Ogromno domače naloge (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


zelda35 -> Ogromno domače naloge (10.1.2012 11:35:20)

Pozdravljene!
Na vas se obračam, zaradi tega, ker več glav več ve, kajti sama sem že kar precej obupana.
Da vam, na kratko opišem naš primer: Hči obiskuje 3. razred oš, je otrok s PP (dolgotrajno bolan otrok, ter otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja)... Pri vseh predmeti dosega oz. presega zastavljene cilje, problem se pojavi, pri pisanju, ki ji vzame ogromno časa- posledica bolezni.... učiteljica trdi, da je zelo počasna in da je po hitrosti/aktivnostih daleč za ostalimi učenci.
Njena prednost je v tem, da stvari dojema veliko hitreje kot drugi otroci.
Največje težave se pojavljajo predvsem pri domačih nalogah, saj trajajo VSAK dan VES popoldan in večino vikenda. Verjamem, da je del na njej- zaradi same počasnosti....predvsem pa veliko težo nosijo domače naloge, ki jim ni ne konca ne kraja npr. V petek dobi domačo nalogo iz mat. v obsegu 10-12 strani (za cel teden), čez teden pa vsak dan še ogromno naloge iz slo in spo + 15-30 min branja na dan + vadba poštevanke najmanj 15min/dan

Rezultat: cel njen dan se vrti samo okrog šole in domačih nalog....prostega časa ji zmanjka oz. ga pri takem tempu sploh nima.

Sama sem s problemom seznanila tudi svetovalno delavko in učiteljico. Po mnenju svetovalne delavke otrok nujno potrebuje prosti čas, saj tudi mi kod odrasli ne moremo efektivno delati več kot 8-9 ur dnevno, zato trdi da je dom. naloge absolutno preveč za vse učence tega 3. r. ne samo za otroke s pp.
Učiteljica, trdi, da jaz sama ženem hčero, da mat. nalogo naredi čez vikend ko pa ima časa "na pretek", čeprav sem ji razložila, da bi razumela, če bi pač dobili ostale naloge/zadolžitve minimalne. Njen odgovor na moje tarnanje je bil..."VAm je težko napisati na list, da hčera ni bila sposobna opraviti domače naloge v celoti"[sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif]
[sm=smiley13.gif]
Torej je moja dolžnost, da izberem katere naloge so zanjo primerne in koliko jih količinsko naj naredi[sm=zmeden.gif]
Na koncu, bo pa odgovor učiteljice, da ni imela domače naloge....

Kaj bi naredile ve? In koliko domače naloge imajo vaši otroci?
Moje mnenje je, da učiteljica nik sposobna speljati učnega programa in jim zaradi tega nalaga nenormalno veliko domačega dela.

Hvala v naprej.




Tejči -> RE: Ogromno domače naloge (10.1.2012 12:09:58)

Domače naloge je lahko toliko, da jo je otrok (brez PP) sposoben narediti v 45 minutah. Torej, če delate nalogo ves popoldan + vikend, je naloge absolutno preveč! Mi smo sicer 2. razredu, a ima nalogo VEDNO narejeno do 15. ure..še nikdar je ni delala dlje od 45 minut. Vikende ima proste. In ne, nisi ti dolžna presoditi koliko naloge naj hčera naredi, učiteljica je dolžna presoditi, koliko naloge so otroci pri tej starosti sposobni narediti v 45 minutah! Morda bo pri vas res trajalo nekaj dlje, morda 90 minut...a več nikakor! Otrok rabi družbo, rabi sprostitev..ni vse samo šola..od tega lahko pregori. Ljudje smo socialna bitja. Predlagam resen pogovor z učiteljico, morda ob prisotnosti socialne delavke (presodi sama) in to čimprej, predvsem v dobro otroka!!




Johnsonsbaby -> RE: Ogromno domače naloge (10.1.2012 12:46:16)

Otroci s PP imajo pravico do prilagojene (vsebinsko ali količinsko) domače naloge - sama tem učencem pogosto dam manj domače naloge in jim to na koncu vsake ure individualno povem.

Mi pa ni čisto jasno, kaj je s to mat nalogo: 10 - 12 strani ??? Pa da se dela čez vikend za cel teden? Prepričana sem, da bi te strani lahko mirno razdelili na 2 strani na dan, pa naj jh dela cel teden. To se mi zdi tudi bistveno učinkoviteje kot pa kampanjsko delo čez vikend - na ta način se snov tudi bolje utrdi, otrok jo večkrat ponovi.

Prepričana sem, da bi deklica zmogla, če bi vsak dan imela cca. 2 strani matematike (vem, da je material precej slikovno podprt saj imam tudi sama doma tretješolca) in pač nalogo za slo ali spo.

Za poštevanko in branje ti pa lahko povem kako smo pri nas to rešili in se odlično obnese: med potjo domov (na svojo željo hodi peš) poje kako sadje, vsakodnevno nalogo naredi takoj, ko pride domov (letos ni v OPB kar se je odločilo za eno najpametnejših odločitev do sedaj, saj naš potrebuje MIR in ČAS ZASE), sledi kosilo in prosti čas do cca 18h. Takrat pospravita igrače, se umijeta, povečerjata in sta ob sedmih v postelji. Takrat eden od naju z mlajšo bere knjigo, drugi pa z našim tretješolcem 15-20 min ponavlja poštevanko. Nato do cca 20h bere. V prvem in drugem razredu je bral glasno in je bil eden od naju ta čas poleg njega, zdaj v tretjem pa po poštevanki vsak dan sam v postelji tiho bere. Včasih pa se spraviva na posteljo skupaj in vsak bere svojo knjigo - to ima zelo rad. Ponavadi se ''kregava'', ker knjige potem noče odložit.

Moja izkušnja je, da če bi vztrajala, da ponavlja poštevanko in bere takoj po opravljeni nalogi, to ne bi imelo smisla - zmanjkalo bi mu časa za prosti čas, jaganje po dvorišču in še celo popoldne bi nekaj delal. Tako pa ima po nalogi še kar nekaj časa zase, zvečer pa imamo umirjen ritual pred spanjem.

Je pa res, da naš v popoldanskem času nima glasbene, treningov itd, ker obiskuje krožke takoj po pouku, popoldne pa ima čas zase.




t5t6 -> RE: Ogromno domače naloge (10.1.2012 13:17:09)

Meni se zdi to totalno preveč. Otrok v 3. r mora imeti prosti čas za igro ne glede na to ali ima PP ali ne. Je možno, da ti pretiravaš? Zakaj mora vadit poštevanko 15 min na dan, saj praviš, da hitro dojema? Berata lahko skupaj zvečer kot pravljico za lahko noč, ni potrebno, da je to nekaj prisiljeno.

Naš tamlajši obiskuje 3. razred in povsot več ,ali manj vse dosega: ob petkih nimajo nikoli naloge, za weekend je prost, mogoče mu jaz napišem max 10 računov poštevanke. Brat mora vsak dan ampak si sam izbere kdaj kaj in koliko bo prebral. Med tednom imajo nekaj naloge, več ali manj naredi v podaljšanem bivanju. Ob torkih, ko ima namesto podaljšanega bivanja kitaro naredi nalogo doma, dela jo pol urce, pa še to se ful obotavlja, pa gre pit, pa na wc..., tako, da efektive je 10 min. Za nalogo pa ima ponavadi spis 10 povedi, pri matematiki pa eno stran v računanju je igra. Poštevanko vadiva uspu, najboljše mi je v avtu. Meni se to zdi nekako normalno, sprejemljivo in čisto dovolj za 3. razred.




t5t6 -> RE: Ogromno domače naloge (10.1.2012 13:39:05)

Pa še to, če res meniš, da učiteljica ni sposobna speljati programa in da jim zato sama nalaga toliko naloge, vzami stvar v svoje roke in hčerki sama določi katero nalogo naj naredi. Sicer sem mnenja, da bi morali otroci narediti vso nalogo, ker s tem pridobivajo tudi na odgovornosti ampak tvoj primer se mi zdi poseben. Pa ne razglabljaj pred hčerko o tem koliko naloge ima in o sposobnostih učiteljice ampak ji iz te mase naloge vzami bistvo, tisto od česar meniš, da bo največ odnesla v najkrajšem času.




mate0ja -> RE: Ogromno domače naloge (10.1.2012 14:22:55)

Nimam otroka v tretjem razredu zato težko ocenim koliko je prava količina naloge. Me pa moti, da učiteljica ni popolnoma nič kooperativna. Je mogoče z vami predelala vaše domače obveznosti povezane s šolo? Vam je dala kakšno rešitev kako bi lahko lažje in učinkoviteje rešili, vam je svetovala katere naloge rešite in katere izpustite? Se mi pri takih učiteljih nekaj ne zdi uredu. Odgovorni in plačani so zato, da otroci pri določeni starosti dosežejo določeno znanje in izkušnje, tako da bi morali v času pouka otroka naučiti, z njim povaditi in preveriti znanje, ne pa da bistveni del (vajo) prepuščajo staršem. Zakaj otroci potem toliko časa preživijo v šoli?




tehnofil -> RE: Ogromno domače naloge (10.1.2012 15:33:09)

IZVIRNO SPOROČILO: zelda35
....Učiteljica, trdi, da jaz sama ženem hčero, da mat. nalogo naredi čez vikend ko pa ima časa "na pretek", čeprav sem ji razložila, da bi razumela, če bi pač dobili ostale naloge/zadolžitve minimalne. Njen odgovor na moje tarnanje je bil..."VAm je težko napisati na ...

Po moje je spet problem v komunikaciji.

Ti si prizadeta, ker otroka tako obremenjuje in si zato tako nastopila pri učiteljici. Ona pa je prizadeta, kaj vem iz katerega razloga, ker jo starš ošteva da ona ne dela prav.

Po moje je pri učiteljih potrebno biti zelo pazljiv kaj in kako rečeš. Sigurno pa več prinese pristop v katerem učitelja prosiš za pomoč, kako rešiti problem, namesto mu izpostavljati da on problem povzroča. V prvem načinu je še nekaj možnosti da izboljšanje v drugem pa prej za poslabšanje.




Stran: [1]