elevitka -> RE: Mariborčanke,20.del (16.4.2011 21:39:15)
|
Mnoge ženske preprosto ne razumejo bistva marketinga Morda jim bodo v pomočnaslednje analogije! 1. Na žuru vidiš luštnega fanta. Greš do njega in mu na uho zašepetaš: "Dobro seksam!" To je direktni marketing. 2. Na žuru si s prijateljicami in ena izmed njih gre do luštnega fanta, s prstom pokaže nate in mu na uho zašepeta: "Dobro seksa!" To, drage dame, je oglaševanje. 3. Na žuru vidite luštnega fanta. Stopite do njega in si priskrbite njegovo številko. Naslednji dan ga pokličete in v slušalko zašepetate: "Fantastična sem v postelji." To je telefonski marketing. 4. Ste na žuru in opazite luštnega fanta. Vstanete, poravnate oblekco, stopite do njega in mu napolnite kozarec. Rečete: "Smem?", mu popravite kravato, medtem pa s se prsmi podrgnete obenj, nato pa mu še zašepetate na uho: "Preden pozabim- dobro seksam." To, cenjene bralke, pa so odnosi z javnostmi. 5. Ste na žuru in vidite luštnega fanta. Stopi do vas in vam na uho zašepeta: "Slišim, da dobro seksate." To je prepoznavnost blagovne znamke. 6. Ste na žuru, kjer, spet, vidite luštnega fanta. Stopite do njega in ga prepričate, da seksa z vašo prijateljico. Ste prodajni zastopnik. 7. Prijateljica ga ne zna zadovoljiti, zato pokliče vas. Ste tehnična podpora. 8.Ste na poti na žur, ko ugotovite, da so morda luštni fantje v vseh teh hišah, mimo katerih hitite. Zato splezate na hišo v sredini in na ves glas zavpijete: "Dobro seksam!!" To je spam-vsiljena pošta
|
|
|
|