nizy -> reklamacija pohištva (22.3.2010 21:29:39)
|
decmbra smo kupili mizo s stoli , po parih dneh uporabe se je začela luščit barva, sva reklamirala in čakala 2.5meseca na novo.Prejšnji teden pošljejo novo in je tudi ta z napako ima krivo plato [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_crazyeyes.gif[/image] . Sva spet reklamirala s tem , da sva hotla vse skupaj preklicat pa nazaj vrnit, češ , da novo reklamacijo ne misliva spet čakat skor 3m ,...pa v trgovini pravjo , da € ne morjo dat nazaj , ker je bilo plačano nekaj z gotovino ostalo pa na obroke. Da naj si kaj drugega zberemo ali pa čakamo , da spet na novo pošlejo,.... pa da je to njihova dobra volja , da dovolijo , da si kaj drugega zberemo [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_confused.gif[/image] [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_crazyeyes.gif[/image] [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_crazyeyes.gif[/image] [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_crazyeyes.gif[/image] Zdaj pa nevem kaj narest, ker za drug komplet bi mogla več kot 100€ doplačat ali pa kakšno stvar še brezveze kupit za 300 € ,ki sva jih že dala [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_smileycry.gif[/image] [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_smileycry.gif[/image] Kaj bi naredile v tem primeru [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_confused.gif[/image] Bi vztrajale pri svojem ali popustile prodajalcu [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_confused.gif[/image] Ali sem le upravičena do storno računa in povračila € [image]http://www.mama.si/forum/Smileys/classic/sm_confused.gif[/image]
|
|
|
|