TomTaylor
|
Copy-paste-am: Katero kolo kupiti po namenu? Če... MTB-gorsko kolo: Se boste vozili večji del vožnje izven asfaltnih površin,ne boste vozili hitrih spustov po brezpotjih Treking kolo: Se boste vozili vsaj 50% po asfaltnih površinah Cestno kolo: Želite kolo brez vzmetenja,zelo lahko,veliko boste kolesarili,ste ljubitelj asfaltnih površin,želite max. hitrosti Fitnes kolo: Če vam vzmetenje na kolesu ne ustreza,želite hitro in lahko kolo, vozili boste po asfaltnih površinah in hkrati želite držo rok višjo na krmilu Cestno kolo z ravnim krmilom: Želite kolo brez vzmetenja,lahko,veliko boste kolesarili,ste ljubitelj asfaltnih površin,želite max. hitrosti in ne želite nizke drže rok na krmilu kot pri cestnih kolesih Polnovzmetena kolesa: Ste ljubitelj slabih terenov,hitrih spustov po brezpotjih,adrenalina,... Mestna kolesa: Boste uporabljali kolo kot prevozno sredstvo,za po mestu,vozili se boste večji del po asfalnih površinah BMX,Dirt kolesa: Boste s kolesom počenjali "nore zadeve" na za to prirejenih površinah Cruiserji: Vam je bolj kot namen pomemben poseben izgled kolesa Tricilkl kolesa: Imate težave z ravnotežjem,tudi zdravstvene Zložljiva kolesa: Želite kolo s sabo na potovanja in želite,da kolo zavzame malo prostora Kolesa na električni pogon: Želite,da vam kolo pomaga pri vožnji. V razvitih državah so ta kolesa v velikem vzponu pri prodaji, saj kolesa uporabljajo kot prevozno sredstvo namesto avtomobilov! 29" kolo: Kolesa 29" imajo večji obseg koles kot MTB-gorska in treking kolesa. Primerjajo se z MTB kolesi. Prednost 29 colskih kolesi pred MTB kolesih je v tem, da 29" kolesa prihajajo zaradi večjih obsegov koles na oviro pod manjšim kotom. V praksi to pomeni, da se kolo drži bolj površine kot klasično MTB kolo. VSE OMENJENE MODELE IMAMO TUDI V NAŠI PONUDBI. Okvirji Pri velikosti okvirjev je zraven višine zelo pomembna dolžina kolesa. Zato se večkrat zgodi, da moramo kupcem dati drugo velikost okvirja, kot bi ga sicer imeli glede na velikost. To se zgodi predvsem takrat, ko razmerje nog in trupa na višino kupca ni sorazmerno. V tem sodobnem času so tudi tipi okvirjev različni. Zato delajo nekateri kupci koles veliko napako, ko že naprej vedo velikost okvirja (večinoma od nepoznavalcev slišijo ali mislijo, da je to tako kot je bilo to pred več leti nazaj). Zaradi omenjenega ni mogoče velikost okvirja določiti na podlagi kakšne tabele,ki bi določila velikost okvirja na velikost kupca. Vedite da obstaja več kvalitet aluminjastih in več kvalitet karbonski okvirjev. Več o tem pa ob nakupu kolesa pri nas,saj je to različno za vsak model kolesa. Pomembno: - Ženski okvirji so povsem drugačne geometrije(mere),kot moški. Zato ženskam ženski okvirji(ki so narejeni za ženska telesa)zelo ustrezajo in so nad njimi navdušeni.
- Kljub temu,da ste enako veliki, boste med enim in drugim modelom npr. moškega kolesa rabili povsem drugo velikost okvirja. To se zgodi zato,ker obstajajo klasični okvirji in tako imenovani "Race" okvirji. Ko sedite na enem ali na drugem tipu okvirja,je to povsem druga drža telesa (kljub temu,da imate pri obeh ustrezno številko okvirja). Pri "Race" okvirjih rabite vedno manjši okvir od klasičnega.
- Pri cenejših kolesih se ne da izbirati velikosti okvirjev, ker proizvajalci izdelujejo le eno številko moškega in eno številko ženskega okvirja. Seveda je takšen nakup poceni kolesa pravi polom za kasnejše resnejše kolesarjenje.
Glavne napake kupcev pri nakupih - Kupim kolo, ker je bilo znižano in je cena res dobra: Svetujemo vsem tistim, ki iščete kolesa znižana in vas zanima le cena,da se pri nakupu ne prenaglite. Z nakupom kolesa(znižanim), kjer za vas ni prave velikosti okvirja, boste sicer res privarčevali nekaj denarja, vendar se zaradi neudobja ali bolečin z takšnim kolesom zagotovo ne boste veliko vozili. Veliko strank namreč ugotovi, da so denar,zaradi poceni nakupa koles,praktično odvrgli stran (namesto privarčevali-zapravili), saj ob poskusu pravega okvirja kaj hitro zamenjajo kolo z novim.
- Kupim poceni kolo za cca 150,00 evrov: Če ste začetnik in tako razmišljate, je to največja napaka. Ker je kolo slabe kvalitete (in ga boste kmalu morali popravljati-in spet zapravljati denar) se na njem veliko bolj trudite, kot drugi, ki se pelje zraven vas z boljšim kolesom. Zato vas bo začetno veselje minilo in se ne boste več vozili. Tako ste kljub mali ceni ob nakupu kolesa,denar potrošili-saj bo kolo verjetno obtičalo v kleti.
- Kupim kolo v velikih marketih, ker je tam nekaj evrov cenejši,kot v specializiranih trgovinah: Kot veste,ste po nakupu v velikih centrih praktično brez rešitve,ko se na kolesu kaj pokvari. Če boste kolo kupili v trgovinah,kjer je zraven še dober servis, je to veliko vredno. Ko bo kaj narobe,boste morali to vedno plačati, če ste kupec v trgovini z servisom, boste v par letih kar nekaj privarčevali na servisu. Tako se začetni popust kasneje povsem izgubi in ste z časom na veliko bolj slabem. Vsi specializirani prodajalci seveda poskrbimo hitro za svoje kupce koles. Popravilo ali reševanje reklamacij je lahko v velikih marketih zelo dolgo in je lahko prava večdnevna avantura.
- Kupim gorsko kolo ker je dobra cena, čeprav se bom večina vozil po asfaltu: Vedno kupite takšnen tip kolesa (treking,cestno,gorsko), za kar ga boste največ uporabljali. Ko kupite gorsko kolo (čeprav se vozite večina po asfaltu) je menjava gum na gladke praktično nujna. Spet imate stroške. Ko pa se boste z takšim preurejenim kolesom peljali zraven nekoga, ki ima npr.treking kolo boste ugotovili, da ga niti približno ne morete dohajati. Najverjetneje si boste kupili novega in s tem spet zapravljali denar. Zato si kupite že prvo kolo pravo,po namenu!
- Kupim kolo v tujini ali v sosednjem oddaljenem kraju,ker je tam malo ceneje: Ko boste čez leta ugotovili,da morate za vsako popravilo,nulti servis ali nastavitev v tujino (ponavadi morate kolo transportirati z avtomobilom), boste ugotovili, da je veliko boljše kupiti kolo v domačem kraju. Seveda to velja v primeru, ko imajo takšnega,kot si ga želite.
- Kupim kolo,ki je v trgovini,ker je na zalogi: Bodite pazljivi, ker veliko prodajalcev proda kolo v trgovini, ker se pač želijo znebiti zalog. Če niste prepričani, da prodajalec nima prav, se še pozanimajte in si vzamite čas za nakup. V "pravih" trgovinah boste morali na kolo počakati, saj vam ga bodo v primeru neustreznega okvirja za vašo velikost, naročili!
- Ženska kupi kolo(moško),ker za njo nimajo ženskega okvirja: To je pri ženskah kar velik problem, saj neznane znamke koles sploh ne delajo ženskih okvirjev, ali pa delajo le standardne. Tako za male ženske ali za večje ženske malih ali velikih okvirjev sploh ne delajo. Svetujemo,da v takšnih primerih dobro pregledate ponudbo in kupite bolj priznane znamke. Ženski okvir se sedaj dobi že v vseh tipih koles(cestni,gorski,polnovzmeteni,...). Če kupite ženski okvir, seveda morate spet imeti pravo velikost, drugače je to brez smisla.
- Z partnerko kupiva nova kolesa,za njo kupim cenejšega kot za sebe: Tudi to je velika napaka. Če se vozite z partnerko mora tudi ona imeti enako kvalitetno kolo kot partner. Če se bosta vozila kdaj tudi skupaj, bo partnerka veliko bolj zaostajala, če ne bo imela enako kvalitetnega kolesa. Zraven slabše moči ženskega telesa, bo k temu kar nekaj prispevalo še slabše kolo. Zraven tega se lahko zgodi, da se zaradi veliko truda pri kolesarjenju, partnerka ne bo več vozila z kolesom.
< Sporočilo je popravil TomTaylor -- 25.3.2011 9:09:14 >
_____________________________
Nihče vam ne more dati več, kot vam jaz lahko obljubim.
|