RE: Tole sem dobila na mail... (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


mojcaziga -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 9:45:22)

Tudi sama običajno dobim ošpice ko se stranka in prodajalka ne pustita motiti pri svojem klepetu, kljub temu da nas je nekaj v vrsti [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]
Sama se vljudna, pozdravim, naročim, se zahvalim in grem dalje. Tudi tako se lahko sin uči bontona, če slučajno zaide z menoj v trgovino. AMpak to je redko,, ker se mi trgovine ne zdijo ravno vzgojno-izobraževalne institucije. 
Včasih sem uživala v nakupovanju, danes grem v trgovino samo po tisto, kar potrebujem in hitro ven. Pa ne zaradi tega, ker bi morala paziti na vsak €, preprosto ne vidim smisla zapravljanja dragocenega časa v trgovinah, ko je doma in zunaj toliko za delat. Nikoli se tudi ne gremo nedeljskega turizma v trgovskih centrih in nam to ne predstavlja vir družabnega življenja.

Kar se tiče trgovin in znamk. Nekako sem najbolj navajena Spara, še iz Avstrije dalje. Mercator skoraj nikoli, pravzaprav že zadnjig 6 mesecev sploh nisem prestopila praga  Mercatorjeve trgovine, pa imam hipermarket zelo blizu. Stvari, ki sem jih kupovala, so bile dražje kot drugje, pik pa nisem toliko nabrala, da bi se mi splačalo.
Hofer - nikoli nisem kupovala na veliko, tako da veliko proizvodov ne poznam. Se mi pa zdi, da je zadnje čase kar podražil zadeve.
Lidl imam spet zelo blizu in kar pogosto zaidem vanj. Da bi se mi to poznalo v denarnici ne morem reči, saj ponavadi kupujem preudarno. KO pa pride nori dan v mesecu in kupujem impulzivno pa tako zapravim preveč, ne glede v kateri trgovini sem.
Tuš supermarket imam v ulici in grem tja po kakšne akcijske izdelke - tiste, ki jih običajno kupujemo. Ta teden recimo čokoladne napolitanke [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

lp




Anonimen -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 9:46:48)

No, meni hiter tempo, ko moraš hrano metat v voziček, pomeni zgolj, da so delavke pod takšnim pritiskom, da morajo čim hitreje čim več ljudi spraviti skozi, da bodo lastniki čim prej in čim več pokasirali. Zato tudi nimajo časa strankam pomagat, svetovat, usmerjat, pospravljat robe na polico, ker so naspidirane do konca. 120% učinkovitost za čim večji dobiček, ostalo je nepomembno.

Pozdravljanje (ne klepet in ne vsiljivost) je osnovna vljudnost. Pozdravim prodajalko na blagajni, na pošti, na banki, mesarja, pričakuje pozdrav nazaj... pa na to niti ne bi bila pozorna, če me enkrat en starejši gospod ne bi opozoril na to. Ko sem pred leti delala v knjigarni, je ta gospod nekaj kupoval, poračunam mu zadeve, izročim denar, se mu zahvalim za nakup in hočem iti do naslednje stranke. Ampak me je ta gospod ustavil, rekoč (sem že mislila, da sem kaj hudo narobe naredila [sm=smiley1.gif]): "gospodična, vas moram prav pohvaliti. Že dolgo časa nisem doživel, da bi me kdo med nakupom ali opravljanjem drugih storitev pogledal v oči, ko mi vrača denar. Vsi gledajo nekam dol v blagajno, kot da so zgolj roboti in kot da smo ljudje na drugi strani le objekti, ki prinašajo denar. Človeškega stika je vse manj." Tako da sem se po tem prav zamislila, kako se obnašamo eden do drugega.




ZARA -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 9:54:54)

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica.

No, meni hiter tempo, ko moraš hrano metat v voziček, pomeni zgolj, da so delavke pod takšnim pritiskom, da morajo čim hitreje čim več ljudi spraviti skozi, da bodo lastniki čim prej in čim več pokasirali. Zato tudi nimajo časa strankam pomagat, svetovat, usmerjat, pospravljat robe na polico, ker so naspidirane do konca. 120% učinkovitost za čim večji dobiček, ostalo je nepomembno.

Pozdravljanje (ne klepet in ne vsiljivost) je osnovna vljudnost.

Pa saj pozdravijo, ko prideš na blagajno. Ne pričakujem pa da bodo stale pri vratih in mi namenjale vso pozornost.




mojcaziga -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 10:05:41)

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica.

No, meni hiter tempo, ko moraš hrano metat v voziček, pomeni zgolj, da so delavke pod takšnim pritiskom, da morajo čim hitreje čim več ljudi spraviti skozi, da bodo lastniki čim prej in čim več pokasirali. Zato tudi nimajo časa strankam pomagat, svetovat, usmerjat, pospravljat robe na polico, ker so naspidirane do konca. 120% učinkovitost za čim večji dobiček, ostalo je nepomembno.

Pozdravljanje (ne klepet in ne vsiljivost) je osnovna vljudnost. Pozdravim prodajalko na blagajni, na pošti, na banki, mesarja, pričakuje pozdrav nazaj... pa na to niti ne bi bila pozorna, če me enkrat en starejši gospod ne bi opozoril na to. Ko sem pred leti delala v knjigarni, je ta gospod nekaj kupoval, poračunam mu zadeve, izročim denar, se mu zahvalim za nakup in hočem iti do naslednje stranke. Ampak me je ta gospod ustavil, rekoč (sem že mislila, da sem kaj hudo narobe naredila [sm=smiley1.gif] ): "gospodična, vas moram prav pohvaliti. Že dolgo časa nisem doživel, da bi me kdo med nakupom ali opravljanjem drugih storitev pogledal v oči, ko mi vrača denar. Vsi gledajo nekam dol v blagajno, kot da so zgolj roboti in kot da smo ljudje na drugi strani le objekti, ki prinašajo denar. Človeškega stika je vse manj." Tako da sem se po tem prav zamislila, kako se obnašamo eden do drugega.


Vljudnost je po moje eno, drugo pa je mečkanje in klepetanje v nedogled. Sama sem vljudna tako do prodajalke kot do strank, ki so za menoj. Sama recimo najraje kupujem tam okoli 20. ure, ker sem gotova v 15ih minutah, saj običajno ni vlč gneče. In če sem edina pri prodajalki, ki mi streže, spregovorim tudi kako besedo, sploh ko vidim kako so zdelane, pa kaj potožijo..... Ampak se vse konča, kopride poleg druga stranka. Prav tako na blagajni.

Tudi sama si zložim na trak stvari takokot gredo potem v vrečke, drugače pa zlagam kar v voziček in potem v vrečke. Denarnico imam pripravljeno in je. Nekateri pa najprej zlagajo v vrečke, potem poiščejo denarnico in potem še ne vejo s čim bi plačali, pa še malo počvekajo,........  In je 10 minut mimo.

Sicer pa vsak po svoje. Verjamem, da je nekaterim to v užitek in prav je tako. Če in ko me preveč moti, že kaj rečem. Včasih pa tudi potrpim in izkoristim čas inv glavi premeljem svoje plane.

lp




Massa26 -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 10:14:33)

Po moje je tako (malo sem tudi ˝raziskovala˝ okrog tega):  primerljiva hrana (po sestavinah) je v Hoferju večinoma cenejša kot npr. v  Mercatorju.

Še to, kot je že ena omenila: kar težko gledam, kako ljudje kupujejo res najslabšo in najcenejšo hrano, potem pa še dvoje, troje čike zraven. Saj ne da se vtikam, kdor kadi, pač kadi, ampak res mi je [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]..





Taddy78 -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 13:38:54)

Še moje mnenje...v Hoferju kupujem sadje, sladkarije, toast, klobase, sir, jogurte, mleko. Ko pridem na blagajno, dam za poln voziček največ 30evrov, če kupujem v kateri od ostalih trgovin, me isti nakup stane cca 70 evrov.
Pa je daleč od tega, da bi kupovala tam samo zato, ker je poceni...sadje je neprimerljivo boljše kot kjerkoli drugje, ostali izdelki pa po kvaliteti isti, le 50% ali več cenejši kot drugod.
Ali pa če primerjam ledeni čaj plastenka 0.5l. Podoben okus kot Nestea, s tem da Nestea 0.5plastenka stane drugod cca 70centov, v hoferju pa dobiš 6x0.5l plastenko za 1.70evra.
Takoj za Hoferjem najraje grem v Interšpara, Tuš in Mercator pa obiščem, če je res sila, ali pa da sem slučajno v bližini.




Leela -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 13:55:58)

Jaz kupujem povsod kjer je. Največkrat pa res v Hofru in Lidlu-dejansko je račun precej nižji in ne na račun kvalitete. V Hofru je tudi meni kruh zanič, prav tako nekateri jogurti, enako imajo v lidlu par stvari zanič (ni za naš okus). Tudi v merkatorju večkrat  kupim ampak je par evrčkov dražje. Tudi meni gre blazno na živce, sploh v lokalnih mečkatorjih, pooočasnost. Saj nič ne rečem na normalen tempo, ampak da pri kruhu čakam da se kdo primaje, postreže...pa na salamah, mesu... Jao, mi vzame časa. V resnici je v Lj. drugače, bolj učinkovito.
Pri hofru, lidlu pa dober dan, kakšna prijazna beseda, nasmeh za otroka, bonbonček..vse čkčkčk in si fertig. V mečkatorju pa pike, kuponi, popusti...ni to zame.




aknela123 -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 19:38:52)

verjetno sem res narobe zapisala - ko pridem do prodajalke pri kruhu, rečem:" dober dan, prosim tisto štruco črnega kruha. in dve žemljici. hvala." in pri mesarju podobno. nikakor pa ne hodim v trgovino klepetat, me take prodajalke ki rinejo v moje otroke zelo motijo.
hočem povedati, da opažam, da veliko staršev, ko pride v trgovino, sploh ne pozdravi.




mojcaziga -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 19:48:56)

IZVIRNO SPOROČILO: aknela1

verjetno sem res narobe zapisala - ko pridem do prodajalke pri kruhu, rečem:" dober dan, prosim tisto štruco črnega kruha. in dve žemljici. hvala." in pri mesarju podobno. nikakor pa ne hodim v trgovino klepetat, me take prodajalke ki rinejo v moje otroke zelo motijo.
hočem povedati, da opažam, da veliko staršev, ko pride v trgovino, sploh ne pozdravi.


Aha, ja to pa je drugače [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

Res je, da jih veliko ne pozdravi, ampak ne samo v trgovini tudi v vrtcu ali šoli ne, tudi v raznih institucijah ne....... Lahko je kriv tempo življenja, ko si ujet v rutino in stalno hitiš, razmišljaš, planiraš,...... Najverjetneje pa je krivec vzgoja, kar je krivda njihovih staršev. Ampak zaradi tega, da bo moj otrok znal pozdravljati, ga ne vozim poleg v trgovino. Gre, če želi. No, ampak njemu je nakupovanje še večja muka kot meni in gre veliko raje z žogo na igrišče [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

lp




skuštrana -> RE: Tole sem dobila na mail... (20.10.2011 22:15:37)

Meni so v Hoferju najboljši BIO jogurti. Njemsi. Ostali so bolj tako, tile bio so  mi pa res dobri.
Pa vse več imajo fair trade proizvodov, kar mi je tudi ok.







Mercator -> RE: Tole sem dobila na mail... (21.10.2011 16:44:45)

  V medmrežju kroži pismo z naslovom »Dragi prijatelji« z domnevno primerjavo cen nekih izdelkov v Hofru in Mercatorju. Avtor je neznan, pismo lažno, tabela s primerjavo cen pa konstrukt, ki ne odraža dejanskega stanja. Objavljeni podatki namreč ne držijo. Vsako razširjanje in objavljanje vsebine tega pisma v celoti ali po delih je zato nezakonito. Objava omenjene vsebine pravno pomeni tudi nedovoljeno primerjalno oglaševanje (12.c člen ZVPot). V določenih primerih je tako oglaševanje sicer dovoljeno, vendar navedeno pismo ne izpolnjuje nobenega od pogojev za objavo, zato objava take “anonimke” poleg krivde prvotnih avtorjev vsebine pomeni tudi krivdno ravnanje vsakogar, ki bi tovrstne objave citiral.
Neodvisno od teh pravnih razlogov pa proti objavi in zavajanju potrošnikov govorijo tudi dejanski razlogi. Nekaj preprostih dejstev, ki kažejo, da gre za konstrukt (in ki so ga nekateri na forumu takoj opazili), pa je razvidno tudi iz tega, da: -  nekaterih izdelkov v primerjavi v Hoferju sploh ni, - v primerjavi so upoštevane različne gramature izdelkov; - tako, kot je v tabeli prikazana primerjava cen naključno izbranih izdelkov, ni sestavljena nobena osnovna košarica. Na koncu pri kupcih šteje vrednost košarice, kar v Mercatorju zagotavljamo s konkurenčnimi cenami, kakovostjo, z akcijami in s sistemom zvestobe Pika.
Dejanske pripombe in predloge naših kupcev jemljemo zelo resno in poudarjamo, da spoštujemo izražanje mnenj, ne moremo pa dopuščati načrtnih škodljivih aktivnosti z lažnim prikazovanjem dejstev. Naše delovanje nikakor ni usmerjeno v omejevanje izmenjave mnenj, prav nasprotno, poudarjamo, da se v Mercatorju stalno prilagajamo kupcem s ponudbo in storitvami, velikokrat prav s pomočjo različnih mnenj in predlogov kupcev. Zlonamernega zavajanja v obliki pisma lažnega »naključnega kupca« pa ne moremo kar dopustiti. 
Lep pozdrav vsem,
Spletno uredništvo Mercator.
 




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]