[Brisano sporočilo] (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (3.10.2010 9:49:44)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Ninchy -> RE: servis Baby Center (4.10.2010 8:35:17)

Živjo.

Če ti po pravici povem, sem tudi sama skoraj znorela nad BC saj je njihov servis katastrofa od katastrofe, nesposobni so u nulo. Pa naj ti povem mojo zgodbo.

Voziček smo uporabljali 2 meseca, kar pomeni da je še v garanciji nakar se nam je zgodilo (ne vem kako), da se nam je en vijak odvil in smo ga enostavno izgubili. Voziček sem peljala nazaj in ga reklamirala, saj je bil še v garanciji. Za nadomestilo so mi dali star, še bolj polomljen ABC voziček, ki sploh ni primeren za novorojenčka, ampak sem rekla ok saj o itak hitr popravljen če je samo en vijak ki ga dobiš v vsaki trgovini. No in smo na naš voziček čakali 14 dni, ker 3 dni samo traja da stvar pride do serviserja in 3 dni da pride nazaj. Ko sem to zvedla sem čist [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]. Tko da če res ne bo nujno nikoli več ne dam nobene stvari njim na servis. No seveda sem vsake 2 dni klicala, ker drugače bi bila še vedno brez njega.

Tko da ti predlagam, da zahtevaš nadomestilo, pa naj bo pač kakršen koli sedež, da lahko varno prevažaš svojega otroka. Drugače pa ti drugega ne preostane kot da si vztrajna in jih priganjaš vsak dan, pač imajo resne LOGISTIČNE težave [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]. Veliko sreče




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (4.10.2010 8:47:27)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Ninchy -> RE: servis Baby Center (4.10.2010 12:24:26)

Ja tako bo vse potekalo malo hitreje. Ne vem pa kje je fora da ne povedo kje je servis in da bi v takih primerih šel sam tja in se pogovoril s serviserjem, ker meni je res mem da moram sama pisati reklamacijski zapisnik, ker itak lahko vsak po svoje razume in napise napako pa tudi kar težko je definirati, kaj je narobe in kje. Meni imajo to res čudno.

Vztrajaj da ti dajo kontakt, čeprav meni ga niso hoteli dati bila pa sem v Kranju na Primskovem. Mogoče se ti pa javi katera RR-jevka ki je tam zaposlena.




Stran: [1]