saska27 -> Škoda zaradi prenapetosti - ima kdo izkušnje? (21.9.2011 19:25:09)
|
Zdravo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Pred nekaj dnevi smo v večstanovanjski hiši pozno zvečer opazili, da odpovedujejo elektronske naprave (povsod je "cvrčalo"), žarnice so nenormalno močno zasvetile in nekatere pregorele, iz dveh televizorjev se je skadilo. Kot v grozljivki. Po izklopu FID-a smo poklicali skrbnika električnega omrežja, prišla je intervencijska ekipa in ugotovila napako na drogu (rahla nula, slab stik in posledica: prenapetost). Že takrat je delavec, ki je prišel, naredil popis, kaj vse je uničeno ali poškodovano. Naslednji dan smo morali isti seznam sami odnesti v elektro podjetje, popoldne pa nam je njihov delavec prinesel obrazec za popis škode. V podjetju pričakujejo, da bomo sami vse stvari odnesli v popravilo in potem na podlagi računov terjali odškodnino. Preventivno so nas seznanili, da bo zavarovalnica vsak račun za popravilo oz. nakup novega aparata znižala za amortizacijo aparata in od tako dobljene odškodnine zaračunala 250 evrov odbitne franšize. Kot so še zapisali, bo "kljub dokazani krivdi stranka vseeno na izgubi, imela pa bo tudi nekaj dodatnih poti". S tem nas morajo njihovi zaposleni seznaniti že na terenu, da "ne bo prevelikih negativnih presenečenj ob izplačilih". Naj dodam, da zraven tega obvestila ni nobenega pravnega pouka, temveč so se "tako dogovorili na sestanku". Ali je to normalno oz. zakonito? V nekaj trenutkih smo ne po svoji krivdi ostali brez novih in starejših elektronskih zadev, ki so nam dobro služile. Podjetje krivdo priznava, a nas že vnaprej obvešča, da bomo negativno presenečeni. Kaj naj storimo? Skušamo popraviti, kar se da, in potem terjamo miloščino? HVALA za vsako mnenje, izkušnje, nasvet [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Saša P. S.: Podobne motnje, a v nekoliko blažji obliki, smo v zadnjem času že nekajkrat opazili. Nekaj dni pred to zadnjo se je pokvaril televizor in smo kupili novega, saj odpovedi nismo povezovali z napako v omrežju. Star televizor smo odnesli v trgovino, kjer smo kupili novega. Ali lahko tudi to uveljavljamo? Poleg tega je že prej odpovedala še ena budilka in polnilec za akumulator je že na servisu.
|
|
|
|