Nenya
|
Letela 8x, VEDNO zamuda min 1,5 ure. Če je kaj (npr vreme itd) jih vedno najprej skenslajo. Stevard na prvem letu nesramen. Ker sem bila sama s tamalima sem ju hotela peljati lulat, stevard mi je zagrozil, da grem lahko noter samo z eno, tudi če bi pustila vrata odprta, grozil mi je tudi da bom morala k pilotu na zagovor Zadnji let domov s Charles de Gaulla odpovedan po več kot 2 urni zamudi pri čakanju na vkrcanje, nadomestni let šele čez 4 dni, če se vama to zgodi naj gre eden od vaju takoj na check-in da si zrihtata nadomestni let. Nam so ga dali šele čez 4 dni,ker sva šla najprej po prtljago, čeprav sem bila noseča in z dvema otrokoma pod 5 let (starost potnikov in special needs majo napisano v passenger manifestu ampak ji boli qurac zate). Na njihovem šaltarju na letališču nesposobne babe, nobene čakalne liste, ničesar. Niso mi niti pogledale če je kakšen let prej z Orly-a, sem si zrihtala sama let, odleteti bi morala ob 8.20, zamuda do 14. ure, ni bilo njihovega predstavnika, da bi kaj pojasnil, do zadnjega nismo vedeli ali sploh let bo, eni so meli transferje naprej pa jim niso čisto nič pomagali čeprav so imeli še en let isti dan. Speedy boarding - folk plača da gre kao prej na avion, pol smo na koncu vsi na busu in ni kaj velike razlike. Kot potnica v letalu (naj bi imeli tako floto kot Adria) so bili leti ok, nobenih pretresov, vse ostalo pa poden. Upravičeni do odškodnine za odpovedan let, se izvijajo, na netu potniki s podobnimi izkušnjami pišejo, da se brez tožbe ne da dobiti ničesar. Vama želim več sreče, za nas je bilo kot zakleto, na koncu sem že verjela, da nas je nekdo preklel, uročil itd.
|