Gina -> RE: Če že imamo brezplačno šolo... (26.2.2011 16:33:30)
|
Kekec in mojca, najbrž je to odvisno od šole do šole, koliko imajo del. zvezkov. Če imajo prvi in drugi del nekega delovnega zvezka, to nista dva delovna zvezka, ampak eden, razdeljen na dva dela, samo in izključno iz razloga, da ne nosijo veliko težo v šolo, ampak pol manjšo. Komot bi izdelali en del. zvezek, ampak ga zaradi zahtev ministrstva o čim manjši teži, ne izdelujejo. Kar se tiče zapisa 10 računov v zvezek v 1. razredu, je to samo in izključno učenje prepisovanja, kar sicer ni slabo, ampak spada v neko drugo poglavje, ne v matematiko. Če hoče otrok avtomatizirat seštevanje in odštevanje do 10 oz. kasneje do 20, mora precej več računov naredit kot 10 na uro in to jih tedaj dela slow motion, da bi od tega kaj imel. Učiteljice dajo prepis zato,d a se nekaj dela in da imajo mir. To je daleč najlažje in najbolj konzervativno, če mene vprašaš. Delat je treba na veliko načinov, s konkretnim materialom, s prsti, na pamet, na glas štet, po dva naprej, nazaj, .... veliko računat na pamet, ...vendar se pri teh rečeh lahko posameznik mirno šlepa, če jih delaš v skupini. Zato je zanesljivo najboljši sistem, da vadi določen del tudi sam, recimo rešuje račune. Ne cele dneve samo tega, gotovo da ne, kar je preveč je preveč in tudi ni smiselno, ampak brez veze pa te reči sigurno niso. Imajo namen, ki doseže boljše rezultate kot prepisovanje in to vsak pedagog dobro ve. Kar na splošno reči, zmanjšajte del. zvezke za 10% je bedarija, ker na enih šolah že prej niso skoraj nič imeli, zdaj pa so morali zmanjšati - tako da zdaj pa zares nič nimajo - mi smo recimo med njimi, obratno pa tisti, ki so že prej veliko imeli ali preveč, itak niso zmanjšali toliko, kot bi bilo treba, pa še učne liste imajo za dodatek. o tej temmi lahko razpravljava cel dan, če je treba. Mnei recimo ni fajn, da smo ostali popolnoma brez vsake papirne podlage za spoznavanje okolja, ker to pomeni, da se lahko opiram samo na svoj doma izdelan material. Dobro da imam tako veliko prakse in ljubim ta predmet, kaj pa ene začetnice, ki jim morda to ni tako, da ne govorimo o otrocih, ki morajo recimo gledat slikco vsi naenkrat v krogu, če jim hočeš kaj pokazat, pa itak vsi ne vidijo, psloh pa ne tako, kot če bi sami imeli in morali kaj rešit. Ne, ni dobro takole prisiljevat kogarkoli v karkoli. Pa imam rada Lukšiča, dosti dobrih reči si je zamislil, ki jih sicer ni mogle speljat, ampak ajd, ni napačen.
|
|
|
|