jasna80 -> trgovina Leonardo (13.8.2011 11:39:34)
|
Sicer ne vem, če moj post paše sem, mpak bom kar tukaj napisala, ker gre za šolski nahrbtnik. Dva dni nazaj smo v Leonardu v Cityparku kupili nahrbtnik, znamke Walker, ki je bil precej drag, vsaj za moje pojme in še nekaj drugih stvari za v šolo. Potem pa včeraj zvem od sodelavke, da imajo v Leonardu kartico ugodnosti, na katero se zbirajo nakupi in se po določenem bonitetnem obdobju obračuna dobropis glede na višino nakupov. Preverla sem na njihovi spletni strani in res je tako. Piše tudi, da se nakupov za nazaj ne da naložiti na kartico. Mene je pa ful razkurlo, ker sem v trgovini pred nakupom še vprašala prodajalko, ki mi je računala, če je še možen kakšen popust na nakup, glede na to da gre za velik nakup, pa je rekla, da ne. Sem prav slabe volje zarad tega in so se mi kar zamerli. Kaj bi ve naredile v tem primeru? Bi kar "požrle" ali bi šle tja in zahtevale, da se nakup vseeno naloži na kartico? Po mojem mnenju bi morala tista, ki računa vsaj vprašat, če imamo kartico ugodnosti oz. če jo želimo imet, vsaj glede na to, da smo jo vprašali za popust. Vaše mnenje?
|
|
|
|