ona -> RE: pritožba (20.9.2010 19:00:34)
|
En primer: (ime in priimek) (naslov) (pošta) Neckermann, kataloška prodaja, d.o.o. Tržaška cesta 85 2000 Maribor Ljubljana, 29. septembra 2005 P R I T O Ž B A Spoštovani! Pritožujem se zaradi nepravilnega delovanja visokotlačnega čistilnika Sistema TR2. Dne 23. septembra 2005 sem pri vas preko telefona naročil visokotlačni čistilnik Sistema TR2, kot način plačila pa sem si izbral plačilo ob prevzemu. Izdelek mi je bil dostavljen v torek, 27. septembra 2005, ko sem ga tudi plačal. Ker sem aparat želel takoj preizkusiti, sem se odločil očistiti tlakovano pot na svojem vrtu. Ko sem čistilnik priklopil na električno in vodovodno omrežje ter ga vklopil, je bilo iz elektromotorja slišati nenavadno prasketanje, vodni curek pa je bil zelo šibak, čeprav je bilo stikalo za moč curka nastavljeno na 1500W. Čistilnik sem nemudoma ugasnil, ga izklopil iz električnega in vodovodnega omrežja, ter s pomočjo navodil preveril, če sem ga morda narobe sestavil, vendar se je izkazalo, da temu ni tako. Delovanje aparata sem želel zato ponovno preizkusiti, vendar se je, ko sem ga vklopil, težava ponovila, torej gre verjetno res za napako v delovanju aparata samega. Izdelek vam zato v originalni embalaži vračam kot paketno pošiljko in želim, da mi s poštno nakaznico vrnete celotno kupnino. Vnaprej se vam zahvaljujem za razumevanje in vas lepo pozdravljam. 2.primer: URADNA PRITOŽBA [color=#000000 size=3] [color=#000000 size=3]- Uradna pritožba je besedilo, v katerem se odzivamo na neprimerno ravnanje ustanov, organizacij ali njihovih predstavnikov, na slabo kakovost izdelkov ali storitev, neugodno rešene prošnje ipd. [color=#000000 size=3] [color=#000000 size=3]- Pri pisanju uradne pritožbe upoštevamo obliko uradnega dopisa (glava, jederni del, zaključek in priloge); v jedernem delu nazorno pojasnimo vzroke svojega nezadovoljstva in jih utemeljimo s stvarnimi dokazi (te navedemo v prilogi). Navajamo samo resnične in preverljive podatke. [color=#000000 size=3] [color=#000000 size=3]- Pritožbo/ugovor glede kakovosti izdelka ali storitve imenujemo reklamacija. Svoje pripombe in ugovore lahko vpišemo tudi v knjigo pritožb, ki jih imajo sva večja podjetja, hoteli, trgovine ipd.
|
|
|
|