Colt -> RE: Poklic pilot (8.10.2011 9:50:14)
|
IZVIRNO SPOROČILO: masreja znanka mi je namignila, da je na tem forumu en zelo prijazen in zgovoren gospod, ki je po poklicu pilot... Hvala za odgovore! Dobro jutro. Prijazen? Zmeraj manj in manj rrovk bi se strinjalo s tabo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image], po poklicu..ne, nisem pilot, sem pa ene 30 let zelo blizu tem vodam, pa nekaj sto ur samostijnega letenja na športnih letalih (največ jadralno itd...) Kako postati vojaški pilot? Svetoval bi ti da najprej zainteresirana oseba da skozi šolanje v kakšnem klubu, pri nas jih je precej. Tam se v cca dveh letih seznaniš z osnovami letenja in dobiš odgovor na vprašanje, če je ta zadeva zares zate. Namreč poznam mnogo ljudi ki so iz ''kavča'' zelo želeli postati pilot, ko pa so v živo malce pobližje spoznali kako to izgleda v praksi, so se usmerili drugam. Namreč za ''biti'' pilot, rabiš nekaj več, ogromno odrekanja ogromno učenja (frazeologija, aerodinamika, pravila/predpisi, meteorologija, navigacija, postopki v sili, padala itd itd...žal tudi finančnih sredstev), vse to pa izpuhti ako nimaš v sebi tistega občutka za tretjo dimenzijo, kjer se moraš počutit kot doma. To pa človek ima ali nima. Pač nismo vsi isti. Torej, še preden se začne neko realno udejstvovanje na strojnem faxu, svetujem šolanje za športno licenco jadralnega ali motornega letala. Glede vojaškega letenja je pri nas zaenkrat edina opcija sledeča: Strojni fax-štipendija pri SV-narejeno selekcijsko letenje pri SV-začetek šolanja v LETŠ (letalska šola SV) in seveda posledično tudi častniška šola SV, kjer kandidat pridobi častniški čin poročnika. Nekje vmes oz na začetku se kandidata ''loči'' na rotor wing ali fixed wing. Tu nekako osebne želje ne pridejo do izraza, bolj je vprašanje potrebe SV. Je pa seveda rotor wing (heli) mnogo zahtevneje od letal (fixed wing) Vseskozi se je treba dokazovat oz biti v vrhunski psihofizični formi, zdravje brez najmanjšega problema (pregled za heli pilota traja tri dni), ker dejansko SV pobere samo ''smetano'' od vseh kandidatov. Obstajajo pa tudi drugi načini, kjer se da priti do ''civilnega kruha'' v letalstvu, brez omenjenega faxa...samo tu so pa potem vrtoglavi zneski, za katere se mnogi zapufajo do 30 let. Poznjam primere. Če te zanima kaj specifičnega pa le vprašaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]
|
|
|
|