Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Moyca_ -> Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (16.4.2010 22:36:53)

Pa še moja zgodba.

Nekako ne zadihamo.
Najprej naj povem da sem zelo razočarana nad šolstvom in tem da se da otoke tako zgodaj v šolo. Po domače povedano v džunglo.
Torej moje izkušnje:
Šole smo se skupaj z malim vsi veselili. Avgusta sem že morala prosit da dajo otroka v drug razred ker so fantki ki so šli iz vrtca skupaj naprej bili v enem razredu, punčke pa v drugem. Našega so dali s temi tremi punčkami. In ja jasno da bi bil otrok razočaran. Ampak odgovor pedagoške delavke, oni ne gledajo iz katerega vrtca so in nimajo nobenih podatkov. Kar je sramota. Tukaj mislim da bi moralo biti malo več povezanosti.
Potem pa na naslednjih pogovornih urah pravijo kako je naš otrok občutljiv in kako je vedno hitro prizadet ter podobno in da je tak otrok moteč. Prav tako vzgojiteljica vedno ko pridem po njega, mi hiti razlagati koliko dela ima z njim in da ima ona toliko in toliko otrok in se ne mora njemu posvečat, ter da jo je enkrat poklical da mu pomaga »obrisat ritko«.
Pa da bi se on rad cartal in se takoj začne jokat in je tako zelo občutljiv, ona pa res nima časa toliko. Ne govori nikoli grdih besed, pravzaprav še ga nisem nikoli slišala izrečti koza, kaj šele kaj druga, kar slišim od ostalih ali pa morda od naše ta male.
No vem, ampak septembra je bil star 6 let in to so še res mali otroci, se mi zdi da učiteljice ne znajo z tako malimi?
Ja naš otrok je res malo drugačen, je pretirano dober, hitro prizadet in se tudi zjoče. Zelo rad se tudi carta. Nisem pa si predstavljala da bo otrok zaradi tega moteč. So res že skoraj vsi pretapači in grdo govorijo pri teh letih, da je potem naš moteč??? Tega enostavno ne razumem.
Saj ga usmerjamo v samozavestnega fantka in podobne štorije, vendar je preprosto dobra duša. Mali umetnik.
In ker je že v vrtcu obiskoval angleščino smo ga vpisali tudi v šoli, kjer pa sem doživela še eno polomijo.

Mali je ves čas govoril naj ga iz angleščine izpišemo. In si mislim ok sedaj pa bom malo preverila. Ko pokličem mi povejo da so čez 14 dni govorilne in se naj tam pomenim.
Seveda pridem, imeli pa so bolj nastop, da pokažejo kaj znajo, ne pa govorilnih.
Učiteljica si vzame za mene nekaj časa in jo vprašam kaj se dogaja. Ona pa mi odgovori, da naš otrok se pač na angleščini igra že od začetka, ona pa dela z ostalimi petimi. Ter da je pač poseben in ne bo nikoli znal toliko kot drugi????? Na moje vprašanje če se ji zdi normalno da me do polovice tečaja ni nihče o tem obvestili mi pove, da če hočem ga lahko izpišem in da ona ni tam zato da bo otroke motivirala?????
Ker sem jo še vsaj petkrat vprašala zakaj mi do sedaj tega niso sporočili se je na koncu že delala dobesedno norca in mi samo govorila kako strokovna ona je in če mi kaj ne paše ga naj izpišem.
Seveda sem ga naslednji dan izpisala. Po dveh mesecih še nisem prejela denarja nazaj. Seveda mi bodo vrnili smo ure, kjer se ni igral torej od takrat ko smo ga izpisali in mi zaračunali še manipulativne stroške v višini 40€, ker smo ga sami izpisali, čeprav imajo jasno napisano da v cena tečaja vključuje tudi svetovanje, pisna obvestila pri izvedbi in napredovanju oz. shema napredovanja ter podobno,… Torej če ne bi prišla tisti dan, bi mi sploh sporočili do konca leta. Na to mi niso znali odgovorit, tako da res ne vem.

Naj omenim da mali hodi redno z veseljem na kitaro, kjer ga ne morejo prehvalit in je res otrok kot si želi vsaka mama, zato enostavno ne morem iz besa in jeze ki me navdaja.

Mislim pa si , kar počakajte na september ko dobite sestrico, ona pa je mala hudička, ampak ona verjetno ne bo moteč otrok po njihovih kriterijih, prej morda biser.


Hvala da sem se lahko malo izlila!




frutka_ -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (16.4.2010 23:16:00)

Moyca groza! Mene je kar strah, ko to berem....in ker G poznam, vem kako prijazen fantek je v resnici.  Še bolj kot opisuješ tukaj. Si bila pri ravnateljici? Baje je zelo v redu ženska.




Moyca_ -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (16.4.2010 23:20:14)


IZVIRNO SPOROČILO: frutka RR

Moyca groza! Mene je kar strah, ko to berem....in ker G poznam, vem kako prijazen fantek je v resnici.  Še bolj kot opisuješ tukaj. Si bila pri ravnateljici? Baje je zelo v redu ženska.


Hmmm kaj pa naj pri ravnateljici. Ne vem če bo kaj drugače? Res ne vem,...
Malo sem zmedena, ker ne vem ali pretiravam in se po neumnosti "sekiram", pa so vsi ostali normalni.
Kaj pa vem no




ely* -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (16.4.2010 23:47:05)

Ni tam da ga motivira za amgleščino??? Denar pa lhko pobira haloo?!?
Ne vem zakj se nekateri ljudje odločijo, da bodo delali z otroci, če pa niso za to.
Moteč je ker se hoče pocrkljat, za pop...
Poskusi iti so svetovalne delavke ali do ravnateljice, da se vse to razčisti, če ne pa na drugo šolo. Bogi otrok, kako mu morqa biti težko. Ipam, da boste rešili, držim pesti.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (17.4.2010 1:58:18)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




lukec -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 8:18:41)

Tole je res slaba izkušnja, ampak upam, da se ostale mamice zaradi tega ne bodo ustrašile šole in izgubile zaupanja v učitelje, ker večina je vseeno tistih pravih, ki so tam zato, da delajo z otroki in za otroke.
Učiteljici angleščine pa bi res nekdo moral razložiti, da je prva faza poučevanja ravno motivacija ... in pri petih otrocih v razredu to res ne bi smel biti problem.




gita10 -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 9:00:34)

Mojca moj fant je isti. Občutljiv, čuteč in predvsem nezrel za šolo. Sedaj smo v drugem razredu in stanje ni nič boljše.
Tudi jaz se nisem mogla načudit besedam učiteljic, ki so morale z njim se dodatno ukvarjati. Prišlo je celo tako daleč, da so mi svetovali ( po njihovih besedah svetovali , po mojah so me kar postavile pred dejstvo) da ga izpišem iz podaljšanega bivanja. Med tem časom, ko je sam hodil domov je skoraj prišlo do tragedije in je sedaj nazaj v podaljšanem.
Otrok je čisto preveč čuteč, občutljiv. Jaz mu poskušama te stvari olajšat kolikor se da. Interesene dejavnosti sva praktično vse odpovedala. Doma poskušava čim bolj delat že naprej, da nima vsaj problemov z snovjo. Na zadnjih govorilnih mi je celo morala priznati, da je med boljšimi matematiki v razredu in boljšimi bralci ( česar sem posebej vesela, ker sem mislila, da se branja sploh ne bova naučila tako teško se je bilo naučiti samo črk v začetku leta).
Ko nekomu govorim, ki pozna mojega otroka mu čisto nič ni jasno kako se lahko kaj takšnega dogaja, ker je tak super fantek Sem že razmišljala, da ga prepišem, ker za vse stvari je on kriv- po drugi strani pa se poskušava o tem čim več pogovarjati.

ja vem, da je najbolje imeti v razredu samo pridne, pametne in idealne otroke, vendar vedno se najde otrok, ki pa ni čisto po njihovih standardih in takšnega je potem najlažje zaznamovat za " nenormalnega" in se ne ukvarjat z njim ter ga pustiti.
Jaz, ki pa svojega otroka poznam in mu tudi pravim tako kot ti Mojca " mali umetnik" trdim, da z njim ni nič narobe le drugačen je.
Poskušaj govorit z njim, da se on ne bo počutil drugačnega - slabega ampak če je drugačen je v boljšem smislu.
Ponam več ljudi, ki so v otroštvu bili nesprejeti z strani učiteljev, sošolcev- danes se jim pa klanjajo.

Veliko sreče in živcev - drugega ti ne morem svetovati.





ribica. -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 9:08:14)

Tole res ni prijetno za vas vse. Moram reči da sem srečna, da pri nas sploh ni tako v šoli. IMamo pa prvošolko na Angela Besednjaka. IN učiteljjici sta super. Pa je tudi naša punca zelo občutljiva, sploh če pride do kakšnih dogodkov, s katerimi ni seznanjena. Nikoli mi še nihče ni rekel žal besede na to, da je preveč občutljiva. Drugače pa imajo na šoli zastonj angleščino, kot dodatno dejavnost, po želji, in ful uživa, čeprav v vrtcu ni hodila na tečaj, ki je bil plačljiv. Skratka, moj občutek, da na tej šoli res poskrbijo, da je prehod šola vrtec zelo prilagojen otrokom. Žalostno je slišati, da vseh šolah žal ni tako.




Gina -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 11:03:44)

Kaj pa vem kaj naj ti rečem, najbolj verejtno je težava na obeh straneh. MOgoče se pa motim.

Sama vedno rečem, da imam najbolj krasno službo, saj se lahko celo v službi crkljam. Kdo se pa še lahko? In pri nas se veliko crkljamo - kdor se pač želi crkljat. Majhni otroci to zagotovo rabijo. Je pa resnica, da vse učiteljice niso tako navdušene nad tem, da bi to vsakodnevno prakticirale, nekatere to celo moti. Različni tipi ljudi smo. Vendar jaz nisem razumela, da se pritožujejo nad tem, da se otrok crklja. One se pritožujejo najbolj verjetno čez njegovo nesamostojnost. To pa je delo staršev, da otroka tega nauči pred šolo - npr. brisanje riti in nosu in zavezovanje vezalk in osnovne komunikacije z otroki, ne da se takoj zjoka, ker ne zna reagirat... če to cele dneve počne in ne pokaže napredka, je s takim otrokom izjemno težko. Ne moreš namesto njega reševat prav vsakega majčkenega problemčka, ker on ne loči, kaj je Problem in kaj mini problemčič, za katerega naj bi bil vendarle že dovolj star pri šestih letih, da bi ga moral nekako znati rešiti. Poleg tega vse te reči tudi v šoli prav gotovo poudarjajo, ponavlajajo in prakticirajo - namreč to, kako reševat probleme v družbi. Seveda se zgodi, da je kakšen otrok zelo nezrel in tega še ne zmore, vendar ta težava v praktičnem življenjeksem smislu ni prav nič manjša kot če bi imel obratne težave, da bi vse pred sabo povozil, ker ga drugi ne bi brigali - le druga skrajnost problema je to. Mislim da se tega morda ne zavedaš v celoti, kaj pa vem, ali se pa motim. V šoli imaš kot učitelj res ogromno dela že s samim poukom, motiviranjem za to, d ajih kaj zanima, da jim boš kaj razložil in podal neko znanje in enostavno pričakuješ nek zelooooo širok okvir, v katerega en povprečen 6-letnik pade. Če izjemno odstopa v katerokoli smer, se sicer lahko zelo zelo trudiš, ampak včasih ti stvar uspe, včasih ne. Predvsem postane izjemno težko, ker je zadnja leta zavednost slovencev za svoje otroke na tako napeti elastiki občutljivosti, da imaš kar naenkrat v razredu ne več dva tri nezrele ali v drugo skrajnost malo bolj razvajene otroke, ampak jih postane kar naenkrat "zelo posebnih", individualistov, ki jih moraš po mnenju staršev obravnavat čisto posebej in kot individualiste, praktično cela polovica. Z 10.-14. otročki se pa ne moreš individualno ukvarjat vsak dan vsako sekundo, ker imaš od ministrstva predpisano kaj moraš delat in narest in si kontroliran, ali si to naredil ali ne. Do svojega osnovnega dela praktično ne prideš, če se posvečaš ves čas vzgoji in vsem ostalim problemom individuuma- kar pa vendarle kot učitelj vsak dan večino časa vendarle vzporedno tudi delaš, si prisiljen, če ne te nesejo iz razreda zaradi svojih "posebnosti".

Skratka, iz vsega napisanega sklepam, da je otrak morda še malce nezrel, da pa učiteljice kričijo na pomoč, kadar prideš, da jim pomagaj in da pomagaj otroku. Najbolj verjetno ti želijo povedat, da delajte doma na njegovi samostojnosti, da ga poučujte tudi doma, kako naj odreagira v določenih situacijah, kako naj se postavi zase, da vam bo lažje - vsem skupaj, saj družina zagotovo trpi, kadar otroku v šoli ni fajn. Ti pa ta klic na pomoč razumeš kot kritiko vas vseh skup in trpiš kot žival zaradi sina, najbrž še bolj kot on sam. Smili se ti, osnovnega sporočila pa ne razumeš, torej na tem niti ne delaš preveč, ker si slišala samo tole: Otrok je zanič, z njim ne znamo, moti nas. Sporočilo je bilo, vsaj kakor sem ga jaz pri sebi prevedla glede na tvoje napisano in glede na moje izkušnje: Pomagajte nam pri učenju samostojnosti vašega otroka, ter pri pridobivanju samozavesti, da bo vsem nam lažje in da bomo vsi lažje funkcionirali, da bo otrok zadovoljen, srečen in da se boste tudi kot družina imeli lepše, ker ne bo nad vami stresa, imenovanega šola.


IN to ne pomeni, da je otroka zanič, ti zanič ali kaj podobnega. Tudi ne pomeni, da je šola idealen prostor, daleč od tega. Šola je že v osnovi nekaj stresnega in terja veliko prilagajanja, zaradi sistema kot takega - ki pa ga, roko na srce, hočejo starši sami (ko sem recimo na občinski ravni predlagala da ukinejo eksterce, ki ničemur ne služijo, je bilo 2/3 staršev naše regije proti.... če bi predlagala ukinitev ocen, ampak samo napreduje, ne napreduje v spričevalu v prvem triletju, bi bili starši proti, želijo primerjanje, želijo tekmovalnost, želijo stres, ker želijo kapitalističnega otroka, ki bo najnaj...najboljši....ne bom nadaljevala, ker je tega za cel roman).

Želim ti,d a uspešno uredite vse skupaj, da dobi otrok učiteljice, ki bi ga bolje razumele, ter da tudi sami naredite čim več, da bo vašemu otroku lažje in lepše in vsem vam z njim.




Moyca_ -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 18:51:23)

Gina!

Ne ni problemv tem da ni dovolj samostojen. Niti slučajno. Sam si zna zavezat vezalke in ne rabi toliko pomoči kot je morda za razumet iz tega posta.
Tole z brisanjem ritke ja se zgodi pri 6 letnikih.
Morda bi bila v katerem drugem razredu zgodba drugačna, vendar me moti predvsem nedostopnost učiteljic.
Praviš da se vi veliko cartate.
No pri nas v 1. razredu se ne. Ne vem če se sploh kaj, ker se mi zdita učiteljici nedostopni za to.
Pri njemu je težava v tem, ker so se v vrtcu ves čas cartali, je prišel, so ga objeli in je res imel ves čas vzgojitelje, ki so to bili po duši.
Tukaj pa žal ni tako, so po moje navajeni delat res samo s starejšimi otroci in jim je to v breme.
Samozavesten je, smo ga toliko naučili.
Vedno pravi: Si taki kot si, s sabo moraš biti zadovoljen!




rozica070 -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 19:12:46)

pa da še jaz povem svojo zogdbo.
po maminih beseah sem bila jaz "ta poseben otrok". učiteljice do petega razreda osnovne šole niso imele upanja zame, pravile so, da nikoli ne bom znala tekoče brati, da bom vedno imela težave s pisanjem, da mi bo matematika vedno delala težave, skratka da nisem sposoben otrok (da sem razvajena, da nisem samostojna, vse sem bila)
sedaj z ponosem povem, da znam zelo dobro tekoče brati, moje spise so v srednji šoli (ekonomska šola) samo hvalili (vedno sem pisala 4 oz. 5) in s ponosem povem, da sem sedaj v drugem letniku faksa. sem zelo samostojna oseba, sem olikana... saj si bo otrok zapomnil, slabe stvari in če se stanje ne bo izboljšalo bo imel slabe spomine na šolo, vendar v srednji šoli bo vse drugače (saj pri meni je bilo), tam znajo ceniti, če komu pomagaš, če si priden, če znaš izražati čustva.
lp




Gina -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (17.4.2010 21:29:47)

IZVIRNO SPOROČILO: Moyca RR

Potem pa na naslednjih pogovornih urah pravijo kako je naš otrok občutljiv in kako je vedno hitro prizadet ter podobno in da je tak otrok moteč. Prav tako vzgojiteljica vedno ko pridem po njega, mi hiti razlagati koliko dela ima z njim in da ima ona toliko in toliko otrok in se ne mora njemu posvečat, ter da jo je enkrat poklical da mu pomaga »obrisat ritko«.
Pa da bi se on rad cartal in se takoj začne jokat in je tako zelo občutljiv,


..., hitro prizadet in se tudi zjoče. Zelo rad se tudi carta.


Aja, no, potem sem pa narobe razumela. Sklepala sem po zgoraj napisanem. Pravijo ti, da je občutljiv, hitro prizadet, da hitro joče in da se mu morajo posvečat - iz tega sem sklepala, da je to del zrelosti in samostojnosti. Ne gre tukaj vedno za zavezanje vezalk, včasih gre za čisto druge stvari.

Kar se cartanja tiče je pa resnica, da je od šole do šole to zelo zelo različno. K meni se hodijo crkljat tudi ko gredo v višji razred. Vedno nazaj hodijo. Pa vsak dan, ko jih srečam ko gredo v jedilnico, se par otrok še celo sredi hodnika k meni stisne. Zgleda da tako vibriram. Če učiš nižje razrede skoraj moraš tako "vibrirat". Dostopno mislim. S tem dobijo določeno dozo varnosti. Žal mi je, da vaš tega ne dobi.




Solero -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (26.5.2010 0:02:00)

Bom kratka:

- otroci pri 6ih letih so za tak šolski sistem premalo zreli, to opazujejo starši in predvsem učitelji, ki pa itak pri vsem tem nimajo besede

- kot starši imate možnost (pravico) otroka dati v šolo tudi leto kasneje in ne, s tem ne bo nič izgubil

- učitelji niso tam, da cartajo, ampak da kaj naučijo, njihova dolžnost je dajat znanje, ne pa biti všečen

- pa sem spet pri 6-letnikih, ki jim je težko dopovedat razliko med učiteljem in vzgojiteljem, še posebej, če je še sami ne uvidite, se pa da

Današnja šola ni "drugi dom", kot se je včasih rado reklo. Niti se ne trudi več biti. Današnja šola je proizvodnja, nad katero bdijo starši. Ki imajo polna usta pravic, pritožb in pripomb. Dolžnosti...kaj so že to?

Toliko.




blaža -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (26.5.2010 6:42:28)

Nisem vseh postov natančno prebrala, pa vendar.

Meni se vseeno zdi, da imajo premalo posluha do tvojega otroka. Najbrž še ni zrel dovolj, kot še veliko drugih.

Pri nas so se v vrtcu še zeloo velikko igrali, čeprav so se tudi dosti stvari naučili. In prehod je bil kar " vesel".

Moj sine mi je z tako žalostnim glasom povedal, da sedaj pa ve, da je konec vsega, da je konec igre,... da sedaj pa šola,...

Prav žalostna sem bila, ko je na tak žalosten način to povedal.

In res se ni več dovolilo nikakršnega igračkanja. Pa na govorilnih urah mi je učiteljica povedala, da se fantje včasih objamejo, da je to moteče, da naj tudi mojemu povemo, da naj se tako ne stiskajo, ...

Skratka premajhen je bil prehod med vrtcem in šolo. Nič drugega. Pa zahtevali so, da naj se sami naučijo popolne samostojnosti. ( ok glede ritke, si pri šestih letih res mora znat že obrisat) Vezalke so že na začetku povedali, da naj jih naučimo zavezat.

naš je hitro sprejel vse in je vse ok v šoli. ga pohvalijo, da je ok, ampak vseeno je bil ta prehod iz vrtca kar naporen.




blaža -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (26.5.2010 6:43:22)


IZVIRNO SPOROČILO: Solero

Bom kratka:

- otroci pri 6ih letih so za tak šolski sistem premalo zreli, to opazujejo starši in predvsem učitelji, ki pa itak pri vsem tem nimajo besede

- kot starši imate možnost (pravico) otroka dati v šolo tudi leto kasneje in ne, s tem ne bo nič izgubil

- učitelji niso tam, da cartajo, ampak da kaj naučijo, njihova dolžnost je dajat znanje, ne pa biti všečen

- pa sem spet pri 6-letnikih, ki jim je težko dopovedat razliko med učiteljem in vzgojiteljem, še posebej, če je še sami ne uvidite, se pa da

Današnja šola ni "drugi dom", kot se je včasih rado reklo. Niti se ne trudi več biti. Današnja šola je proizvodnja, nad katero bdijo starši. Ki imajo polna usta pravic, pritožb in pripomb. Dolžnosti...kaj so že to?

Toliko.


Se podpišem. tako je to.




Moyca_ -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (12.6.2010 22:49:16)

IZVIRNO SPOROČILO: Solero


- kot starši imate možnost (pravico) otroka dati v šolo tudi leto kasneje in ne, s tem ne bo nič izgubil

- učitelji niso tam, da cartajo, ampak da kaj naučijo, njihova dolžnost je dajat znanje, ne pa biti všečen

- pa sem spet pri 6-letnikih, ki jim je težko dopovedat razliko med učiteljem in vzgojiteljem, še posebej, če je še sami ne uvidite, se pa da

Današnja šola ni "drugi dom", kot se je včasih rado reklo. Niti se ne trudi več biti. Današnja šola je proizvodnja, nad katero bdijo starši. Ki imajo polna usta pravic, pritožb in pripomb. Dolžnosti...kaj so že to?

Toliko.


Ne razumem sedaj tega.
Malo dvoumno napisano, predvsem pa razberem en kup neke jeze, predvidevam da delate v šoli?
Proizvodnja, starši preveč pravic,....




Moyca_ -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (12.6.2010 22:51:22)

aja še to,

na koncu leta sem ugotovila da vsem staršem učitelji pravijo enako, skora vsem.
Torej so vsi otroci nesposobneži?!
Ne niti slučajno, mislim da je sistem narobe nastavljen! Zelo narobe




lutka -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (13.6.2010 10:15:29)

ojoj, ko tole berem me kar pri srcu stisne. Ne vem , ali sta samo moja 6 letnika, tako "nesamostojna". Še vedno si ne znata obrista sama ritke, ravnokar imam z Maticem borbo, da se naj sam obleče....

ne vem no, saj pa naj bi bil prvi razred podoben nekdanji "mali šoli", ali pač ne [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




luan -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (13.6.2010 12:49:35)

IZVIRNO SPOROČILO: Solero

Bom kratka:
- učitelji niso tam, da cartajo, ampak da kaj naučijo, njihova dolžnost je dajat znanje, ne pa biti všečen

- pa sem spet pri 6-letnikih, ki jim je težko dopovedat razliko med učiteljem in vzgojiteljem, še posebej, če je še sami ne uvidite, se pa da


Toliko.

No pa smo tam.Če je dolžnost učitelja dajati znanje pa naj to tudi delajo.Ne pa da se izgovarjajo na prepolne razrede in ne vem še kaj, ko se ne morejo kakšnemu učencu tudi individualno posvetiti.




luan -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (13.6.2010 12:53:00)

IZVIRNO SPOROČILO: blaža

In res se ni več dovolilo nikakršnega igračkanja. Pa na govorilnih urah mi je učiteljica povedala, da se fantje včasih objamejo, da je to moteče, da naj tudi mojemu povemo, da naj se tako ne stiskajo, ...


.


A objemi so moteč[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]i?Malo smrdi na predsodke.A ko in če bo komu "gobec"sesul bo pa v redu?Mislim, da človek komaj zastopi, no.




Gina -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (13.6.2010 13:34:30)

IZVIRNO SPOROČILO: Moyca RR

aja še to,

na koncu leta sem ugotovila da vsem staršem učitelji pravijo enako, skora vsem.
Torej so vsi otroci nesposobneži?!
Ne niti slučajno, mislim da je sistem narobe nastavljen! Zelo narobe


Joj, moyca, žal mi je, če je na vaši šoli tako. NI pa treba posploševat, ker ni povsod isto. Pri nas zagotovo vsakemu staršu ne pravimo enako. Pa v glavnem otroke pohvalimo in seveda starše tudi - kjer se le da. Še nikdar nisem nikomur rekla, da je njegov otrok nesposobnež, ker v vsakem otroku vidim njegov potencial in čisto vsak otrok neke sorte potencial ima - vsak pač na drugem področju in ok je tako. In tudi kadar vidim, da nekaj ne štima, predlagam neko opcijo reševanja stvari ali dve, včasih tudi tri in večinoma vse zelo hitro uredimo, hočem reči, da se da tudi stvari, ki niso enostavne ali zelo fletne za reševat, vseeno rešit ok in tako, da smo vsi zadovoljni, predvsem pa je otroku lepše in lažje.

Da je pa sistem kot tak narobe zastavljen se pa globoko strinjam. Vzrok temu pa nismo učitelji, veš, ampak v osnovi kapitalistična materialno usmerjena družba, ki želi razslojevat, poleg tega grabi denar k sebi....in pri tem pač denarja ne usmerja v zniževanje normativov števila otrok v razredu, več učiteljev v razredu, dovolj specialnih pedagogov za otroke s posebnimi potrebami ali otroke, ki to pomoč potrebujejo, ali pa vsaj v osnovne delovne pripomočke za učence (mislim za materialna sredstva na šolah - od kred do papirja, lepila, ki jih vsaj pri nas nimamo, niti kulijev nimamo, moramo posebne prošnje pisat če lahko dobimo, ...pa v končni fazi tudi do interaktivne table)) in pripomočkov za učitelje, ustrezne delovne pogoje (od računalnikov v zbornicah do ustrezno velikih in neplesnivih, ogrevanih telovadnic, pa v končni fazi do ustrezno velikih učilnic...). Če k temu prišteješ kapitalistične učne načrte, ki razslojujejo in človeka pri tem praktično kar malo preskočijo namesto upoštevajo, smo globoko tam, kjer je sistem zgrešen. Se absolutno strinjam. In vesela sem, da lahko kakšnemu otroku naredim vsaj kakšno lepo leto v šoli. Vsak otrok šteje in meni osebno ni zoprno se ukvarjat tudi z vsakim posameznikom posebej, vsakič ko je treba. Res mi ni. Niti starši me pravzaprav nikdar ne jezijo, ker se imamo radi in fajn. Sistem pa mi ni všeč. Mi ni všeč. Tako pač je.
Pa še enkrat, žal mi je, da to doživljate. Ampak ni povsod isto.




Gina -> RE: Pa da še jaz delim z vami naš 1. razred (13.6.2010 13:39:24)

IZVIRNO SPOROČILO: lutka

ne vem no, saj pa naj bi bil prvi razred podoben nekdanji "mali šoli", ali pač ne [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]


Ne, ni podoben mali šoli. V mali šoli so imeli dve dejavnosti, pa še te niso bile totalno obvezne. Obe dejavnosti skupaj sta navadno trajali max 45 minut. UN v 1. r pa predpisuje 4x po 45 minut dela. Že iz tega ti je najbrž jasno, da to ni isto - niti če še tako skrčiš vse skupaj. Če temu dodaš, da so dejavnosti v šoli take, da morajo tudi sedet zraven, ker se drugače pisat in risat in podobno ne da, pomeni, da mora, se pravi je prisiljen priti v šolo bolj zrel, kot je prej prišel v malo šolo. Državo nič ne briga a je ali ni. mora biti. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




Stran: [1]