3x mami
|
a logaritmov in integralov pa se niste jemali? ok, se opravicujem, nisem mogla mimo tega... meni se zdi primerjanje otrok neumno. to po navadi delamo starsi zato, da bi sebi dvigovali samozavest, kako je nas otrok oh in sploh super in fajn, kako smo mi pridni pri vzgoji. eni prej, eni kasneje, eni rajsi to, drugi ono. tako pac so, tako smo mi vsi. evo, da katero potolazim, jaz jih steti do 100 ne ucim. ne vidim smisla. njihove glavice so bistre, hitro osvojijo vse, kar vidijo in slisijo. ce bi hotela, da na prvi dan sole obvlada vse oblike crk, postevanko do 10, pokaze na karti vse drzave evrope, ja, sem prepricana, da bi z rednim treningom to tudi uspela. vprasanje je: kje je smisel tega? otroci naj imajo otrostvo: igro, tekanje, vprasanja, zakaje, naj sami pokazejo, kaj jim lezi, kaj jih zanima, kje je njihov talent in kje ga je malo manj. ja, na nas starsih je, da se odlocimo, kaj, koliko in zakaj. ce zaradi tega, ker sosedov miha pa to ze zna iz plenic, potem pa, eh, ne vem... mi se ucimo skozi vprasanja. pokazejo zanimanje, pa se posvetimo tej temi. zanimanje preskoci na drugo, delamo drugo. tako lazje osvojijo to, kar je zanje zanimivo. enim so to crke, enim so to lego kocke, enim je to kolo in plavanje. pa naj bo. kurikulum bodo morali izpolnjevati v soli. pri nekaterih stvareh se bo mogoce malo dolgocasil, ker jih ze zna, pri drugih pa bo moral delat tako kot drugi. mene najbolj skrbi to, kako bo sledil navodilom. nas je zelo kreativen in samosvoj, tako da upam, da ga bo znala uciteljica pravilno usmerjat. mi pa se cakamo na vabilo na sistematski. a krvi in urina takrat ne jemljejo?
|