Medvedka -> Rok za popravilo telefona (2.2.2010 20:20:29)
|
Lepo pozdravljeni! Oktobra 2009 sem pri Tušmobilu podpisala naročniški paket Tušmobil10 in zraven vzela telefon. Decembra se je telefon pokvaril - se je izklopil in ga nisem mogla več vklopiti. 10.12.2009 sem ga nesla v poslovalnico, od kjer so ga poslali naprej. Tam so mi sicer dali en nadomestni telefon. Ker še po 52 dneh nisem prejela nobenega obvestila, kaj je s telefonom, sem šla v poslovalnico. Kakor razumem Zakon o varstvu potrošnikov ali karkoli že to je, naj bi najkasneje po preteku 45 dni stranka morala dobiti popravljen ali pa nov aparat. Tam je prodajalec rekel, da se tudi njemu zdi čudno, da telefona še ni nazaj, zato je klical na servis. Izvedel je, da naj telefona ne bi bilo možno popraviti in da bom dobila nov aparat, ko pride iz tovarne. No, danes je že skoraj 60 dni odkar sem telefon pustila v poslovalnici. Ali mi kdo zna obrazložiti te zakone, ki se tičejo garancije in popravila. Jaz sem vse skupaj razumela kot da bi jaz morala po 45 dneh dobiti bodisi popravljen aparat bodisi novega. V poslovalnici trenutno nimajo tega modela, zato moram čakati. Ali je to res, da moram čakati in to za nedoločen čas - niso dali namreč nobenega datuma, do kdaj naj bi dobila nov telefon. A mi lahko svetujete, kaj naj naredim (če ima kdo podobno izkušnjo ali pa je pravniško podkovan) oziroma, kako dolgo me lahko pustijo čakati? Vprašala sem tudi, če mi lahko dajo kak boljši aparat, pa da bi jaz doplačala, a so mi rekli, da to ni možno. Glede na to, da sem s Tušmobilom imela pretekli december izredno slabo izkušnjo (koriščenje "brezplačnih minut", za katere so mi januarja izstavili obupno visok račun, ker so vmes spremenili pogoje koriščenja, ne da bi pri tem uporabnike obvestili), bi najraje preklicala paket in aneks ob nakupu telefona in pustila tisti telefon ko pride) Tušmobilu, pa menda tudi to ni možno. Ali kaj veste o tem? Najlepša hvala za odgovore...
|
|
|
|