RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Gina -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (19.10.2010 21:20:44)

Ti bom jaz razložila eno možnost, zakaj učiteljica to dela. V 1. in na začetku drugega razreda se otrok nauči osnov seštevanja in odštevanja do 20, na čemer temelji celotna matematika za naprej. Obstaja še ena pomembna meja, to je poštevanka, v tretjem razredu. V tujini imajo tako rečene multiplication table in adition table, ali po domače povedano, na pamet morajo znati vse račune sešt in odštevanja do 20 kakor tudi celo poštevanko (s števili od 1-10) z deljenjem vred na pamet. To je vse zelo praktične narave, ker če to znaš na pamet, imaš mnoooooooogo manj problemov s kasnejšo matematiko. Pri nas v Slo. se ne zahteva da zna otrok na pamet seštevat in odštevat do 20, kljub temu pa se večina otrok to slej ko prej nauči tkao ali tako, zaradi dovolj vaje.

Konkretno jaz delam vsako jutro z otroki mnoooogo vaj hitrega seštevanja in odštevanja na pamet (oz. s priročnimi kalkulatorji = rokami, če je treba), pri čemer vedno stopnjujem hitrost. IN otrokom je hitro računanje izziv, ki ga imajo radi. Gremo se celo igrice na izpadanje pri poštevanki oz . z večkratniki števil - saj to vse šteje v osnovno znanje matematike, ki se ga otrok mora slej ko prej naučiti na pamet kakor tudi štetje gor in dol recimo - tukaj tudi nima kaj čakat in razmišljat kaj je neki naslednja številka, ki pride po vrsti naprej ali nazaj, mora vedet, če hoče naprej delat težjo matematiko. 

Seveda se nikdar ne gremo kakšnega resnejšega tekmovanja pri seštevanjih in odštevanjih z več števili, ali pri besedilnih nalogah. Kjerkoli je treba razmišljat, česar ni treba znat na pamet, tam se otroka gotovo ne omejejuje pri času, ki ga porabi in obratno - pri znanju poštevanke so še nas, ko smo bili majhni učili, d a moramo vedet, koliko je recimo 8x8 tudi če nas kdo zbudi sredi spanja - in res je temu tako - moramo vedet in to celo za zmeraj. Seveda obstajajo otroci, ki se ne morejo naučiti teh reči in imajo hude težave pri matematiki. Od njih se zahteva, da memorirajo samo sistem, kako priti do rezulatat (reicmo kako zračunaš, koliko je 8x8), vendar pomislite koliko časa potem potrebuje otrok za rešit nek kompleksnejši račun, če ne ve, koliko 8x8 je že tkaoj na začetku in ima pred sebojh pri testu 8 kompleksnih nalog. Govorim za kasnejše razrede.


Meni sicer ne pride na pamet pisat čas, v katerem je otrok rešil, k er se mi enostavno ne da štopat vsakega posebej, pa tudi nimamo vedno samo hitrega računanja, včasih se dela še marsikaj drugega zraven. Vsekakor pa naredimo že pri pouku ogromno teh vaj za hitro računanje do 20.

Aja, zgodi pa se, da napišem, koliko časa je otrok delala, vendar samo takrat, kadar dela neprestano več kot 45 minut nekaj, kar bi moral končati v 10. minutah - pa ni važno pri katerem predmetu. To pa napišem zato, da so starši seznanjeni s problemom.




katy83 -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (19.10.2010 21:23:33)

Super, Gina, da si podala svoje izkušnje. Mi je všeč tvoj način. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]

Pa naj še kdo reče. da ni RR poučna. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]




tecnobica -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (20.10.2010 17:31:44)

IZVIRNO SPOROČILO: StrawberrY


IZVIRNO SPOROČILO: blaža

evo sem šla pogledat. Imajo npr 28 računov, + uporabna naloga. to je en cel A4 list poln računov, ali pa tudi 49 računov. Povprečje je od 15 pa do 49 računov. in ja to je za domačo nalogo. Včasih več, včasih manj, ni vedno, je pa skoraj vedno za domačo nalogo računanje.

Majo precej naloge. Lani je ni blo ob petkih, sedaj pa ob petkih je, s to razliko, da ostale dneve že začnejo v popoldanskem bivanju z nalogo, ob petkih, pa imajo druge aktivnosti v popoldanskem bivanju in je domača naloga komplet za domov.




Ej oprosti, samo to bi pa jest sigurno mal povprašala. Saj ne, da bi učiteljici pamet solila, samo za moje pojme je to za enega drugošolca čist, ampak res čist preveč. Ob petkih se pa učiteljica striktno drži, da jim ne da naloge, tako kot je rekla na prvem roditelj.sestanku.


Zakaj pa ob petkih ne bi blo naloge?




daša -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (20.10.2010 19:21:16)

Se strinjam z razmišljanjem od Gine.

In če se prav spomnim, je naš ta večji tudi imel v 2. ali 3. razredu pri matematiki nekaj opraviti s časom, v katerem je izračunal. Ampak ni bilo obremenjujoče kot pri vas, ki je to očitno vedno.

Strinjam se pa zato, ker imam sedaj gospodiča v 8. razredu in zadnjič zopet katastrofa. Po počitnicah pozabi vse. Ne zna na pamet izračunat koliko je npr. 28 + 28 - rabi pomožni račun!!!! Poštevanka še gre. Večratniki števila npr. 4 od 40 naprej (ko ni več poštevanka), grozljivka. No mal pretiravam, ko sem mu dala par vaj pred kontrolko sem bila nad njegovo "hitrostjo" zgrožena. Ampak pazi!!! pri najstrožjem učitelju matematike na šoli je pisal 4!!! (kaj in s s kakšno brzino potem delajo ostali se sprašujem). Ker matematika je v osnovi res vaja, vaja,vaja. Če pol minute razmišlja koliko je 60/4, to ni nič.




Anonimen -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (20.10.2010 19:23:35)

Gina, to kar opisuješ, je telovadba za možgane, ki ne škodi niti v starejših letih [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image] - kakšen račun zračunat na pamet, ali vsaj zdelit na listu papirja ne na kalkulatorju.

Merjenje časa pri pisnem delu se pa vidi bolj kot standardiziranje, tekmovanje,...No, mogoče ima kakšen smisel.




enea -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (20.10.2010 20:25:35)

Evo, danes sem še enkrat vprašala, kar mojo sodelavko, ker ima eno leto starejšo punco kot jaz, in je rekla da so morali od aprila naprej, se pravi šele nekje na koncu šolskega leta, znat poštevanko v 10 minutah 90 računov. Tako, se sedaj še enkrat oproščam, ker sem včeraj vse skupaj zašuštrala.
Ja sem pa danes še z mojo punco govorila, in so tudi oni imeli štetje časa, ampak mogoče parkrat ( 4-5x) v celem šolskem letu, ne pa skozi.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




valči -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (20.10.2010 23:42:25)

Ja naši pa tudi nimajo tega sistema merjenja časa,naš ima kar rad matematiko,le včasih je površen,pa ga to moti in se zmoti.
Upam,da vam po učiteljica to pojasnila,pa da ni prehudo.

Me pa nekaj zamima,da ne bom nove teme odpirala,kako je kaj z vašimi drugošolčki pri slovenščini??
Ker naš otrok še ne bere,sicer kratke besede,dvozložne ja,daljše so mu pa problem.Če noče,noče,če je zainteresiran,pa mu rada pomagam in pišem besede.Mi je pa čudno,da še kar črke trenirajo,saj so jih lani že vzeli,a letos spet.
Dobijo za prepisat pesmico,vmes pa se črk učijo.

No,saj trening ne škodi.Črke vse pozna,a branje??Pravi,da mu je težko[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]a trudi se.

Dajte mi napisat,kako so kaj vaši in kak sistem oz. kriterije imajko vaši 2. razred.Hvala[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




StrawberrY -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (21.10.2010 9:07:26)


IZVIRNO SPOROČILO: tecnobica

IZVIRNO SPOROČILO: StrawberrY


IZVIRNO SPOROČILO: blaža

evo sem šla pogledat. Imajo npr 28 računov, + uporabna naloga. to je en cel A4 list poln računov, ali pa tudi 49 računov. Povprečje je od 15 pa do 49 računov. in ja to je za domačo nalogo. Včasih več, včasih manj, ni vedno, je pa skoraj vedno za domačo nalogo računanje.

Majo precej naloge. Lani je ni blo ob petkih, sedaj pa ob petkih je, s to razliko, da ostale dneve že začnejo v popoldanskem bivanju z nalogo, ob petkih, pa imajo druge aktivnosti v popoldanskem bivanju in je domača naloga komplet za domov.




Ej oprosti, samo to bi pa jest sigurno mal povprašala. Saj ne, da bi učiteljici pamet solila, samo za moje pojme je to za enega drugošolca čist, ampak res čist preveč. Ob petkih se pa učiteljica striktno drži, da jim ne da naloge, tako kot je rekla na prvem roditelj.sestanku.


Zakaj pa ob petkih ne bi blo naloge?


A si ti tudi čez vikend nosiš domov delo, ki ga opravljaš v službi? Mislim, da je njen način čisto ok, saj se imajo tudi otroci pravico spočiti čez vikend, da so potem čez teden polni elana [sm=smiley1.gif]!




tecnobica -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (21.10.2010 14:31:08)

IZVIRNO SPOROČILO: StrawberrY


IZVIRNO SPOROČILO: tecnobica

IZVIRNO SPOROČILO: StrawberrY


IZVIRNO SPOROČILO: blaža

evo sem šla pogledat. Imajo npr 28 računov, + uporabna naloga. to je en cel A4 list poln računov, ali pa tudi 49 računov. Povprečje je od 15 pa do 49 računov. in ja to je za domačo nalogo. Včasih več, včasih manj, ni vedno, je pa skoraj vedno za domačo nalogo računanje.

Majo precej naloge. Lani je ni blo ob petkih, sedaj pa ob petkih je, s to razliko, da ostale dneve že začnejo v popoldanskem bivanju z nalogo, ob petkih, pa imajo druge aktivnosti v popoldanskem bivanju in je domača naloga komplet za domov.




Ej oprosti, samo to bi pa jest sigurno mal povprašala. Saj ne, da bi učiteljici pamet solila, samo za moje pojme je to za enega drugošolca čist, ampak res čist preveč. Ob petkih se pa učiteljica striktno drži, da jim ne da naloge, tako kot je rekla na prvem roditelj.sestanku.


Zakaj pa ob petkih ne bi blo naloge?


A si ti tudi čez vikend nosiš domov delo, ki ga opravljaš v službi? Mislim, da je njen način čisto ok, saj se imajo tudi otroci pravico spočiti čez vikend, da so potem čez teden polni elana [sm=smiley1.gif]!


A ti si pa vsak dan, razen čez vikend, nosiš delo domov?

Jaz sem učiteljica in se moram vsak dan pripravit na naslednji šolski dan. Tudi ob petkih, seveda. In če ne naredim tega v petek po službi, bom pač delala čez vikend.

Saj otroci nimajo naloge za kazen. Bistvo domače naloge je, da ponovijo ali utrdijo neko snov, ki so se jo tisti dan učili.

Elana pa imajo tako ali tako preveč vsak dan.




StrawberrY -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (21.10.2010 15:13:10)

Pač ti imaš tak način dela, "naša" učiteljica pa drugačnega. Pa mi je všeč njen način, kar pa ne pomeni, da je tvoj slab. Vsak od staršev bo pa že vedel za svojega otroka, ali mora tudi čez vikend kaj vaditi ali ne. To je pa moje mnenje.




blaža -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (21.10.2010 15:18:39)

evo, jaz bom pa jutri zjutraj vprašala učiteljico kako je s tem merjenjem cajta. Jutri sem fraj, pa se bova zjutraj vidle, da ne hitim,..

glede slovenščine, je meni že sam sistem malo mimo. Npr. v prvem se črk ne učijo, imajo pa že matematično tekmovanje, kjer so navodila za prebrat. Ok, sej jim učiteljica prebere, ampak, npr. moj, si jih je lahko še sam prebral ene 2x, ker bere z razumevanjem in je posledično bil z še enim sošolcem, ki ravnotako bere, najboljši v razredu. No sej jaz sem vesela, ne zdi se mi pa fer od ostalih.

Naš bere že od petega leta, sedaj tudi že male tiskane in bere zelo dobro. sem zadovoljna. Letos majo še cankarjevo tekmovanje, kjer bo spis za napisat. Črk pa še niso vseh vzeli, jih bojo pa do Cankarjevega tekmovanja vzeli.




Gina -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (21.10.2010 21:47:56)

IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

Gina, to kar opisuješ, je telovadba za možgane, ki ne škodi niti v starejših letih [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image]  - kakšen račun zračunat na pamet, ali vsaj zdelit na listu papirja ne na kalkulatorju.

Merjenje časa pri pisnem delu se pa vidi bolj kot standardiziranje, tekmovanje,...No, mogoče ima kakšen smisel.


Ma ne vem, če je ravno neka strašna razlika, razen da je očitno učiteljica bolj zagnana in ji je to tkao zelo pomembno - štopanje namreč, da natančno ve, kje je kateri učenec - v bistvu res malo pretirava za moj osebni okus, ampak nimam pa občutka da bi ravno škodo delala z drilanjem seštevanja in odštevanja. Tistih 90 računov v 10. minutah pri poštevanki, ki jih je ena omenila, je pa po moje na čisto vsaki šoli v Sloveniji, ker gre za polaganje (ali izpolnjevanje) preglednice tabele poštevanke in gre za avtomatizirano znanje poštevanke, ki je absolutno koristna in pričakovana stvar - mislim znanje le tega je pričakovano. IN če rešuje tole stvar 10 minut, bo med zadnjimi v razredu, večina reši to precej prej.




~Biba~ -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 9:41:40)

IZVIRNO SPOROČILO: blaža

evo, jaz bom pa jutri zjutraj vprašala učiteljico kako je s tem merjenjem cajta. Jutri sem fraj, pa se bova zjutraj vidle, da ne hitim,..

in kaj si izvedela od učiteljice?




Anonimen -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 9:54:34)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

Gina, to kar opisuješ, je telovadba za možgane, ki ne škodi niti v starejših letih [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image]  - kakšen račun zračunat na pamet, ali vsaj zdelit na listu papirja ne na kalkulatorju.

Merjenje časa pri pisnem delu se pa vidi bolj kot standardiziranje, tekmovanje,...No, mogoče ima kakšen smisel.


Ma ne vem, če je ravno neka strašna razlika, razen da je očitno učiteljica bolj zagnana in ji je to tkao zelo pomembno - štopanje namreč, da natančno ve, kje je kateri učenec - v bistvu res malo pretirava za moj osebni okus, ampak nimam pa občutka da bi ravno škodo delala z drilanjem seštevanja in odštevanja. Tistih 90 računov v 10. minutah pri poštevanki, ki jih je ena omenila, je pa po moje na čisto vsaki šoli v Sloveniji, ker gre za polaganje (ali izpolnjevanje) preglednice tabele poštevanke in gre za avtomatizirano znanje poštevanke, ki je absolutno koristna in pričakovana stvar - mislim znanje le tega je pričakovano. IN če rešuje tole stvar 10 minut, bo med zadnjimi v razredu, večina reši to precej prej.


Če sem prav razumela, je razlika, ali hitro ogrevanje možganov ali kontrolka **** minut.

Saj tudi v praksi je razlika, ko si kasneje starejši - recimo klasični brejstorming, kjer je Maximum (tudi najbolj čudnih idej [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]) v nekaj minutah in konkretna naloga, ki mora biti narejena v določenem časovnem okvirju in pravilno, ne pa najhitreje.




Gina -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 10:42:17)

IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

Gina, to kar opisuješ, je telovadba za možgane, ki ne škodi niti v starejših letih [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image]  - kakšen račun zračunat na pamet, ali vsaj zdelit na listu papirja ne na kalkulatorju.

Merjenje časa pri pisnem delu se pa vidi bolj kot standardiziranje, tekmovanje,...No, mogoče ima kakšen smisel.


Ma ne vem, če je ravno neka strašna razlika, razen da je očitno učiteljica bolj zagnana in ji je to tkao zelo pomembno - štopanje namreč, da natančno ve, kje je kateri učenec - v bistvu res malo pretirava za moj osebni okus, ampak nimam pa občutka da bi ravno škodo delala z drilanjem seštevanja in odštevanja. Tistih 90 računov v 10. minutah pri poštevanki, ki jih je ena omenila, je pa po moje na čisto vsaki šoli v Sloveniji, ker gre za polaganje (ali izpolnjevanje) preglednice tabele poštevanke in gre za avtomatizirano znanje poštevanke, ki je absolutno koristna in pričakovana stvar - mislim znanje le tega je pričakovano. IN če rešuje tole stvar 10 minut, bo med zadnjimi v razredu, večina reši to precej prej.


Če sem prav razumela, je razlika, ali hitro ogrevanje možganov ali kontrolka **** minut.

Saj tudi v praksi je razlika, ko si kasneje starejši - recimo klasični brejstorming, kjer je Maximum (tudi najbolj čudnih idej [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] ) v nekaj minutah in konkretna naloga, ki mora biti narejena v določenem časovnem okvirju in pravilno, ne pa najhitreje.


Ne, narobe si razumela. Ne gre za kontrolko, vsaj ne bi smelo iti. Gre za pisne namesto za ustno-praktične vaje. IN gre izključno za seštevanje in odštevanje v okviru seštevanja in odštevanja do 20 oz. poštevanke - kar naj bi se znalo izračunat zelo hitro, če želiš kasneje računat uspešno. Naj bi bilo tako. Če gre za kaj drugega, vsaj po mojem osebnem mnenju, štopanje ni upravičeno. NIti pri testih štopanje ni upravičeno, niti ne vem če je ravno zaželjeno - piše o tem nikjer nič ne. V resnici se te razlike med hitrimi računarji, ki znajo seštevat in odštevat do 20 na pamet in tistimi, ki seštevajo in odštevajo z dodajanjem in odstranjevanjem konkretnih predmetov, prstov, česarkoli že....v opisnih ocenah v spričevalu tudi napišejo kot: Računa s ponazorili oz. brez ponazoril. V resnici se to ocenjuje. IN "hitro, natančno in brez ponazoril" je boljša ocena kot "računa počasi in s ponazorili". Morda zato učiteljica štopa, ker želi da učenci usvojijo zadevo brez ponazoril. To je sicer utopija pričakovat, da bi vsi dosegli, ampak če štopaš, na to opomniš tudi starše, ki morda tega ne vedo. Sicer ne vem, koliko je način idealen, ampak vendarle, kar hoče doseči, ni tako zanič. Seveda če gre za seštevanje in odštevanje do 20 oz. poštevanko. Če štopa kaj drugega, sicer tudi sporoča staršem, da pri otroku to znanje še ni utrjeno, ampak nisem prepričana, da je to najbolj fajn ideja, ker je pritisk na otroke, ki so že po naravi bolj počasne in natančne sorte - takih je ap vedno nekaj v razredu - prevelik - in tudi smisel ni v pretirani hitrosti, ampak v normalni hitrosti, da si tako uspešen pri postopku kot tudi natančen zraven. Če gre pa za sešt. in odšt. do 20, pa posledično za memoriranje oz. avtomatizacijo, pa ta element odpade, ker ne gre za računanje, ampak memoriranje.




Anonimen -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 10:50:06)

Pa res, različno je, sem šla prebrat začetek. Razlika pisna kontrolka in pisne vaje. Pri vajah ima zadeva smisel, podobno kot ogrevanje pri športu.




blaža -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 10:51:51)

Zdej sem se spomnila, da sem pozabla povedat, da mi v petek ni uspelo še vedno govorit z razredničarko, ker sem se zaklepetala z očetom od enega sošolca.

Sem bla pa pol fajn presenečena in to ne pozitivno zaradi tega pogovora.

ta očka je zelo izobražen, je nek direktor banke in od njega tega nisem pričakovala.

Skratka, pritožil se mi je nad sistemom, pa da bi morali biti otroci v razredu vsi enaki, vsi enakopravni, da zakaj daje učiteljica nekaterim, ki že znajo brat in pisat drugačne naloge, težje,...( njegov sin ne bere in še ne pozna črk, moj pa ja in mu učiteljica da njemu in še enemu fantku, dodatne naloge, delajo samoinicijativno plakate,..)

No in ta tatko je mnenja, da so preobremenjeni, pa moti ga ful, ko sta se moj in še ta, ko zna brat lotla doma prostovoljno plakate delat, da naj si to lepijo doma, da morajo met vsi enake naloge, ne da njima da še kakšno za kaj napisat,...

meni je žal, da ta človek nima časa delat plakata z svojim sinom, ker pride pozno domov, se mi pa ne zdi to nič takega, če si pa jaz in moj mož vzameva čas in z najinim lepiva piševa,...Naj povdarim, da je to ideja najinega otroka, ne da ga jaz forsiram. Je na splošno tak, da skozi nekaj lepi, piše, riše, rad ima knjige,...

Jih je pa v razredu samo 7 in mislim, da se učiteljica posveti popolnoma vsem učencem.

Kaj vi mislite, a je to narobe, da njima dvema da učiteljica dodatne naloge?

Aja pa še to je ta tatko rekel, da šola je zato, da se tam učijo, ne pa da starši celo popoldne porabijo, da se z njimi matrajo z računi, da je vse preobsežno, pretežko,...Kar se tiče računov imajo res veliko naloge, jo pa že v popoldanskem naredijo tričetrt, tako,da... Očitno ne vsi.




blaža -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 10:53:09)


IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

Pa res, različno je, sem šla prebrat začetek. Razlika pisna kontrolka in pisne vaje. Pri vajah ima zadeva smisel, podobno kot ogrevanje pri športu.



Ja po mojem maš prav. so pa še en test pisali in so ble spet minute gor napisane. Sicer je bil dober, je mel samo eno napako in mu je dala 5 zvezdic, je pa njegov sošolce rešu ta prvi, ker je hitel in je mel 4 napake.to mi ni ok, da hitijo za brezveze.




Anonimen -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 11:00:04)

IZVIRNO SPOROČILO: blaža

Aja pa še to je ta tatko rekel, da šola je zato, da se tam učijo, ne pa da starši celo popoldne porabijo, da se z njimi matrajo z računi, da je vse preobsežno, pretežko,...Kar se tiče računov imajo res veliko naloge, jo pa že v popoldanskem naredijo tričetrt, tako,da... Očitno ne vsi.



Se moram strinjat z njim.
Pač šola je za vsakega otroka drugačna..vsak naredi svoje, s svojo oceno.
Mi bi pa kar radi, da so vsi naj naj in se kar nekaj ženemo z njimi. Meni je to totalno brezveze, ne samo brezveze. Ampak to je samo moje stališče. No, pa očitno od tatkota [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]




blaža -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 11:05:15)


IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

IZVIRNO SPOROČILO: blaža

Aja pa še to je ta tatko rekel, da šola je zato, da se tam učijo, ne pa da starši celo popoldne porabijo, da se z njimi matrajo z računi, da je vse preobsežno, pretežko,...Kar se tiče računov imajo res veliko naloge, jo pa že v popoldanskem naredijo tričetrt, tako,da... Očitno ne vsi.



Se moram strinjat z njim.
Pač šola je za vsakega otroka drugačna..vsak naredi svoje, s svojo oceno.
Mi bi pa kar radi, da so vsi naj naj in se kar nekaj ženemo z njimi. Meni je to totalno brezveze, ne samo brezveze. Ampak to je samo moje stališče. No, pa očitno od tatkota [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]


Ma ja to mi je jasno. ampak a pol je pa to narobe, da njima daje dodatne naloge? ne vem, mogoče pa res.

a pa te plakate, ki mi pride domov z idejo, da bi enega naredu, zadnjič o kristalih( ni imelo veze z šolo, ker so se učili o gozdu), ampak on je mel tako idejo in je prosu mojega moža, da iz Življenje in tehnika revije ven režeta in pišeta, lepita, pa da bi rad nesu v šolo, da je njegov prijatelj tudi enega naredu in da lahko.

a pol naj mu rečem, da to pa ne spada v šolo, ker se tega niso učili?

ne vem, jaz samo razmišljam na glas, ker učiteljica take zadeve tudi spodbuja.

sem pa tudi razmišljala, da pa če npr, naš ta mali ne bi bil tak, pa bi vsi nekaj nosli v šolo, neke plakate,...da pa mogoče meni ne bi blo prav, ker to našemu ne bi šlo, ali pa ga ne bi zanimalo?

Pa še izjava, da mi šolo plačamo in da so zato oni dolžni, da delajo z njimi? Ja ok, sej so plačani zato, je pa to naš otrok in moramo tudi mi kaj z njimi delat. Ne vem, razmišljam na glas.






blaža -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 11:09:43)

aja pa da povdarim, da jaz svojega otroka ne ganjam. Če bi ga, me nebi motle minute in bi mu rekla, da naj se malo bolj potrudi, da bo ta prvi, pa najboljši.[sm=jezicek.gif]

Mi ga pa vedno učimo, da naj se potrudi kolkor lahko, naj se zbere, da ni važno kdo je ta priv, pa da ne more bit vedno najboljši.[sm=smiley1.gif]

ga pa spodbujamo, če ga je kaj volja.




karamela -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 11:54:58)

Moj sinko je v letos v 3 razedu. Niti v prvem niti v drugem niso računali na čas, v tem smislu, da bi jim na kontorlne naloge oz. teste pisali čas. Vsekakor so tako kot pravi Gina stopnjevali hitrost in jih s tem spodbujali, vadili v smislu čimhitreje na pamet ali s pomočjo prstov seštevati. Edino kar smo imeli dogovorjeno že v 1 in 2 razredu z učiteljico in v soglasju z vsemi starši, da je naloge (tam kjer je smiselno npr. pri matematiki točkovala. Torej na  test jenapisala npr 25/30 točk.

Se strinjam s teboj Blaža, da je to hitenje in merjenje časa do sekunde samo spodbuja k temu, da otrok hiti, ker hoče biti čimboljši in s tem je večja verjetnost, da se zmoti.

Moj je pred 1 tedenom v 3 razredu pisal PRVI  test iz matematike. Ker sem ugotovila, da včasih preveč hiti in zato ima kakšen račun napačen sva se dogovorila, da vse račune reši in nato ponovno pregleda račune in vidi, če se je kje zmotil. Sam si je popravil dva računa /prečrtal in zgoraj napisal nov razultat) in tako imel vse račune v testu pravilno.  Vsekakor pa učiteljica sama presodi in na govorilnih urah ali pa v beležki ali kar v zvezku pri nas napiše kaj otroku manjka (npr. pri SLO) je mojemu  v zvezek napisala vadi črko Z, ali pa npr.  da lepo bere vendar naj še malo več bere, da bo še hitreje in boljše bral...

Kar se tiče domačih nalog jih na naši šoli že od 1 razreda naprej ob petkih ni.




Gina -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 15:07:21)

IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

IZVIRNO SPOROČILO: blaža

Aja pa še to je ta tatko rekel, da šola je zato, da se tam učijo, ne pa da starši celo popoldne porabijo, da se z njimi matrajo z računi, da je vse preobsežno, pretežko,...Kar se tiče računov imajo res veliko naloge, jo pa že v popoldanskem naredijo tričetrt, tako,da... Očitno ne vsi.



Se moram strinjat z njim.
Pač šola je za vsakega otroka drugačna..vsak naredi svoje, s svojo oceno.
Mi bi pa kar radi, da so vsi naj naj in se kar nekaj ženemo z njimi. Meni je to totalno brezveze, ne samo brezveze. Ampak to je samo moje stališče. No, pa očitno od tatkota [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]


Ma jaz v bistvu tudi tako razmišljam. Že leta dolgo gnjavim vse pristojne od ministrstva dalje, da če je bila 9-letka ustanovljena z namenom, da bodo otroci imeli več časa za utrjevanje kot v 8-letki, naj vse obvezne reči naredijo v šoli. Kilometri domačih nalog ali dodatnega obremenjevanja otrok se mi zdijo nesmiselni in po svoje tudi neodgovorni. Pri meni izgleda pouk tako, da vedno, ampak vedno osnovo, ki se jo moramo naučit pripravim primerno tako tistim, ki se ne zmorejo naučit več kot bistva, kot povprečnim, ravno tako pa vedno brez izjeme dodam nekaj za tiste, ki jim je sicer dolgčas, ker že veliko reči vedo od drugod. KO otrok naredi vse kar smo se imeli namen naučiti tisti dan, se gre lahko tiho igrat. Ne zdi se mi prav, da ga za njegovo pridnost kaznujem z dodatnimi nalogami. Nagrada je, da imaš potem prosto naprej. Moja naloga nadgradit znanje teh otrok, ki že veliko vedo, pa je bila opravljena že z drugimi dejavnostmi, ne pa s kopico dodatnih nalog.

Kar se tiče plakatov je pa tako, da jaz osebno nekega ekstra učinka izdelovanja plakatov ne vidim. Morda nekaj malega, za neprestano izdelovanje pa sigurno ne. Sploh pa nikdar ne čutim potrebe to dat delat otrokom za doma, ker so v neenakopravnem položaju, sploh če se eni starši matrajo z otroki- le zakaj, saj otrok dela šolo ne starš  (če ap to delajo doma, zase, pa nimam nič proti, super zanje, se bodo kaj novega naučili skupaj), eni starši pa nimajo ne časa ne volje ne denarja- v končni fazi za barvne printerje ali kvalitetne flumastre, ki ne crknejo ob prvi večji sliki, ko otrok barva kaj večjega. Skratka, ne vidim smisla v plakatih zaradi majhnega (pravzaprav nikakršnega) učinka na znanje celega razreda, pa v končni fazi tudi na znanje posameznika, ki ni nujno, da se je v to reč sploh poglobil, je bilo dovolj, da je nekaj sprintnil ali prepisal ven od nekod. Če otrok to želi, jaz sicer zatirala tega ne bi, posebej to zahtevala pa tudi ne.




Anonimen -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 15:23:26)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Že leta dolgo gnjavim vse pristojne od ministrstva dalje, da če je bila 9-letka ustanovljena z namenom, da bodo otroci imeli več časa za utrjevanje kot v 8-letki, naj vse obvezne reči naredijo v šoli.


Žal napačna predpostavka.
Tisti, ki odločajo, vedo, da je bila ustanovljena zaradi premajhnega števila otrok. In, ža, tem istim glavam tudi paše, da so programi toliko natrpani, z vsem mogočim in nemogočim, da se veliko dela tudi doma - kar ponovno opravičuje toliko in toliko delovnih mest.

ps. Gina, ti kar teži naprej [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley20.gif[/image]




Gina -> RE: štetje minut pri računanju v 2. razredu (24.10.2010 15:37:07)

IZVIRNO SPOROČILO: milijonarka

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Že leta dolgo gnjavim vse pristojne od ministrstva dalje, da če je bila 9-letka ustanovljena z namenom, da bodo otroci imeli več časa za utrjevanje kot v 8-letki, naj vse obvezne reči naredijo v šoli.


Žal napačna predpostavka.
Tisti, ki odločajo, vedo, da je bila ustanovljena zaradi premajhnega števila otrok. In, ža, tem istim glavam tudi paše, da so programi toliko natrpani, z vsem mogočim in nemogočim, da se veliko dela tudi doma - kar ponovno opravičuje toliko in toliko delovnih mest.

ps. Gina, ti kar teži naprej [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley20.gif[/image]


Žal, napačna predpostavka (čeprav bi mi bilo po pravici rečeno všeč, če bi temu res bilo tako, samo nimamo dovolj pametnih ljudi tam gori). 9-letka je bila v resnici ustanovljena iz tehle razlogov (pod krinko, da bodo imeli več časa za utrjevanje seveda):

- nujno je treba biti enak Evropi (tako kot v vseh ostalih zadevah, sicer se moramo počutiti kot loleki boleki, tega pa nočemo, moramo biti enaki) - se pravi prvi vzrok je bila zakompleksanost, kot je zakompleksanost vzrok temu, da smo šli v bolonjski sistem, ki bo ravno tako zopet razslojeval ljudi

- Gaber je želel postaviti sebi spomenik

- ljudi je treba razslojevati, saj kapitalizem to zahteva - to pa se lahko naredi predvsem tako, da naložiš ljudem preveč - tako ustvarjaš prepad med ljudmi, ki ga rabiš, če hočeš gospodarje in podložnike, beri delavski razred, ki o sebi nima dobrega mnenja in na drugi strani lastnike kapitala, ki pometajo z "rajo", beri malim človekom

- kdor bo držal tempo, živel samo za delo in delal zase, je dober kapitalist, ki bo enkrat slej ko prej ustvarjal velik kapital, ki bo koristil vladajoči struji, ker bo razmišljal kapitalistično

- ena od razširjenih tez tistega časa uvajanja 9-letke je bila tudi ta, da če ljudem daš ogromno informacij eno čez drugo čez tretjo..., se bo vsaj kakšna v glavi obdržala - in to še zdaj določen krog ljudi trdi in zagovarja, prav na političnem nivoju mislim, pač varka za telebane, zaradi zgoraj naštetih reči




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>