vračilo izdelka (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


katicka -> vračilo izdelka (10.3.2010 19:13:35)

jaz sem prejšni mesec 27 kupila nov voziček v pikapolonici,že prvi dan sem morala nesti nazaj strehico ker se je pri sestavlanju zlomila.so jo zamenjali.danes grem z malo cen in se stereta dve stvari in imam polni **** vsega..me zanima če mi lahko katera pove če zahtevaš denar nazaj ti ga dajo ali ti zamenjajo za drugega,ker me je strah voziti v takšnem vozičku.




rija -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 19:15:19)

lahko ti ga v nedogled popravljajo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




katicka -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 19:17:03)

IZVIRNO SPOROČILO: rija

lahko ti ga v nedogled popravljajo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]


ti ne vrnejo kupnine ali pa zamenjajo za novega




rija -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 19:20:50)

najprej ti ga bodo verjetno želeli po vsej sili popravljat, ker je v garanciji...predvidevam...je pa odvisno tudi od dobavitelja[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] in če boš konkretno pošizila, bi ti znali vrniti denar.
pikapolonica ni najbolj kupcem prijazna trgovina[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] vsaj po mojih izkušnjah.




pravljica -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 19:51:16)

poišči zakon o varstvu potrošnikov na internetu, tam (mislim, da je 37. člen) lepo piše, da imaš časa 1 mesec, da ga v primeru, da z izdelkom ni vse ok, vrneš in zahtevaš ali vračilo denarja ali popravilo ali dobropis [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] samo ne pusti se in pojdi tja prepričana v ta zakon...lahko ga kar sprintaš in neseš zraven, je najbolj sigurno [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




čebelica01 -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 19:59:53)

denar ti morajo vrniti , voziček namreč ni tak kot mora biti . in če si že nesla nazaj popravit ali zamenjat eno stvar in se je zdaj polomila še druga ti morajo povrnit denar , če ga ne želiš v nedoglje peljat servisirat . jaz sem enkrat kupila v hervisu eno majico s tiskom in jo prinesem domov , jo hočem obleč in tisk je ves popokal , kar luščilo se je , sem nesla nazaj in mi pravi , da moram nekaj drugega vzet , ko sem znorela in da mi drugo ni všeč in ne bom vzela nič drugega take majce pa tudi ne , se je kregala tam z mano , potem sem klicala kolega , ki je odvetnik in je reku , da mi v vsakem primeru more vrniti denar , če je z izdelkom kaj narobe . sploh pa če se to ponavlja




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (10.3.2010 20:11:40)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




katicka -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 20:25:47)

športni voziček pikolo




K_a_t_i -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 20:32:06)

Če gre za stvarno napako na blagu:
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: – odpravi napako na blagu ali – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek. (2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. (3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Če gre za uveljavljanje garancije:(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. (2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. (3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.




špelin@ -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 21:35:36)

IZVIRNO SPOROČILO: katicka

jaz sem prejšni mesec 27 kupila nov voziček v pikapolonici,že prvi dan sem morala nesti nazaj strehico ker se je pri sestavlanju zlomila.so jo zamenjali.danes grem z malo cen in se stereta dve stvari in imam polni **** vsega..me zanima če mi lahko katera pove če zahtevaš denar nazaj ti ga dajo ali ti zamenjajo za drugega,ker me je strah voziti v takšnem vozičku.

Prijateljica je imela identično situacijo - ravno tako v Pikapolonici. 2x so voziček servisirali, potem pa je znorela in šla zaropotat v trgovino. Dosegla je to, da so voziček vzeli nazaj in ji izstavili dobropis za njegovo vrednost. Prav denarja ji niso vrnili.




Anonimen -> RE: vračilo izdelka (10.3.2010 21:38:07)

Kar nadležna bodi in naj ti voziček zamenjajo.




nejaja -> RE: vračilo izdelka (11.3.2010 8:57:11)

100% ti morajo vrniti denar, če je prišlo do napake na izdelku. tudi če je v garanciji, jo lahko zavrneš in zahtevaš denar. vsi trgovci pa itak najprej ponujajo popravilo, ker kupci ne vedo, da se lahko oni odločijo ali bodo imeli denar ali popravilo ali drug izdelek. tako da jim kr povej, da poznaš svoje pravice in da boš mela denar[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] razjezi se malo, včasih sam to pomaga, da uveljaviš svoje pravice[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




Spark -> RE: vračilo izdelka (11.3.2010 10:25:52)

Pri nas so ti prodajalci ekstra nesramni, in se nočejo posluževati vračila denarja. In mi gre ekstra na živce, da kljub zakonom oni trdijo neko svojo politiko. Kao so full prijazni če se odločijo ti zamenjat artikel, oz. ti dati dobropis. Katastrofa!!!
Pa ne vem zakaj to varstvo potrošnikov nima večje funkcije.
Držim pesti da zrihtaš dobro, da dobiš svoj denar in si kupiš kaj boljšega.




Taddy78 -> RE: vračilo izdelka (11.3.2010 10:42:18)

Delajo se nore...denar morajo vrnit in fertik.

Nekaj podobnega se je meni zgodilo v BC in ker me niso upoštevali, sem klicala inšpektorico, ki je skoraj skočila skozi slušalko, ko sem ji povedala svoj primer. Naslednji dan so me že klicali s trgovine, da lahko prinesem okvarjen del (šlo se je za strehico, ki se je od vročine v avtu cela zvila). Pri meni je pač bilo to, da mi je pri nakupu rekla, da v primeru napake, moram garancijo uveljavljat z garancijskim listom, ko pa sem prišla tja, je rekla da hoče račun, ker ne shranjujejo računov (to je ravno najbolj podžgalo inšpektorico) in ga ne more sedaj po 4.mesecih najti...




sončnica24 -> RE: vračilo izdelka (11.3.2010 10:44:04)

Kolko jaz vem morajo denar vrnit in tisti njihovi izgovori nič ne pomagajo, zdaj pa je odvisno koliko si ti trdna pa se ti da tam kregat.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (11.3.2010 11:16:07)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




pupika -> RE: vračilo izdelka (11.3.2010 12:17:53)

Kupnino ti seveda morajo vrniti po zakonu. Jaz se zadnje čase nič ne pustim, če nekaj ni v redu, zahtevam denar, ker vem, da pri internetni prodaji, nič ne komplicirajo, sem vrnila blago in dobila denar nakazan. Potem je moj mož šel vrnit DVD, ker je kupil slabo blago in dobil denar povrnjen. Jaz sem celo zadnjič na petrol nesla nazaj otroški telefon, ker ni delal, mali ga še v roke ni dobil, pa ni delal in sem zahtevala denar in smo kupili takega ki dela, potem v mercatorju tudi ne komplicirajo, ti tudi vrnejo denar, jaz sem že kar nekaj igrač vrnila, ker ni delovalo.Obrni se na Varstvo potrošnikov in malo tam povprašaj, saj imajo brezplačno številko, pa pokliči.




Stran: [1]