Anonimen -> RE: Stop varnosti na cestah!!! (18.1.2011 0:43:51)
|
Ko sva kupovala sedež za prvega otroka, sva pregledala teste in vzela tistega, ki je bil ocenjen kot najbolj varen. Ko sva kupovala sedež za drugega otroka sva storila isto. Na srečo je bil to sedež iste znamke, sicer bi tudi za prvega otroka kupila novega. Varnost je bila vedno na prvem mestu. Enako sva storila, ko sva kupovala avto - varnost v vseh pogledih. In otroka nisem nikoli dvigovala med vožnjo, nikoli ju nisem imela v naročju med vožnjo, nikoli, tudi za okoli ovinka ju nisem pustila v avto, brez da bi ju dala v sedež. Če je otrok jokal, smo se ustavili in ga pomirili. Za varnost otroka so odgovorni starši. Sicer off topic, vendar tudi tisti, ki pusti otroka v avtu ko gre plačat bencin, ko skoči v trgovino itd. je za to, če mu avto odpelje pajek (kot se je nedavno zgodilo), mu ga ukradejo z otrokom vred, žal kriv sam. Kot je za smrt ali hudo poškodbo otroka kriv starš, ki mu pri 50/h nekdo prileti v avto in otrok poleti nekaj metrov pred avto, ker ni pripet, ker ga mati ni mogla dovolj močno objeti med tem ko ga je držala v naročju... Varnostni testi niso narejeni kar tako, ker je bilo nekomu malo dolgčas in se je malce poigral z razbijanjem testnih avtomobilov in testnih lutk v avtosedežih. In če ima moj otrok z nekim avtosedežem 1% večjo možnost, da morebitni trk v preživi v primerjavi z nekim drugim avtosedežen, ni dileme kaj bom izbrala. In tukaj ne gre računati na srečo. Imamo pa ljudje seveda različne poglede na stvari. Meni se zdi nesprejemljivo marsikaj, kar se nekomu drugemu zdi normalno. Ničkolikokrat sem videla nepripete otroke v avtomobilih, otroke ki so jih vozili nepripete in celo na sprednjih sedežih, otroke, ki so jih vozili v skorajda nevoznih avtomobilih, v takšnih, kjer ob trku otrok ne odnese cele kože, četudi bi ga imeli v oklepu notri, v od cigaretnega dima zadimljenih avtomobilih, videla sem otroke, ki so jih okoli vozili pijani vozniki, mobiteli med vožnjo so pa itak stalnica na naših cestah. Dokler v Sloveniji kultura vožnje in pamet voznikov, ki sedajo za volane ne bo prilezla vsaj na minimum, do takrat kompromisi dovolj dobro/najboljše niso opcija.
|
|
|
|