Učitelji in nadrejeni (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


LERO -> Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 8:47:46)

Pa bom kar tu odprla to debato, ker nas je malo več kot na drugih forumih.
Zanima me sledeče:
Kako globoko posegajo vaši nadrejeni v vaše letne in dnevne priprave?






Jessy -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 8:55:37)

Toliko, da se mora vse ujemat. Letna mora biti oštevilčena po urah in se mora dnevna ujemati z letno po urah, prav tako tudi dnevnik. Je kar fajn na koncu leta prečečkana, saj je treba popravke sproti vnašati.

Sama vsebina dnevne priprave ga ne zanima. Tudi letne vsebinsko še ni gledal, le toliko pogleda, da ve, da jo imaš.




LERO -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 9:05:06)

Da glava dnevne priprave vsebuje vse elemente, je logično, da mora biti pri vseh. Tudi uporaba glagolov pri ciljih se mi ne zdi preveč sporna.
Kaj pa pravite glede posega v sam potek dela? Tu ne mislim na zaporedje postopka, ampak na samo izražanje pri tem.

Npr. Učencem razložim ... popravi v Razlaga ...Meni se še vedno zdi najbolj pomembeno, da smiselno zasnujem uro, ne pa to, kako bo to zapisano na pripravi. Povrhu vsega pa povedi v končni fazi pomenijo enako.





*bubi* -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 10:14:39)

IZVIRNO SPOROČILO: LERO
Npr. Učencem razložim ... popravi v Razlaga ...Meni se še vedno zdi najbolj pomembeno, da smiselno zasnujem uro, ne pa to, kako bo to zapisano na pripravi. Povrhu vsega pa povedi v končni fazi pomenijo enako.



Jao [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley5.gif[/image] niti slučajno se ne vtika v take podrobnosti.
Konec koncev so me učili, da je dnevna priprava (oz. priprava na uro) namenjena učitelju, da bo uro lažje izpeljal... v smilsu da prej vsaj malo razmišlja, kaj in kako bo počel. Pa če je to s kulico na en cetlc papirja napisano.... v opornih točkah.... s posameznimi besedami....




Gina -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 10:20:52)

IZVIRNO SPOROČILO: LERO

Da glava dnevne priprave vsebuje vse elemente, je logično, da mora biti pri vseh. Tudi uporaba glagolov pri ciljih se mi ne zdi preveč sporna.
Kaj pa pravite glede posega v sam potek dela? Tu ne mislim na zaporedje postopka, ampak na samo izražanje pri tem.

Npr. Učencem razložim ... popravi v Razlaga ...Meni se še vedno zdi najbolj pomembeno, da smiselno zasnujem uro, ne pa to, kako bo to zapisano na pripravi. Povrhu vsega pa povedi v končni fazi pomenijo enako.




Tebi ni potrebno postopka opisovat v pripravi. Dovolj je pravzaprav tedenska priprava s cilji, vsebinami in metodami, ter pripomočki. Iz nje je razvidno prav vse, kaj boš delala. Lahko vprašaš na zavod za šolstvo, pa ti bodo še oni razložili.

Pri nas se še nikdar ni vodstvo v kaj takega vtikalo, niti se v bistvu nima pravice, ker se niti ne spozna v nulo na tvoje delo, niti ni za to usposobljeno, da bi te ocenjevalo v tem kontekstu. Lahko pa se vtaknejo v vse zakonske zadeve - jih je že ena zgoraj napisala, to da se ure ujemajo, da greš v skladu z ldn-jem, da imaš napovedana preverjanja in ocenjevanja,....take reči.  




LERO -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 13:32:03)

To sem hotela slišati. S prvim delodajalcem je bilo tako, kot ste opisovale zgoraj. Potem sem bila na bolniški in porodniški, zavodu, vsega skupaj dobro leto in pol, pa sem že pomislila, da so zopet začeli kaj na novo uvajati.
So mi pa kolegice s sosednjih in daljnih šol rekle, da niti slučajno se pri njih kaj takšenga ne počne. Kar je po zdravi pameti tudi prav.

Hvala za potizitve odgovore. Pa veliko sončka!!




LERO -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 13:33:18)

A, ja. Po vrhu vsega ne ravnateljica ne  podravnateljica nista učiteljici. Tako da je to še en absurd, ki nas učitelje te šole spravlja v slabo voljo.




bumerang -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 15:15:56)

Še za letno pripravo ni določeno, da mora biti urna. Lahko imaš sklop, navedene cilje, in predvideno skupno število ur za sklop. Take priprave so najbolj praktične, ker te ne morejo loviti na ujemanju dnevne in letne.
Pri nas take oddajamo že dolgo število let. Je šef sam rekel, da naj letne priprave napišemo na maksimalno dveh straneh potem pa smo se navadili.

Za dnevno je pa čisto dovolj, da jo imaš na enem listu, obstajajo predpisane vsebine, če imaš tiste, je dovolj. V sam zapis postopka poučevanja pa se nihče ne bi smel spuščati. Sama pišem potek ure samo kot vsebino in stran v DZ in priročniku.




nejcko -> RE: Učitelji in nadrejeni (6.2.2011 22:47:55)

Šolski sistem in znanje učencev se je začel rušiti tisti moment, ko so je bilo z vrha učiteljem naloženo, da moramo biti v prvi vrsti birokrati in šele nato učitelji.
Meni se ob vsej tej šolski birokraciji kozla na veliko in jo osebno kar malo bojkotiram, zavedajoč se, da me lahko inšpekcija sesuje v šusu dvajset. Pa naj me kar, če jim je drago, resno, jaz nimam živcev za to, da bi se zafrkavala še s tem, da se mi bi mogla čisto vsaka ura ujemati z nečim, kar sem npr. 10 mesecev nazaj kao predvidevala.
Mislim, adijo pamet.

Pri nas se sicer vodstvo ne vtika v te zadeve, nas le vsake toliko opozori, da naj imamo zadeve poštimane. Sploh je bilo to aktualno zdaj, v času konference in v primeru graj oz. negativnih ocen.

Kot sem rekla, jaz teh stvari nimam poštimanih, letne imam narejene po tematskih sklopih in št. predvidenih ur, po vsakem sklopu imam predvideno preverjanje in ocenjevanje, vse ostalo delam sproti in po navdihu.
Dnevne imam pa tudi čedalje krajše.

Itak je vse brez smisla - jaz lahko celo uro gledam v zrak, važno da na papirju vse štima. Meni vest narekuje drugače ... saj imamo učitelji pravico na ugovor vesti, ne [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]










Stran: [1]