petea
|
ronja, slovenska prometna zakonodaja jasno zahteva, da mora vsak pločnik biti zgrajen tako, da ga lahko brez težav uporabljajo vozičkarji; to pomeni, min. širina 1 meter, na prehodih za pešce morajo obvezno imeti položno in dovolj široko klančino, na pločniku v svetli višini ne sme biti postavljenih ovir, ki bi otežkočale prehod po njem. In kakšna je realnost že na poteh, ki niso spremenjena v gradbišča? Namesto lepo hodljivih površin so marsikje idealne BMX proge s kaskadami skokov, saj najprej uredijo izvoze iz vseh dvorišč, tiste vmesne koščke pločnika pa potem obvezno dvignejo vsaj za 12 cm, če je zraven kolesarska steza, praviloma pločniku na prehodu ne znižajo robnika (in potem pri vsaki hoji po kolesarski stezi narediš prekršek za 40 €), praviloma pa ne pozabijo pločnikov zožati z raznimi stebrički, drogovi in prometnimi znaki. In ko sem pristojnim povedala, da bi lahko zadeve izpeljali bolje, so me najprej vprašali, zakaj bi naj bil to problem, saj sem prva, ki gnjavi glede tega, potem kaj sem sploh po izobrazbi, nato če mislim, da njihovi strokovnjaki ne opravljajo svojega dela strokovno, nato v čem je sploh problem, saj smo mlade mamice ja fit in lahko vijugamo na kolesarsko stezo in nazaj. Glede prekrškov, ki jih pri tem delamo, nisem dobila jasnega odgovora, če jih potem lahko kar njim dam za plačat. Po njihovem nimamo boljšega dela, kot da zabavamo svoje z adrenalinsko vožnjo po mestnih ulicah.
|