bomboncek1 -> RE: Kaj si misliti? (2.12.2010 21:52:42)
|
IZVIRNO SPOROČILO: MILLEENA Dejstvo je, da prodekan ne more biti v postopku presojevalca ustreznosti diplomskega dela (samo komisija, oziroma razen če je sam prodekan habilitiran za področje, na katerega se tema navezuje). Bi rekla, da na vašem faksu pa ni veliko študentov, da imajo mentorji toliko časa... Počakaj do jutri on boš videla, kako bo. Vso srečo. Za študentske Prešernove pa je letos že prepozno [sm=smiley1.gif]. Motiš se, in to zelo. Ustreznost diplomskega dela je kot prvo odgovornost avtorja (torej diplomanta) in seveda mentorja. Najbrž ne veš, da obstajajo različni programi, v katere mentorji spuščajo besedila diplom in tako lahko ocenijo, če je diploma plagiat (torej prepisana, copy-pastana, prepredena s citati brez navedbe vira, etc). V kolikor ima mentor dilemo glede avtentičnosti, je njegova naloga svoj dvom razčistiti do konca, kajti plagiatorstvo je kaznivo dejanje in dvomim, da se kak mentor rad podpiše pod ukradeno reč. V tem primeru je različno od faksa do faksa, vendar prodekani so absolutno zaželeni pri ugotavljanju primernosti naloge (in v marsikateri drugi dejavnosti), še posebej tam, kjer obstajajo prodekani za študijske zadeve, prodekani za raziskovalno dejavnost, ipd. Ne samo, da so za to usposobljeni in kompetentni, pač pa so pri tem opravilu vedno bolj prisotni in tisti, ki so res dejavni in niso samo prodekani na papirju, so pri tej dejavnosti tudi zelo samoiniciativni. brez zamere, če se nimaš česa bat, pojdi in pojasni z dvignjeno glavo, res pa je tudi to, da je prav, da te ne spustijo na zagovor, če tvoja diploma ni vredna tega naziva. za to so pač mentorji, da to ocenijo in če je potrebno ocenit pravično in pošteno, pa če je treba do samega dekana ali rektorja je prav da se gre do najvišje inštance. Upam, da avtorice teme nisem preveč prestrašila. Lahko je čisto nekaj drugega in da boš prijetno presenečena. izhajam iz sebe- če vem, da imam lahko mirno vest, potem se za take stvari ne sekiram, pa da mi pride barak obama
|
|
|
|