reklamacija vozička kupljenega na spletu (Polna verzija)

Forum >> [Nosečnost] >> Kaj potrebujem za novorojenčka?



Sporočilo


amalij -> reklamacija vozička kupljenega na spletu (13.1.2011 18:48:39)

ojla,

Mene pa zanima, če katera ve kako se uveljavlja reklamacija vozička kupljenega po internetu v tujini.  Namreč zanimam se za nakup vozička Jane. Vendar sem v veliki dilemi ali naj ga naročim, ker ne vem kje, kako in če se sploh da uveljavljati reklamacijo pri nas v Sloveniji[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image].
Sem pa še v eni dilemi, če mi bo lahko katera pomagala. Ne morem in ne morem se odločiti  med Jane Slalom Pro Reverse l. 2010 2v 1 (matrx košara) ali 3v1(športni del+ lupina+košara).

Punce hvala za pomoč.




Putka -> RE: reklamacija vozička kupljenega na spletu (13.1.2011 19:31:17)

Ne vem, če jo sploh lahko. Mogoče ima kakšna firma worldwide garancijo, bolje da vnaprej preveriš. Vem pa, da je prijateljica iz goriške na koncu kupila Mutsya v Baby centru ravno zaradi garancije in servisa, čeprav je bil v Italiji cenejši.




moci -> RE: reklamacija vozička kupljenega na spletu (13.1.2011 20:51:26)

če je kupljen v evropski uniji morajo tudi pri nas upoštevat garancijo




emica2008 -> RE: reklamacija vozička kupljenega na spletu (13.1.2011 21:33:30)

IZVIRNO SPOROČILO: moci

če je kupljen v evropski uniji morajo tudi pri nas upoštevat garancijo


a lahko malo bolj podrobno o tem, ker me zelo zanima....[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




pasijonka -> RE: reklamacija vozička kupljenega na spletu (14.1.2011 11:41:44)

Žal je tako, da je evropska garancija dostikrat samo na papirju.
Kar sem storila jaz, je sledeče: Z vprašanjem sem pisala direktno proizvajalcu in spletnemu ponudniku, kjer sem nameravala kupiti voziček. Ko sem od obeh dobila skladen odgovor črno na belem, sem se odločila za nakup. Nabavila sem pa Stokkeja, 30% ceneje kot pri nas. Stokke ima mednarodno garancijo in če bi bilo karkoli, ga samo peljem zastopniku pri nas (ki je BC[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image] in oni urejajo dalje stvari. Če tega ni, pač uveljavljaš garancijo prek prodajalca in včasih v tem primeru nosiš stroške pošiljanja do njega, odvisno od politike prodajalca.




Stran: [1]