, sicer ne morejo biti dobavitelji avtomobilski industriji. Govoriti o teh zadevah, ki so predmet standardov, kar takole ad hoq, ni primerno. Sam avtomobilski standard ima znotraj le-tega določene ravni (PPAP level), ki kasneje deklarirajo stopnjo zahtevnosti. In ta je odvisna od produkta, ki ga dobavljaš, in ne od tega, kateremu proizvajalcu dobavljaš. Ne bom se več spuščala v podrobnosti, ker so za širšo javnost povsem irelevantne. Tudi v svojem postu sem potrdila, da so forumi povsem legitimni in izmenjava mnenj svobodna, želela sem opozoriti le na to, da je - tako kot povsod - treba pogledati na zadeve z malce širine in kritično. Tudi sama sem ženskega spola in se na avtomobile precej dobro spoznam, tako da se v tej točki strinjam z Lulu - marsikdaj smo ženske že v izhodišču slabše poizicionirane, ko se vključujemo v debato, ki je kao rezervirana bolj za moški spol. Cenovni rang avtomobila pa je irelevantna zadeva, ko gre za to, da mora biti z osnovnim delovanjem avtomobila vse ok. Biftek, ki ga naročim v restavraciji v času malice in tisti ala carte morata biti užitna in prebavljiva. Vse ostalo pa je dodana vrednost. Pri avtomobilih je enako. Motor mora ustrezno delovati, pa naj bo to Megane za 10.000€ ali Audi za 70.000€.
|
|
|
|