tlb -> Neprimerne besede v otrokovem besednem zakladu (13.4.2010 16:05:27)
|
Naša 4 letna damica je v fazi, ko je vse d*ek, s*anje, Lulanje, lulike, luleki.....in tisoč možnih variacij na to temo....in samo o tem govori; nekam gremo, ona za mizo o "teh stvareh" (da jemo d*rek, lulanje....), pa npr. gremo k babici in ona že v avtu začne, da je babica po*ranka, da se**e v gate....(pa nič ni res.....). Čisto ne-damsko se obnaša [sm=smiley1.gif] Saj vem, da je to faza; zanima me, koliko tega s*ačkanja naj "preslišim". Ne dovolim ji, da za mizo govori o "rjavih in rumenih zadevah" (velikokrat pa vseeno poskusi, nobena kazen ne zaleže, ker drek je pa huronsko smešen....), sicer pa npr. ona riše in kar govori o d*eku in lulanju in da se bo na mene po*račkala in polulala in ji je to straaaaaaašno smešno.....saj to konkretno kar preslišim, pač riše in "govori". meni pa gre že na živce......pa tazadnjo plat bi kar naprej kazala....skoraj pa kjerkoli [sm=zmeden.gif]. Na to ji rečem, da naj si jo doma v svoji sobici ogleduje (in si jo res, v ogledalu.....). V vrtcu jih kar veliko (otrok) slišim tako govorit, jih poslušam, ko so na kupu in ni vzgojiteljice blizu (ko gremo domov, v garderobi-čredni nagon....)......mislim, da tega res ni pobrala doma, da je to res kar "prišlo samo od sebe" (tudi gledanje tazadnje plati; tega nben ne počne doma, al ap oba na skrivaj [sm=smiley36.gif], naju pa redno vidi "brez oblačil" npr. pri tuširanju....) to traja že pol leta.....saj sem nekje prečitala, da bi naj ta faza trajala nekje od 4. do 6. leta, ampak je (meni) že malo preveč. ah, ti naši lušni otroci [sm=smiley1.gif] saj vem, da je faza, da bo tudi to minilo in da sledi kaj novega [sm=smiley1.gif].... res me zanima samo, ali naj to na veliko ignoriram (vem, da če vidi, da meni to ni všeč, potem še bolj "navali" in si da duška s sračkanjem.....), se trudim, ampak.....včasih pa se moram tudi kar smejat začet, kake kombinacije izumi...... no, tako. pa lep april vsem skupaj, pri nas dežuje seveda d_ _ k [sm=jezicek.gif] ---------------
|
|
|
|