Gina -> RE: Obnova knjige v 1. razredu (2.12.2010 22:32:30)
|
Pusti jo, naj pove kakor je njej fajn. Nekateri otroci imajo precej foto memory in na nek način jim uspe skoraj dobesedno povedat. Sploh kadar slike gledajo. Ne morejo že kar takoj ko začno bolj samostojno obnavljat, to povedat po svoje. Učiteljica jo bo že vprašala tako, da bo tudi kaj takega ven izvlekla, kar ona želi. Drugače imamo pa pri nas prakso, da za prvo knjigo pustimo katerokoli knjigo, ker važno je, da otrok dobi veselje in zaupanje vse, da to zmore, kasneje pa predlagamo tudi daljše knjige, sploh če menimo, da je otrok zelo sposoben, prinese pa knjigo, ki je precej pod njegovimi sposobnostmi - recimo Minko, ali MOj očka ali kaj podobno lahkega. Vsaj pri nas je tako. Zato morda otrok reče, da drugi pripovedujejokrajše ali daljše knjige, ker to vedno gledaš posameznika, koliko zmore, ne pričakuješ od vseh enako. Obnova s svojimi besedami je težka stvar in na začetku vedno pride bolj do izraza otrokov karatker - natančni otroci vedno natančno pripovedujejo, celostni pa celostno, navadno pa reči itak niso čisto črno bele, ampak nekje vmes. Pa tudi če so v skrajnost, ni nič narobe. Važno je,d a dobi veselje, kot sem že napisala, pa da vadi samostojno pripovedovanje, obnavljanje, dolgoročno v čim bolj pravilni slovenščini in stavčni strukturi. Za to pa rabi čas in si ga lahko komot vzame.
|
|
|
|