Bostjan-1 -> RE: Tel.številka Hoferja (1.2.2010 14:10:51)
|
Nimajo čudne politike, ampak gre za njihov pristop minimizacije stroškov. Pač vsak klic strank stane toliko in toliko min zaposlenega, strošek zaposlenega na uro je toliko in to je vse. Tudi sicer lahko opaziš, da je v njihovih trgovinah glede na velikost same trgovine precej malo trgovk. Pa še to ni klasične hierarhije: poslovodja, trgovka, ampka vsi delajo vse, kar je pač potrebno: zlaganje na police, blagajna, prevzem,... Imam znanko v Hoferju, pa ne upa dati fiks telefona niti možu, da je ne bi klical, ker imajo v pogodbi o delu, da je to poslovna skrivnost, namenjen le notranji komunikaciji. Vsak klic tudi beležijo. Tudi to je eden od razlogov za nižje cene . Oni omenjeni tel. pa je od sedeža podjetja in verjetno potrebuješ malo sreče, da dobiš info o stanju zaloge namesto jezikove župe [sm=smiley36.gif] LP, Boštjan
|
|
|
|