Gina -> RE: preskok razreda (15.5.2010 19:37:32)
|
IZVIRNO SPOROČILO: paulina Leonardo, ni problem, če jaz mešam, problem je, da strokovnjaki, ki delajo z otrokom pravijo, da -citiram- če ima otrok rad prijatelje in je vesel, da je v družbi sovrstnikov, je to proti moji teoriji, da ima otrok lahko AS. Jaz Suzy popolnoma razumem, kaj hoče povedat. Prav tako se popolnoma strinjam z Leonardo. Kje pa piše recimo Gina, da Suzyn otrok maltretira druge in je nasilen do drugih? Ne vem, mogoče sem spregledala, grem še 1x brat. Ampak bistvo je tako, da če bi delavci v šoli pravilno ravnali s takim otrokom, si ne bi nakopali take vrste težav na glavo, kot jih imajo sedaj. Strinjam se, da je treba delat s takim otrokom, verjemite, da delamo doma s takim dosti več, kot ostali starši, oziroma več, kot z ostalimi otroci v družini, pa se ostali tudi znajo obnašat. Pri nas v šoli pravijo, da morajo zaščititi ostale otroke pred našim. Halo, pred čim, pred hiperaktivnostjo, disleksijo. Kaj vse mora naš slišat, pa so drugi veliko hujši- da so hujši, nam pove socialni delavec v šoli. Sošolci mi povedo sami, da delajo z njim kot z enim psom, saj so ga metali iz razreda in da bi se ga radi rešili. Torej, da bi šel iz te šole. Se pravi, sošolci vidijo. Povedo doma staršem. K meni še noben starš ni prišel in rekel, ja kakšen je pa vaš. Edino so mi povedali, da grdo delajo z njim v šoli. Kako so lahko tudi sošolci prizadeti, pa nič ne morejo za to. Saj morajo biti tiho in pogoltnit. A to pa ni maltretiranje? Fanta imajo vsi radi. Ja, razen tistih visokosedečih. Moram reči, da ga po dolgi bolezni tudi učitelji bolj razumejo. Zakaj pa je potem naš največkrat na tapeti? Ja, prav zato, ker ne razume socialnih odnosov. Naš pač pove, kar misli, ostali smo pa hinavci, če mal pretiravam. Pač se ne sme vsega na glas povedat, kar mislimo. Si bom izmislila, npr. da ima nekdo krive zobe ali pa ko pove ravnateljici, da brani učitelje, za učence pa se ne potegne. Imajo ga za zelo nevzgojenega, seveda pisnih opominov pa ne dobi, kaj pa naj gor napišejo? Veliko bi še lahko pisala. Tudi jaz mislim, da bi bilo dobro imeti spremljevalca, ker jaz mu lahko doma razložim, v šoli pa je za pikico drugačna situacija, je pa treba na novo razložiti, ker nekako ne poveže. Ne pa, ja saj je že toliko star , da bi to moral vedeti. Vem, da na fakulteti ni bilo predmetov v tem stilu, samo kdor pa se ukvarja s takimi učenci, bi pač moral vedeti za kaj gre. Pa brez zamere. Ker SO malo drugačni ti naši otroci. Pa kaj, saj je tudi svet zelo raznolik, zato pa je zanimiv.Ja, točno, na eno ekskurzijo bi morali, da vidijo, kako je drugje po svetu. LP POglej paulina, jaz te razumem, res te. Vem da obstajajo določeni učitelji, ki ne razumejo specifike niti se dovolj ne poglobijo v otroka. Obstajajo šole, kjer otroke rangirajo glede na vse sorte. obstajajo šole, kjer otroke za vedenje kaznujejo z oceno (sram me je to napisat, da se dogaja, ampak na šoli mojih otrok se). Obstajajo učitleji, ki nimajo pojma o motnjah, ker tega na pedagoški fakulteti razren s par stavki ni nikdar nihče omenil, kaj šele povedal, kako s temi otroki delat, res ne. Obstajajo vse sorte čudaki. Vendar...obstajajo tudi zelo fajn učitelji, ki se zelo trudijo za vsakega svojega otroka. Jaz recimo se ful navežem na vsakega od njih, za vsakega mi je hudo vsakič, ko je njemu hudo, vsakega jemljem za "Svojega" otroka, vsakega hočem gledat z njegovimi očmi in mu nudit najboljše kar se da nudit, skratka, trudim se in mi ni vseeno. Hkrati se izobražujem na vseh nivojih, da lahko motnjo prepoznam, ap da jo lahko jemljem točno kot tako kot je, ter da mu lahko pomagam, da mu je lažje. IN mi kar uspeva. NIkdar pa ne glede na to ne odobravam nasilja - iz nobene strani, ne od tega otroka, ki ima specifične motnje, ne od ostalih otrok, ne od staršev, ne od sodelavcev, ne od vodstva...od nikogar tega ne toleriram. Jaz suzijinega pisma nisem razumela tako kot tvojega. Meni se zdi, da gre za dve drugačni specifični težavi. Kaj konkretno se v bistvu pritožujejo čez tvojega otroka? Kaj jim gre na živce? Da ne razume socialnih situacij ali kaj drugega?
|
|
|
|