marta82 -> RE: Mariborčanke,19.del (27.2.2011 13:39:41)
|
IZVIRNO SPOROČILO: sami0804 IZVIRNO SPOROČILO: marta82 Ker bo imel tešave pri pisanju.Sploh pri pisanih črkah. In potem se na to seveda obesijo vse mogoče težave in neuspehi, saj veš da je pisanje osnova pri skoraj vseh predmetih. Pa saj ne pravim, da je to neka katastrofa, je pa škoda čakat, če se da pravočasno pomagat. Ampak seveda skozi igro, ne na silo. Seveda je pa to tvoja odločitev, jaz pač ne morem iz svoje kože in potem malo pametujem, ko je taka tema. Upam, da ne preveč.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley9.gif[/image] Aja...hvala[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley31.gif[/image] Ti kar "pametuj" ,te zelo rada poslušam... Kot težave je mišljeno samo kot izgled(grda pisava) ali še kaj drugega? Saj,vem-gnjavim 100/uro[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]... Malo me "moti",ker je učiteljica res taka cela navdušena na gov.urah,samo ko pa pridema do grafomotorike...pa vedno dobi taki full nesrečni obraz-prav posrečena je[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]nikoli pa ne reče nič kaj določenega,če bi bilo treba še kaj posebej vadit ali kaj... Bom ti pa ob priliki prinesla pokazat še njegov zvezek,ali pa slike poslala,da boš videla kje smo...se bo potem verjetno lažje odločit,če še rabi kaj ekstra vaje[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Me ne toliko sem izgled, no tudi to (je kar problem, če je težko berljivo, ampak je moje tudi pa sem brez večjih težav naredila šolo[sm=smiley36.gif]), problem bo pri povezovanju črk, pri oblikovanuju, počasen bo, ko bo npr. prepisoval ali pisal po nareku, lahko se zgodi, da mu bo pogosto manjkala snov (oz. deli snovi), ker bodo drugi hitrejši, potem pa takšni otroci začnejo hitet, postanejo površni, izpušajo črke, menjujejo vrstni red besed (podobno kot pri disleksiji), mučijo se toliko, da prav oblikujejo črke, da nimajo pojma kaj pišejo, ne sledijo snovi, ker vso energijo vložijo v pisanje in nastopijo še učne težave, večkrat so zvezki popolnoma neuporabni(kasneje, ko pride veliko snovi), ker niti ne pišejo vedno v eno vrstico, včasih gre kar postrani,...kasneje je problem pri geometriji (kjer je potrebna natančnost) pa še kaj bi se našlo. Ne mislim, da se bo to vse zgodilo tvojemu otroku, govorim o izkušnjah z različnimi otroki. Velikokrat je poleg težav z grafomotoriko tudi kratkotrajna in odkrenljiva pozornost in to še potencira te težave. Torej pišem na splošno, vsak otrok je pa oseba zase in je seveda močen na enih področjih in šibkejši na drugih. Nihče ni povsod odličen. Meni osebno se samo zdi škoda ne delat na nečem, kar se da urediti, če je pač ta možnost in otroku prihraniti kakšno težavo. Saj morda je niti ne bi bilo, ampak zakaj riskirati. [sm=smiley1.gif]
|
|
|
|