poštevanka (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


noranate -> poštevanka (2.11.2011 16:27:27)

kako se učite poštevanko, na pamet, prek kakšnih iger... Kakorkoli, pomagajte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvala [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




hubi -> RE: poštevanka (2.11.2011 18:18:50)

Na pamet, dril, dril in še enkrat dril. Tle ni druge variante.




astrid1 -> RE: poštevanka (2.11.2011 19:21:07)

Mi smo se je učili v avtu med vožnjo, na sprehodu, med pomivanjem posode...

Pomemben je ton in vzdušje, ki ga narediš ob tem. Najprej naj otrok tebe izpraša potem pa ti njega. Naj bo sproščeno obenem pa resno.
Poštevanka swe mora slišati kot rafal. Ni druge.




blaža -> RE: poštevanka (2.11.2011 19:29:15)

ne vem, če je tako ok, ampak, mi smo našega tako, da je prvo znal ta lažje in une " ki grejo v uho, nekako" oz jih zna, ker ne zna še cele poštevanke.

5x5, pa še vse ostale od 5 in 10.
2x2, 4x4, 3x3,..

Tele jim grejo hitro v uho, si jih zapomnejo na pamet. Pol pa počasi dodajaš , da zna vedno več.

Naš je v tretjem razredu in bojo zdej to vzeli, pa zna že kar nekaj, ker se tako malo za hec, malo za res, teh ta osnovnih vsaketolko gremo, kot eno igrico, pa si je vse zapomnil. Pol počasi, se bo pa še vse ostale, pa še v šoli bojo vzeli, pa bomo sproti ponavljali, vse kar bojo vzeli pa bo po mojem kr šlo,.




blaža -> RE: poštevanka (2.11.2011 19:30:54)


IZVIRNO SPOROČILO: hubi

Na pamet, dril, dril in še enkrat dril. Tle ni druge variante.


Meni se to tako moreče sliši,.. da bi še mene minilo, se učit poštevanke, sory. mene tudi ni noben takole dril-ljav, al kako se reče [sm=smiley36.gif], pa sem se jo na izi naučila, skoraj skozi besedno igro z mamo.




Lara28 -> RE: poštevanka (2.11.2011 20:08:10)

Ena varianta so tudi igrice na spletu, tega je polno, pa bolj zabavno jim je na tak način.




t5t6 -> RE: poštevanka (3.11.2011 8:06:21)

Nikoli na, pamet, to mi je tako mimo, otrok mora razumet zakaj je to tako potem bo znal zmožit tudi nad deset. Prd dvema letoma starejšemu, letos pa mlajšemu, sem vedno razložila, npr če 3x6 imaš tri pakete bonbonov v vsakem jih je šest, koliko bonbonov imaš skupaj. Starejši na konc 3. razreda ni znal vse poštevanke na pamet je pa znal vse zračunat popolnoma prav (tudi np 12X16), kmalu za tem sem opazila, da zneske izstreli kot iz topa, ker jih je očitno toliko krat ponovil, da si je na koncu zapomnil na pamet. Enako je sedaj z mlajšim, on si že kar sam predstavlja pakete z bonboni ali pa dinarčke in gre res brez problema, tudi če ga vprašam večja števila, ki jih niso še jemali. Zdi se mi, da če otroku razložiš, bo znal rešit vse probleme, če pa ga naučiš na pamet bo znal rešiti samo tisto, ker se je na pamet pač naučil, pa še če se zmede ne bo siguren in ne bio znal preverit.




tehnofil -> RE: poštevanka (3.11.2011 13:07:53)

IZVIRNO SPOROČILO: t5t6
..., npr če 3x6 imaš tri pakete bonbonov v vsakem jih je šest, koliko bonbonov imaš skupaj.

Ja. To je razumevanje. Ampak še vedno velja za poštevanko drilll. Enako velja kasneje za odvode, integrale. Eno je razumevanje vendar samo po sebi ni nič, ker je potreben še dril da so rezultati konkretni.




t5t6 -> RE: poštevanka (3.11.2011 13:30:06)

Dejstvo je, da po nekem času bo otrok poštevanko vedel na pamet (vsaj moj jo ve) kljub temu, da se je ni drilal, ampak bo do tega prišel mogoče po daljši poti z razumevanjem. Moj si v 5 r ne razlaga več z bonboni ampak, kot iz topa ve, da je 3X6 18. Tamlajši je sedaj v tretjem, pa tudi tiste od 2, 3 in 5 kar izstrelili, ostale pa jih tudi kar nekako izračuna, tako, da vem da bo do konca leta znal brez nekega pretiranega piflanja na pamet.




liliana -> RE: poštevanka (3.11.2011 13:49:02)

Jaz si pa pod drilom predstavljam vajo.....in pri matematiki je tudi potrebno vaditi, vaditi in še enkrat vaditi, kljub temu, da kao razumeš......recimo primer......otrok izstreli poštevanko kot iz topa......mnogo odraslih, se pa danes, ob vsej uporabi tehnologije "zasači", da razmišljajo sekundo ali dve koliko je 7 x 9 in več ne izstrelijo kot iz topa.....iz čisto preprostega razloga, ker več ne vadijo, ker vse računalnik ali kalkulator izračuna.......razumejo pa, zakaj je 7x9=63......




sazi -> RE: poštevanka (3.11.2011 14:02:51)

Tudi jaz sem mnenja, da je najprej nujno razumevanje, da se je pa potrebno naučiti poštevanke v stilu - da izstreliš kot iz topa - ker druigače pri nalogah izgubljaš dragoceni čas, če moraš razmišljati o osnovni številki.

Kolikor s ejaz spomnim iz mojih časov v OŠ, smo vsi imeli (doma izdelane) tablice s številkami in potem kvadratke, ki si jih postavljal na prave številke. Edino zdaj se ne spomnim, ali so bili na kartončku zmnožki (npr. 63) in si moral dajat gor npr. 9X7 ali so bili na kartončku računi (9x7) in si potem moral dat gor 63.




hubi -> RE: poštevanka (3.11.2011 14:09:34)

Točno to, kar je napisala liliana. V prvi fazi razumevanje, potem pa vaja in še enkrat vaja (dril po domače).  Poštevanka je osnova za pisno deljenje, množenje... in brez tega je otrok mrzel. In izstreliti jo mora res kot iz topa. 




J.L. -> RE: poštevanka (4.11.2011 21:18:01)

http://www.zupca.net/evina_soba/naloge/matematika2_index.htm




noranate -> RE: poštevanka (10.11.2011 9:44:53)

Ja, te naloge z zgornjega linka smo obdelale in zanimivo gre kot po maslu, sam ko je treba pa tako "kot iz topa", se pa ustavi. Seveda tudi v šoli, ko učiteljica narekuje račune oni pa morajo na hitr napisat rešitve v kvadratke, ker jim štopa. Je to strah, stres,.... Mah ne vem....[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




marelicaa -> RE: poštevanka (16.1.2012 22:13:11)

IZVIRNO SPOROČILO: sazi

Kolikor s ejaz spomnim iz mojih časov v OŠ, smo vsi imeli (doma izdelane) tablice s številkami in potem kvadratke, ki si jih postavljal na prave številke. Edino zdaj se ne spomnim, ali so bili na kartončku zmnožki (npr. 63) in si moral dajat gor npr. 9X7 ali so bili na kartončku računi (9x7) in si potem moral dat gor 63.


Če se prav spomnim, smo imeli pri nas obe varianti. Uh, smo polagali kot nori. Sedaj nisem pol toliko hitra kot takrat.




buča -> RE: poštevanka (17.1.2012 11:18:47)

seveda, na pamet morjo znat..razumevanje...???ne morjo izračunat, če jim štopajo, kolk je npr..8X9....tud men bi se zataknil, če bi imela 8 škatlic po 9 bonbončkov..dril, dril, pa še enkrat dril....deljenje je tud problem...naša doma vse zna, se že nekak znajde, ko je v šoli vprašana, pa je drug problem...včeraj so morali samo rezultate pisat prav hitro...sem jo vprašala, kako ji je šlo, pa je rekla, jah mami, množenje nisem imela prav, deljeno pa ne znam[sm=zmeden.gif]




volvisimo -> RE: poštevanka (4.2.2012 9:49:16)

Mi se poštevanko učimo tako da si poštevanko natisnete na list papirja in jih nastrižete na poljubne trakove naprimer poštevanka št.5 jo narežete listke
prepognete in jih nato daste v kako škatlico. Potem lahko z igro vlečete listke iz škatlice in otrok se z igro uči poštevanko.To delajte na glas da otroku račun vstane v spominu naprimer dva krat pet je deset.Ko otrok enkrat osvoji naprimer št 3.4 in 5 pomešajte vse skupaj in igra se lahko nadaljuje.

Zelo dobra igra in zraven še učenje poštevanke (deluje preverjeno).[sm=bravo.gif]




*miska.mcc* -> RE: poštevanka (4.2.2012 11:02:32)

[url]http://www.multiplication.com/games/play/fish-shop[/url]

[url]http://www.multiplication.com/games/play/cone-crazy[/url]

[url]http://www.multiplication.com/flashgames/PeabodyPenquin.htm[/url]

[url]http://www2.arnes.si/~vzagar/pouk/vzxPostv.htm[/url]




Stran: [1]