Ikea - reklamacija (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Balonchy -> Ikea - reklamacija (6.8.2011 7:49:15)

V ponedeljek sem v Ikei kupila 6 stolov za v letno kuhinjo. Od šestih je eden "flekasto" pobarvan eden je pa ob vijačenju hrbtišča popokal.. Bili so na pol zastonj (nekaj čez 20€) in sem rekla, da bom požrla vse skupaj, ker se mi zaradi tega ne splača hoditi nazaj..
Slučajno gre danes znanka tudi v Ikeo in bi ji ta dva stola dala za reklamirati.

Kaj me zanima???

Kakšen je postopek reklamacije v Ikei?
Kam/komu fizično neseš izdelek???

Hvala za odgovore...




Azzurra -> RE: Ikea - reklamacija (6.8.2011 15:58:42)

Joj, najbrž sem pozna z odgovorom...

Pa vseeno. Po moje je po vseh Ikeah enako, torej nekje poleg okenca, kjer prevzemaš stvari iz skladišča, imaš tudi okence za reklamacije in menjave. Prineseš artikel (z embalažo), zraven mora biti račun, izročiš, v zameno pa dobiš plastično kartico (kot bančna kartica recimo), na katero ti naložijo znesek reklamiranega izdelka. Potem greš v trgovino in si izbereš izdelek (lahko enak ali nek čisto drug izdelek), na blagajni plačaš s tisto dobljeno plastično kartico (enak znesek oz dodaš, če si zamenjala z nečim dražjim). Mi smo tako zamenjali en artikel po par mesecih, ker sva se vmes premislila glede barve. Nihče ne vpraša nič, ne komentirajo, ne sprašujejo, pač pa samo zamenjajo, ker to je pravica, ki jo pač reklamirajo.




Stran: [1]